No mun broidi piti kans pippalot tänään, onnks ei ollu kun 5 poikaa broidin lisäksi mutt ku kävin hakee ittelleni ruokaa keittiöstä tossa klo21 aikaan niin näyttihän ne olevan heti kiltisti siinä koff-tölkkejä kädessä ja pari olvin pulloo. se näytti hyvältä ensivaikutelmalta etten joutunut vielä valittamaan siitä vaikka ekaks broidi varotteli ett "tänne tulee porukkaa" vaikka ei sanonut ryyppäämisestä tai bileistä mitään.
Sitten kello yhden jälkeen ne alkoivat paukuttamaan teknoa ett talo oli räjähtämäisillään ja huutelivat samaan aikaan sillee "go go go go go go go go" ihan ku niil olis ollu juomiskisaa, mutta sitten mua alko vituttaa ton kahen jälkeen ett käskin niitä rauhottumaan noiden huutojen kans varsinkin kun en osannut odottaa tällästä biletystä meilläpäin

mutt sit mun broidi vaa "mitä sä sit kelasit" ja jatko samaa linjaa vieläkin kunnes jouduin soittaa isosiskon käymään ja se lopulta heitti pojat ulos ja broidikin lähti niiden mukana

ihana rauha alko vasta aamukolmelta ja sain sitten nukuttuu sillon.
Meil on nääs omakotitalo niin bileet on helppo järjestää ilman naapureiden valituksia jos sais oikeesti kämpän tyhjäks mutt mä olin se ärsyyntynyt sisko naapuriHUONEESSA kun isukki ja äiti ovat matkoilla.