Päivän kuulumiset
- DataBase
- Kanta-asiakas
Re: Spämmithread - Päivän kuulumiset
Millanene päivä teillä tänään ollut? Mulla perus koulupäivä, eipä oikeastaan muuta. Enää 1½h Salkkareihin ;)!
Life's more painless for the brainless, why think too hard when it's so soothing
-
- Kanta-asiakas
Mä en pysty olee päänsäryllä koneella ,kun on sellasta pahaa migreeniä. Mul alko koulu 9.45 ja lähin keskenkaiken kotiin kello 11.30 ,koska tulin kipeeks. Kohta salkkariitSuoneiti kirjoitti:DataBase: Kiitos kysymystä, iha hyvää tännekin, paitsi että ei ollut ihan normaali koulupäivä, lähdin kesken koulupäivää kotiin lepäilemään (koneilemaan), kun oli vähän lämpöö, päänsärkyy ja kurkku kipiä. Kirjoitinkin siitä jo vähäsen tuonne ylös.
Toivottavasti huomenna pääsisi kouluun.

Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #7
- Joonas
- VIP
Terveenä taas koulun penkillä. Tänään oli mukava ja rento päivä, vaikka koulua olikin 8-16.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #11.
-
- VIP
KipeekipeekipeekipeeAAAA kurkku särkee, nenä vuotaa ja kuumetta ollu lähes koko viikon.. noh koulussakin oli tänää huonoja aineita et ei siinä, onneks ei tarvinnu niitä väkertää.
( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
-
- Kanta-asiakas
Mä oon ollu vaan joku 2 tuntii. Huomenki vois olla kipeenä. Perjantain ois kiva mennä kouluun 

Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #7
-
- Kanta-asiakas
Mä en tajuu ku mun historian maikka tekee mulle melkeen joka hissantunti saman jutun. Aina jos näytän jotenkin siltä, että en keskity tunnilla, niin se kysyy multa jotain, mutta kertaakaan en oo joutunu sanomaan, että 'en tiedä', eli vastaan aina oikein. Saattaa joskus jopa yllättyä siitä. Mutta tota noin tuo kirjoittaminen johtuu varmaan siitä, että toi mun hissan maikka oli aikoinaan mun isovelin luokanvalvoja.Luumukiisseli kirjoitti:Tänään matikan opettaja hiillosti minua kivasti. Opiskeltiin siinä todennäköisyyslaskentaa ja juuri kun putosin kärryiltä niin opettaja kysyi minulta, mitä laskuun pitäisi tulla. No sanoin siinä että en tiedä ja eräs toinen sai vastata. Laskun rakentaminen jatkui ja opettaja kysyi taas minulta. Sanoin epätoivoissani etten tiedä ja taas joku toinen vastasi. Noh, sitten sain tietenkin vielä kolmannen mahdollisuuden ja sillä kertaa onnas.
- pinse.
- Kanta-asiakas
Meidän koulun yksi englanninopettaja (niitä on yhteensä kolme) on just tommonen kans. Heti kun se huomaa että joku ei keskity lainkaan asiaan/ei osaa, niin kysyy tietnekin heti siltä tyypiltä. Joskus tuntuu että se haluaa ihan tosissaan nolata just sen oppilaan kaikkien muiden edessä. Ei ole kyllä ollenkaan mukavaa, mulla on käynyt kerran-pari näin..nonnu11 kirjoitti:Mä en tajuu ku mun historian maikka tekee mulle melkeen joka hissantunti saman jutun. Aina jos näytän jotenkin siltä, että en keskity tunnilla, niin se kysyy multa jotain, mutta kertaakaan en oo joutunu sanomaan, että 'en tiedä', eli vastaan aina oikein. Saattaa joskus jopa yllättyä siitä. Mutta tota noin tuo kirjoittaminen johtuu varmaan siitä, että toi mun hissan maikka oli aikoinaan mun isovelin luokanvalvoja.Luumukiisseli kirjoitti:Tänään matikan opettaja hiillosti minua kivasti. Opiskeltiin siinä todennäköisyyslaskentaa ja juuri kun putosin kärryiltä niin opettaja kysyi minulta, mitä laskuun pitäisi tulla. No sanoin siinä että en tiedä ja eräs toinen sai vastata. Laskun rakentaminen jatkui ja opettaja kysyi taas minulta. Sanoin epätoivoissani etten tiedä ja taas joku toinen vastasi. Noh, sitten sain tietenkin vielä kolmannen mahdollisuuden ja sillä kertaa onnas.

- Wunderbaum
- Kanta-asiakas
- Viesti:
Hihi, mullapas alkaa katolinen uskonto vasta tammikuussa! Muilla tovereilla on alkanut jo, eli silloin kuin muilla on uskontoa, niin minä vaan saan istuskella niiden seurassa, mutta rauhallisesti ja ihanasti hiljaa.
)) saan tehdä silloin kuulemma vapaata hiljaa - rauhallista sellasta

http://youtube.com/theshadymobile
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #10
jengi inisee ku pelas omaisuutensa, silti ne haluu päivä päivältä suurempaa
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #10
jengi inisee ku pelas omaisuutensa, silti ne haluu päivä päivältä suurempaa
- sardiinirasia
- Kanta-asiakas
Ois pitäny käydä kaupungissa ja kuntosalilla ja lenkillä mutta enhän mä jaksanu!
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #12
- Laatikko
- VIP
Tänään oli ihanan stressivapaa päivä. Sain työharjoittelupaikan, olen seurustellut tänään poikaystäväni kanssa 4 vuotta, kaverit on kivoja jne. Ei oo pitkään aikaan ollut näin kivaa päivää.
+ sain hampurilaisen.

+ sain hampurilaisen.
-
- VIP
Koko viikkon en mene kouluun, tylsää.
( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
- Vesikortsu
- VIP
Ja tuosta tuli mieleen Irc-Gallerian CS_KIMMO.Suoneiti kirjoitti: Tuli tuosta "sain hampurilaisen" -repliikistä mieleen IRC-Gallerian CS_SAM. Katsothan kuvatekstin.![]()
Muutenkin väsyttää perhanasti, eikä jaksais näitä 8:san tunnin koulupäiviä (3:nen luokan amis tässä). Mutta enään perjantai..
..niin alkaa VIIKONLOPPU!!!!!!111oneone111

-
- Kanta-asiakas
Kerrankin oli hyvää ruokaa koulussa. Muutoin mennään näkkäri + maito linjalla.
- Argonnath
- Kanta-asiakas
Me ei saatu leipää ollenkaan. Kun jotku urpot oli heitelly näkkäriä ympäri käytävää. Ja ois ollu edellis päivän ruispaloja jäljellä
Ne anto ne lukiolaisille.....

Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #15
Banaani päivässä pitää moderaattorin loitolla
Banaani päivässä pitää moderaattorin loitolla
-
- Kaikkien janoisten sankari
- Viesti:
Hengailen Helsinki-Vantaan lentokentällä 
En mä kyllä mihinkään menossa

En mä kyllä mihinkään menossa

Kuukauden Rambo-Ossi (8/2011)
- teijo
- Kanta-asiakas
Kävin tänää vetäsemässä C teorian. Muu päivä idlaamista.
- Laatikko
- VIP
Kiitosta ja juuri CS_SAM piti tuosta hampurilaisjutusta tulle mieleen!Suoneiti kirjoitti:Nonni! Onneks olkoon vaa.Laatikko kirjoitti:Tänään oli ihanan stressivapaa päivä. Sain työharjoittelupaikan, olen seurustellut tänään poikaystäväni kanssa 4 vuotta, kaverit on kivoja jne. Ei oo pitkään aikaan ollut näin kivaa päivää.![]()
+ sain hampurilaisen.4 vuotta ei oo ihan pieni aika. ^^ Tuli tuosta "sain hampurilaisen" -repliikistä mieleen IRC-Gallerian CS_SAM. Katsothan kuvatekstin.
![]()

-
- Kaikkien janoisten sankari
- Viesti:
Onpas sateinen päivä Helsingissä. Voisi lähteä sen kunniaksi Linnanmäelle huvittelemaan... not.
Taisi jäädä käyttämättä Linnanmäen ranneke, jonka hankin Pingviini-keräilykisasta.
Se on muutes perjantai ja viimeinen lomapäivä. Onneksi on vielä viikonloppu.
Taisi jäädä käyttämättä Linnanmäen ranneke, jonka hankin Pingviini-keräilykisasta.

Se on muutes perjantai ja viimeinen lomapäivä. Onneksi on vielä viikonloppu.

Kuukauden Rambo-Ossi (8/2011)
- Laatikko
- VIP
Kävin kattomassa sen nelosen ilotulituksen. Olihan ne jees, mutt ei ihan niin hienot, kun aina hehkutetaan.
Mut kävimpä snägäriltä hakee pekonihampurilaisen. o/
Ja nukahdin kesken puhelun taas vaihteeks.
Kohta lähen töihin ja tekis viikonloppuna mieli vähän lähteä jononkin.

Mut kävimpä snägäriltä hakee pekonihampurilaisen. o/
Ja nukahdin kesken puhelun taas vaihteeks.

Kohta lähen töihin ja tekis viikonloppuna mieli vähän lähteä jononkin.
- Laatikko
- VIP
Kävin ottamassa vertical labret- lävistyksen. Kirpas, mutta hieno on! Minkähän sitä ottais seuraavaksi?