1. Oletko taikauskoinen?
EN.. ehkä.. en tiedä!
2. Pidätkö ukkosmyrkyistä?
Ennen pidin, enään en niinkään.. jotenkin uhkaavan olosia
3. Voisitko koskaan syödä hyönteistä?
Tottakai voisin, riippuu tietenkin tilanteesta, ihan muuten vaan niitä en popsisi
4. Mikä on silmiesi väri?
Vihreä kait se sit on?
5. Menisitkö BB-taloon?
Tottakai mä menisin! Ois varmasti kokemus, ja vuosikausia oon jo sinne halunnut..
6. Katseletko kauhuelokuvia?
Katselen kyllä ihan mielelläni
7. Mikä on ikimuistoisin saamasi lahja?
Mun kissani

sain sen ku täytin 13v
8. Oletko koskaan hengittänyt heliumia ilmapallosta, että saisit puhua hassulla äänellä?
En, oon aina halunnut, mutten oo osannut
9. Laulatko karaokea?
Joo en laula, junttien puuhaa.....
Okei ois sitä välil vähä kiva laulaa mut en kehtaa laulaa yleisillä paikoilla..
10. Uskotko aaveisiin?
Uskon, oon mä niitä nähnytkin/tuntenut että on ollut lähettyvillä
Maailmassa on niin paljon mystistä, ihan hyvin voi olla kaikenmaailman olioita, joita emme vaan satu näkemään.
11. Oletko kiivennyt puuhun viimeisen puolen vuoden sisällä?
En..
Viimeks lapsena kiipesin ja putosin about 5 metriä alas, olin ihan ruhjeilla ja jalkakin venähti, ei sentään murtunut.. tietenkin yritin heti seuraavalla viikolla kiivetä samaan puuhun mutta sain selkääni siitä yrityksestä, joten rakas harrastukseni jäi sitten siihen eikä myöhemmin sitten enää huvittanutkaan kiipeillä
12. Oletko koskaan lapsena hajottanut ikkunaa?
Oon... milloin vahingossa jalkapallolla ja milloin taas porukalla kivittänyt ikkunia..
Lapsenahan oon noi hölmöillyt
13. Mitä ajattelet akupunktiosta?
Mäkin haluan, pitkään oon jo halunnut akupunktioon
14. Pitäisikö tupakan myynti kieltää lailla kaupoissa?
Ei?? Turha holhous on ihan typerää, oon mäkin nuorempana nuuskaillut mutta oon osannut kyllä lopettaa .
Jos saisin päättää niin laillistaisin joitakin huumeita.. ihan ihmisen päätettävissä mitä itselleen tekee.
15. Pidätkö päiväkirjaa?
En, joskus lapsena pidin , harmi että hävitin sen, ois ollut nyt niin mehukasta lukea niitä
16. Onko sinulla muistoja lankapuhelimista tai puhelinkopeista
Lankapuhelimesta on, oli sellainen kotonakin.
Puhelinkoppeja oon myös lapsena nähnyt kaupungilla
17. Pärjäisitkö vuoden ilman kännykkää?
En tieteenkään?
18. Oliko sinulla lapsena unikaveri?
Oli mulla paljon unileluja jos tällä sitä tarkoitettiin?
19. Oletko koskaan luntannut kokeessa?
Oon... itseasiassa harvemmin tein koetta ilman että lunttasin vieruskaverilta tai salaisista muistiinpanoistani tai kännykästäni.. joskus jopa lunttasin suoraan koulukirjasta eikä maikka huomannut mitään
Oon tietenkin muutaman kerran kiinni jäänyt, pahin oli kait kun meil oli ryhmäkoe.. koko ryhmäni kärsi siitä että jäin lunttauksesta kiinni

hylätty tuli kaikille
20. Uskaltaisitko hypätä laskuvarjolla lentokoneesta alas?
Oon huomannut että mulla on tullut pienoinen korkeudenkammo, esim Näsineulassa ollessani kesällä tuli ihan hatara olo kun ei jotenkin ollut turvallisella maalla
Mutta hyppäisin kuitenkin.. oon sitä mieltä että tää elämä on liian julman lyhyt meille ihmisille, joten kaikkea kannattaa kokeilla mikäli aukenee siihen pienikin mahdollisuus, eli hyppäisin vaikka heti