19 päivää vielä, eli 24.8 alkaa vuoden 2014 Big Brother tavallisten tallaajien tähittämänä yhden kauden tauon jälkeen. Viime kausi oli mitä oli julkkisten muodossa, joten itse ainakin lähden ihan hyvillä fiiliksillä tulevaan BB kauteen. Kovasti on tuotantoyhtiö luvannut uudistunutta, panostetumpaa ja parempaa Big Brotheria mielenkiintoisilla, ei-luovuttaja asukkailla varustettuna. Palkintorahakin on kaksinkertaistunut ja se on nyt huimat 100 000 euroa, joten varmaan myös hakijamäärätkin ovat olleet suuremmat ja näin ollut enemmän valinnanvaraa.
Yhtenä uutena uudistuksena oli tuo katsojien valitsema BB-kilpailija, joka nyt mitä ilmeisemmin on Jussi Tuori aka Harmaakorva, eli yksi tunnetuimmista suomalaisista videoblogaajista. Jussin kanavan voi vilkaista tästä linkistä. Itse en kyllä tästä jätkästä tykkää lainkaan, enkä hänelle kertaakaan ääntäni tuossa haussa edes antanut. Tämä on siis aika varma talossa esiintyvä kilpailija, mutta millaisia muita kilpailijoita haluaisitte taloon? Asukasmäärästä en nyt ihan varma ole, mutta kaipa se jotain 20 paikkeilla on, kuten muutenkin on edellisillä kausilla ollut. Entä millaisilla fiiliksillä muuten lähdette kauteen? Aiotteko edes katsoa? Tilata 24/7? Haitteko itse jopa taloon?
Talk Showta juontaa jo ennenkin BB-juontajana ollut Mari Sainio ja BB Extran juontajana toimii vuonna 2007 Big Brotherin voittanut Sauli Koskinen.