Tulevana syksynä nähdään uusi ohjelma nimeltä Totuuden torvet. Ohjelman juontaa Aki Linnanahde ja vakiopanelisteina nähdään Aku Hirviniemi, Krista Kosonen ja Riku Nieminen. Lisäksi studioon saapuu aina kaksi julkkisvierasta. Ohjelman tehtävänä että julkkisvieraat erottaa totuuden valheesta ja se jolla on eniten pisteitä voittaa.
Vaikuttaa ihan mielenkiintoiselta. Itseäni kiinnostaa kuinka hyvin näyttelijät onnistuvat valehtelemaan ja arvaako vieraat totuuden
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #35 BFF:sTurskajaRopsu♥
Turska kirjoitti:Jep, ihan mukavalta vaikuttaa.
Oiskohan tää vähän saman tapainen kuin Kuutamolla, mitä esitettiin 2000-luvun alussa. Se oli mukava ohjelma
Juu Kuutamolla mullekin tuli tästä mieleen Krista ainakin parempi kuin Minttu Mustakallio sketsiohjelmissa, mutta harmi vaan, että yleensä naiset ei ole yhtä hyviä kuin miehet
Kyllä pitää katsoa, että minkäslaisesta ohjelmasta on kyse ja luulenpa että tulen kyllä seuraamaan.
Ehkä pienoinen pettymys oli eka jakso siihen mitä odotin ohjelmasta, mutta olihan tämä hyvä. Itse tykkäsin ohjelmasta kovasti ja oli hyviä ja valheita ja hauskoja juttuja lensi koomikoilta.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #35 BFF:sTurskajaRopsu♥
Siis onko tää sama sarja kuin se kymmenen vuoden takainen "Kuutamolla?"
Se nimittäin oli mun lempisarjoista ja muistan kuinka lapsena leikittiin tota
Jos siis sama sarja, niin todellakin alan seuramaan
Muistan kuinka katsoin pienenä tätä ohjelmaa aina ennen launtai saunaa
<00:05> <Strawr> Kaakkao: Sinä olet netin ilkein ihminen jonka olen koskaan täältä bongannut, hoitoon joutuisit <23:05> <Turska> Niin että kun joukossa on yksi tommonen töhö niin se kyllä nollaa fiksumpien käytöksen
Kaakkao kirjoitti:Siis onko tää sama sarja kuin se kymmenen vuoden takainen "Kuutamolla?"
Se nimittäin oli mun lempisarjoista ja muistan kuinka lapsena leikittiin tota
Jos siis sama sarja, niin todellakin alan seuramaan
Muistan kuinka katsoin pienenä tätä ohjelmaa aina ennen launtai saunaa
Luulin että olisi samantyyppinen, mutta ei ole kyllä yhtään samanlainen sarja kuin Kuutamolla.
We are sistas, we stand together ♥ Turksa, JAPP, Burnis