Päivän kuulumiset

Jos muut kategoriat eivät sovi, on tämä oikea paikka. Ei Salkkari-keskustelua tänne!
Vastaa Viestiin
DataBase
Kanta-asiakas

Re: Spämmithread - Päivän kuulumiset

Viesti Kirjoittaja DataBase »

Millanene päivä teillä tänään ollut? Mulla perus koulupäivä, eipä oikeastaan muuta. Enää 1½h Salkkareihin ;)!
Life's more painless for the brainless, why think too hard when it's so soothing
O`boy
Kanta-asiakas

Viesti Kirjoittaja O`boy »

Suoneiti kirjoitti:DataBase: Kiitos kysymystä, iha hyvää tännekin, paitsi että ei ollut ihan normaali koulupäivä, lähdin kesken koulupäivää kotiin lepäilemään (koneilemaan :D), kun oli vähän lämpöö, päänsärkyy ja kurkku kipiä. Kirjoitinkin siitä jo vähäsen tuonne ylös.

Toivottavasti huomenna pääsisi kouluun. :)
Mä en pysty olee päänsäryllä koneella ,kun on sellasta pahaa migreeniä. Mul alko koulu 9.45 ja lähin keskenkaiken kotiin kello 11.30 ,koska tulin kipeeks. Kohta salkkariit <3
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #7
Joonas
VIP
VIP

Viesti Kirjoittaja Joonas »

Terveenä taas koulun penkillä. Tänään oli mukava ja rento päivä, vaikka koulua olikin 8-16.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #11.
pelkkä Ministeri
VIP
VIP

Viesti Kirjoittaja pelkkä Ministeri »

KipeekipeekipeekipeeAAAA kurkku särkee, nenä vuotaa ja kuumetta ollu lähes koko viikon.. noh koulussakin oli tänää huonoja aineita et ei siinä, onneks ei tarvinnu niitä väkertää.
( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
O`boy
Kanta-asiakas

Viesti Kirjoittaja O`boy »

Mä oon ollu vaan joku 2 tuntii. Huomenki vois olla kipeenä. Perjantain ois kiva mennä kouluun :ylos:
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #7
nonnu11
Kanta-asiakas

Viesti Kirjoittaja nonnu11 »

Luumukiisseli kirjoitti:Tänään matikan opettaja hiillosti minua kivasti. Opiskeltiin siinä todennäköisyyslaskentaa ja juuri kun putosin kärryiltä niin opettaja kysyi minulta, mitä laskuun pitäisi tulla. No sanoin siinä että en tiedä ja eräs toinen sai vastata. Laskun rakentaminen jatkui ja opettaja kysyi taas minulta. Sanoin epätoivoissani etten tiedä ja taas joku toinen vastasi. Noh, sitten sain tietenkin vielä kolmannen mahdollisuuden ja sillä kertaa onnas. :)
Mä en tajuu ku mun historian maikka tekee mulle melkeen joka hissantunti saman jutun. Aina jos näytän jotenkin siltä, että en keskity tunnilla, niin se kysyy multa jotain, mutta kertaakaan en oo joutunu sanomaan, että 'en tiedä', eli vastaan aina oikein. Saattaa joskus jopa yllättyä siitä. Mutta tota noin tuo kirjoittaminen johtuu varmaan siitä, että toi mun hissan maikka oli aikoinaan mun isovelin luokanvalvoja.
pinse.
Kanta-asiakas

Viesti Kirjoittaja pinse. »

nonnu11 kirjoitti:
Luumukiisseli kirjoitti:Tänään matikan opettaja hiillosti minua kivasti. Opiskeltiin siinä todennäköisyyslaskentaa ja juuri kun putosin kärryiltä niin opettaja kysyi minulta, mitä laskuun pitäisi tulla. No sanoin siinä että en tiedä ja eräs toinen sai vastata. Laskun rakentaminen jatkui ja opettaja kysyi taas minulta. Sanoin epätoivoissani etten tiedä ja taas joku toinen vastasi. Noh, sitten sain tietenkin vielä kolmannen mahdollisuuden ja sillä kertaa onnas. :)
Mä en tajuu ku mun historian maikka tekee mulle melkeen joka hissantunti saman jutun. Aina jos näytän jotenkin siltä, että en keskity tunnilla, niin se kysyy multa jotain, mutta kertaakaan en oo joutunu sanomaan, että 'en tiedä', eli vastaan aina oikein. Saattaa joskus jopa yllättyä siitä. Mutta tota noin tuo kirjoittaminen johtuu varmaan siitä, että toi mun hissan maikka oli aikoinaan mun isovelin luokanvalvoja.
Meidän koulun yksi englanninopettaja (niitä on yhteensä kolme) on just tommonen kans. Heti kun se huomaa että joku ei keskity lainkaan asiaan/ei osaa, niin kysyy tietnekin heti siltä tyypiltä. Joskus tuntuu että se haluaa ihan tosissaan nolata just sen oppilaan kaikkien muiden edessä. Ei ole kyllä ollenkaan mukavaa, mulla on käynyt kerran-pari näin.. :D
Wunderbaum
Kanta-asiakas
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Wunderbaum »

Hihi, mullapas alkaa katolinen uskonto vasta tammikuussa! Muilla tovereilla on alkanut jo, eli silloin kuin muilla on uskontoa, niin minä vaan saan istuskella niiden seurassa, mutta rauhallisesti ja ihanasti hiljaa. :))) saan tehdä silloin kuulemma vapaata hiljaa - rauhallista sellasta
http://youtube.com/theshadymobile
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #10

jengi inisee ku pelas omaisuutensa, silti ne haluu päivä päivältä suurempaa
sardiinirasia
Kanta-asiakas

Viesti Kirjoittaja sardiinirasia »

Ois pitäny käydä kaupungissa ja kuntosalilla ja lenkillä mutta enhän mä jaksanu!
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #12
Laatikko
VIP
VIP

Viesti Kirjoittaja Laatikko »

Tänään oli ihanan stressivapaa päivä. Sain työharjoittelupaikan, olen seurustellut tänään poikaystäväni kanssa 4 vuotta, kaverit on kivoja jne. Ei oo pitkään aikaan ollut näin kivaa päivää. :)
+ sain hampurilaisen.
pelkkä Ministeri
VIP
VIP

Viesti Kirjoittaja pelkkä Ministeri »

Koko viikkon en mene kouluun, tylsää.
( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
Vesikortsu
VIP
VIP

Viesti Kirjoittaja Vesikortsu »

Suoneiti kirjoitti: Tuli tuosta "sain hampurilaisen" -repliikistä mieleen IRC-Gallerian CS_SAM. Katsothan kuvatekstin. :) :ylos:
Ja tuosta tuli mieleen Irc-Gallerian CS_KIMMO.

Muutenkin väsyttää perhanasti, eikä jaksais näitä 8:san tunnin koulupäiviä (3:nen luokan amis tässä). Mutta enään perjantai..
..niin alkaa VIIKONLOPPU!!!!!!111oneone111 :D :ylos:
Vesikortsu Juutuubassa►►
Ismo & Seppo soundboard►►
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #6
nonnu11
Kanta-asiakas

Viesti Kirjoittaja nonnu11 »

Kerrankin oli hyvää ruokaa koulussa. Muutoin mennään näkkäri + maito linjalla.
Argonnath
Kanta-asiakas

Viesti Kirjoittaja Argonnath »

Me ei saatu leipää ollenkaan. Kun jotku urpot oli heitelly näkkäriä ympäri käytävää. Ja ois ollu edellis päivän ruispaloja jäljellä :( Ne anto ne lukiolaisille.....
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #15

Banaani päivässä pitää moderaattorin loitolla
Rambo
Kaikkien janoisten sankari
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rambo »

Hengailen Helsinki-Vantaan lentokentällä :)

En mä kyllä mihinkään menossa :(
Kuukauden Rambo-Ossi (8/2011)
teijo
Kanta-asiakas

Viesti Kirjoittaja teijo »

Kävin tänää vetäsemässä C teorian. Muu päivä idlaamista.
Laatikko
VIP
VIP

Suoneiti kirjoitti:
Laatikko kirjoitti:Tänään oli ihanan stressivapaa päivä. Sain työharjoittelupaikan, olen seurustellut tänään poikaystäväni kanssa 4 vuotta, kaverit on kivoja jne. Ei oo pitkään aikaan ollut näin kivaa päivää. :)
+ sain hampurilaisen.
Nonni! Onneks olkoon vaa. :) 4 vuotta ei oo ihan pieni aika. ^^ Tuli tuosta "sain hampurilaisen" -repliikistä mieleen IRC-Gallerian CS_SAM. Katsothan kuvatekstin. :) :ylos:
Kiitosta ja juuri CS_SAM piti tuosta hampurilaisjutusta tulle mieleen! :ylos: :D
Rambo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Rambo »

Onpas sateinen päivä Helsingissä. Voisi lähteä sen kunniaksi Linnanmäelle huvittelemaan... not.

Taisi jäädä käyttämättä Linnanmäen ranneke, jonka hankin Pingviini-keräilykisasta. :alas:

Se on muutes perjantai ja viimeinen lomapäivä. Onneksi on vielä viikonloppu. :)
Kuukauden Rambo-Ossi (8/2011)
Laatikko
VIP
VIP

Kävin kattomassa sen nelosen ilotulituksen. Olihan ne jees, mutt ei ihan niin hienot, kun aina hehkutetaan. :/
Mut kävimpä snägäriltä hakee pekonihampurilaisen. o/
Ja nukahdin kesken puhelun taas vaihteeks. :D
Kohta lähen töihin ja tekis viikonloppuna mieli vähän lähteä jononkin.
Laatikko
VIP
VIP

Kävin ottamassa vertical labret- lävistyksen. Kirpas, mutta hieno on! Minkähän sitä ottais seuraavaksi? :D
Vastaa Viestiin