Salkkareista yleisesti TV-tahtiin. Juonipaljastukset kuuluvat eri kategoriaan, ei niitä tänne. Kirjaudu foorumille nähdäksesi alueen juonipaljastuksille ja spekulaatioille.
En ole seurannut alusta asti, en todellakaan.. Ekat muistot Salkkareista mulla on sellaset et Seppo jotain hössötti siitä antiikki(kauppa?!? mikälie)-jutusta, oltiin sillon lomalla perheen kanssa ja koska meillä ei tv'tä ole (ei ole mikään uskonnollinen juttu, meillä ei vaan oo), niin sit siellä mökillä katsottiin. Aikaa siitä on ehkä arviolta 8-9 vuotta, en ole kyllä yhtään varma.
Hmm... enpä nyt just muista tarkkaan että millon, mut tais se 2005 päätösjakso, Pihlajakadun hiljaisuus laukeaa kaaokseen olla eka jakso minkä katoin silleen kokonaan. Siitä eteenpäin aloin mäki seuraamaan niitä, nyttemminhän tuo tuli kesäuusinnoissa niin periaatteessa tiedän mitä alkaa tapahtua (siis ensi kesänä)... No taitanen seurata niitäkin uusien jaksojen puutteessa
Olen katsonut Salkkareita alusta asti, mutta katsomiset harveni silloin,
kun Sievisten porukka tuli sarjaan.
Sometimes our tears blinded the love
We lost our dreams along the way
But I never thought
you'd trade your soul to the fates,
never thought you'd leave me alone.
Aloin seuraamaan salkkareita vuonna 2000. Kun olin niin pienipoika ,oli välissä pieniä taukojakin. Vuonna 2001 aloin tajuamaan sitä ja vasta sitten minusta tulikin aktiivinen katsoja. Vuonna 2005 into lopahti ,mutta parin kuukauden kuluttua olin taas tosi aktiivinen
Alusta asti olen seurannut, joskus on saattanut jäädä jakso tai pari väliin. Jossakin vaiheessa olin lopettamassa koko sarjan katsomisen kokonaan, mutta kuinkas kävikään..
Jarmo kirjoitti:Itse olen seurannut ihan ensimmäisestä jaksosta astei. Parhainpina aikoina tuli katottua joka vklp uusinnat.
Jarmon kanssa ihan samalla linjalla, me olemme suurten linjojen miehiä! Ensimmäisestä jaksosta lähtien, on salatut elämät ollut rinnallamme jo 11v! Hurraa!
PSS: Viestini ei sisällä sarkasmia!
Jouni Hynynen, Vesa Jokinen ja Ismo "All in" Laitela on herroja!
Alusta asti, mutta välillä seuraamine ei oo ollu niin aktiivista. Joskus nuorempana saatto jäädä kuukaudenki jaksot väliin. Ainakin viimiset 3 vuotta lähes joka jakson nähny.
Itse olen seurannut näitä pikkupojasta asti, ja hyvää katsottaa on ollut Mut mun mielest puolen vuoden aikana salkkarit on menny vähän huonompaan suuntaan Mut yleisesti tosi hyvä sarja )