Jos pitkänajan "ennusteisiin" on luottaminen niin heinäkuusta syyskuuhun on todennäköisesti keskimääräistä lämpimämpää.Salin kirjoitti:Olen niin pettynyt tähän kesään, että ihan masentaa. Paranisi edes sää, niin pääsisi edes heinäkuussa lomasta nauttimaan, prkl!(Vaikka ei tämä pelkästään säästä johdu.)
Mikä vituttaa
- R1ku
- VIP
Re: Mikä vituttaa
-
- Kanta-asiakas
Ja sitten se kovin helleaalto tulee juuri kun työt, koulut yms. alkaaR1ku kirjoitti:Jos pitkänajan "ennusteisiin" on luottaminen niin heinäkuusta syyskuuhun on todennäköisesti keskimääräistä lämpimämpää.Salin kirjoitti:Olen niin pettynyt tähän kesään, että ihan masentaa. Paranisi edes sää, niin pääsisi edes heinäkuussa lomasta nauttimaan, prkl!(Vaikka ei tämä pelkästään säästä johdu.)

- fakki
- Kanta-asiakas
Satakunnan liikenne
Oon 5pv sisällä matkustanut kyseisen firman busseilla 2x kaukomatkoja ja molemmilla kerroilla bussiin on tullut vika kesken matkan ja oon myöhästynyt aikatauluistani. Joko mulla on ihan vitun huono tuuri tai Satakunnan liikenne voisi alkaa huoltamaan bussejaan ajallaan tai ajaisivat vain ehjillä busseilla.

Oon 5pv sisällä matkustanut kyseisen firman busseilla 2x kaukomatkoja ja molemmilla kerroilla bussiin on tullut vika kesken matkan ja oon myöhästynyt aikatauluistani. Joko mulla on ihan vitun huono tuuri tai Satakunnan liikenne voisi alkaa huoltamaan bussejaan ajallaan tai ajaisivat vain ehjillä busseilla.
- Turska
- Valvoja
#vtätäkuumuutta
We are sistas, we stand together ♥
Turksa, JAPP, Burnis
Ulmate Love: Ropin Huud ♥
Turksa, JAPP, Burnis
Ulmate Love: Ropin Huud ♥
- R1ku
- VIP
Vieläkö on pettymystä kesää kohtaan?Salin kirjoitti:Olen niin pettynyt tähän kesään, että ihan masentaa. Paranisi edes sää, niin pääsisi edes heinäkuussa lomasta nauttimaan, prkl!
Ei erehtynyt ECMWF ei... Ja Ilmatieteen laitoksen sivuilta kun lukee lisää pitkän ajan ennusteita niin tällaista tuli vastaan:R1ku kirjoitti: Jos pitkänajan "ennusteisiin" on luottaminen niin heinäkuusta syyskuuhun on todennäköisesti keskimääräistä lämpimämpää.
Että semmosta... Kannattaa siis varautua siihen että kuumat kelit ovat vielä ainakin kuukauden verran läsnä.Kuukausiennuste
Euroopan keskipitkien ennusteiden keskuksen (ECMWF) 24. heinäkuuta 2014 julkaiseman kuukausiennusteen mukaan arvioidaan säästä seuraavan neljän viikon ajalle eli 28.7.-24.8.2014 seuraavaa:
Lämpötila
Sää jatkuu suurimmassa osassa maata koko jakson ajan tavanomaista lämpimämpänä. Poikkeuksena on Lappi, jossa ei ole ensimmäisellä viikolla selvää poikkeamaa suuntaan tai toiseen.
- Enigma
- Valvoja
Ja taas jatkuu tämä farssi.Enigma kirjoitti:Anneli Auerin pärstä, tai pikemminkin se asia, ettei tämä hieno oikeuslaitoksemme saa käsiteltyä tuota juttua loppuun tämän vuosituhannen aikana.
"Sopimus ja sopimus... Haasta mut oikeuteen sen sopimukses kanssa ja juristia ei tarvii todellakaan ettii kaukaa!"
- Aaro/Eero
- Kanta-asiakas
Pää ollut kipeänä koko päivän ja väsyttää vaikka nukuin jotain 10 tuntia. En mennyt kouluunkaan mutta huomenna olisi taas pakko jaksaa lähteä sinne.
- Luumukiisseli
- VIP
Nyt olisi ulkona taas hieno ilma, mutta minäpä olen vähän kipeänä, kun on kurkku kipeänä ja nuhaa. Eipä viitsi siksi oikein mennä ulos nauttimaan säästä. 

Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9
Madin Faniclubin (#9) jäsen
Tästä se lähtee.
Tästä se lähtee.
- Nipsu
- VIP
Pimeys ja kylmyys, varsinki kello 23 jälkeen ku koko kaupunki ydinkeskustaa lukuunottamatta pimenee täysin. Asuinalueet ovat täysin aavemaisia ja ei oo kovin hääviä enää liikkua yheksän jälkeen ulkona.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #35
BFF:s Turska ja Ropsu ♥
And we gonna let it burn ♥ ♥
☃☃☃
☃☃☃
- Sebastiann
- Kanta-asiakas
- Luumukiisseli
- VIP
Pyörä hajosi, enkä tuota vikaa pysty itse korjaamaan, joten korjaamolle huomenna.
Tästä se lähtee.
Tästä se lähtee.
- Sebastiann
- Kanta-asiakas
- Luumukiisseli
- VIP
Se, että olen kipeä ja se, että Vepsu konttaa Veikkausliigan hännillä.
Tästä se lähtee.
Tästä se lähtee.
- CutCognac
- Kanta-asiakas
Christopher Leen kuolema, vaikka olihan mies jo vanha
Oli kuitenkin hyvä näyttelijä.

Oli kuitenkin hyvä näyttelijä.
Minulla ei ole jaksoja.
- fakki
- Kanta-asiakas
Minttu Virtasesta ja Jari "Bull" Mentulasta jatkuva uutisointi
- Luumukiisseli
- VIP
Kipeänä olo. Kurkku on kipeä, ääni on mennyt, nenä vuotaa ja kuumettakin on ollut pitkästä aikaa. Se ottaa eniten päähän, ettei pääse neljän seinän sisältä mihinkään.
Tästä se lähtee.
Tästä se lähtee.
- Nipsu
- VIP
Kolautin aamulla pääni kun auton takaluukku ei pysynykkää ylhäällä auki, vaan rysähti alas lujaa ja aiheuttaen kauhean kuhmun ja kipua. Ja pienen verisen ruven. Toivon mukaan ei mitään pääkipua vakavampaa seuraa.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #35
☃☃☃
☃☃☃
- Enigma
- Valvoja

Meinaako ne pakottaa tätä koko päivän ajan.
"Sopimus ja sopimus... Haasta mut oikeuteen sen sopimukses kanssa ja juristia ei tarvii todellakaan ettii kaukaa!"
-
- VIP
Trump. Oikeasti.
Jaettu 2. sija innokkain käyttäjä-kategoriassa talvigaalassa 2010
Salkkariblogini: http://salatutelamat.pointblog.fi/
Salkkariblogini: http://salatutelamat.pointblog.fi/
- Aaro/Eero
- Kanta-asiakas
Pienempi paha noista kahdesta.MiroHolm kirjoitti:Trump. Oikeasti.