Lahosi reilun viikon vanhat kengät eikä mailejakaan hirveesti oo tullu.
Sehän on sellainen höpöhöpö treenipaikka, ei kelpaaFooni kirjoitti:
Mene Motivukselle, mun sisko on sielä töissä ja on myös lapsiparkki. Se on ainaki ruoholahden siinä kauppakeskuksessa.
Jeppe kirjoitti:Sehän on sellainen höpöhöpö treenipaikka, ei kelpaaFooni kirjoitti:
Mene Motivukselle, mun sisko on sielä töissä ja on myös lapsiparkki. Se on ainaki ruoholahden siinä kauppakeskuksessa.
Jeppe kirjoitti:Haluan faktaa pöytään, joten turpa rullalle jos ei aiheesta tiedä mitään. Nyt ei kaivata mitään ympäripyöreitä vastauksia.
- Paljonko on täysimettäväisen äidin kalorikulutus (tiedän nykyisen kulutuksen) mutta paljonko täysimetys vie sitä extraa?
- Millä lasketaan täysimetykseksi, montako kertaa vuorokaudessa?
- Kehtaako pikkumuksun pistää turvakaukaloon jä lähteä sen kanssa salille? Lapsiparkkia ei salilta löydy. Enkä ole todellakaan mikään elixia yms höpöhöpö salien käyttäjä.
- Katotaanko vinoon jos lähtee salille ja treenailee vain ja ainoastaan yläkroppaa ja selkää?
Hakea toki voit, mutta jos työpaikan hakuilmoituksessa on ikäraja niin väitän, että skippaavat hakemuksen heti.fakki kirjoitti:Voinko hakea kesätyöpaikkaa, jossa lukee että väh 16v ja täytän 16 vasta joulukuussa?
Jumppari on tulossa postissa. Tummansininen, harmailla yksityiskohdillaFooni kirjoitti:Ottaisin tuon ylemmän, sulosempi ja mukavamman näkönen
Ei taida ihan tuon ikäsille vielä Jumpinniä olla, mutta menee tollanen erilainen nyt alkuajan, sitte kohta jumpin.
Enigma kirjoitti:Miksi subscribaajien poistaminen on tehty nykyään niin hankalaksi YouTubessa?
Tuolta vastausta: http://www.iltalehti.fi/autot/200902139067860_ae.shtmlFooni kirjoitti:Pitääkö moottoripyörän käyttää parkkikiekkoa, jos parkkeeraa paikalle jossa sen käyttö olis "pakollista"?
Työpaikalla tuollanen parkkipaikka, ja siinä pari asiakasta vuodattanu saaneensa lapun. En halua samaa kohtaloa, mutta oon hyvin epävarma, miten toimia
Parkkikiekkoa ei moottoripyöriltä vaadita, mutta aikarajoitus koskee pyöriä aivan samalla tavalla kuin autojakin.