Salkkareista yleisesti TV-tahtiin. Juonipaljastukset kuuluvat eri kategoriaan, ei niitä tänne. Kirjaudu foorumille nähdäksesi alueen juonipaljastuksille ja spekulaatioille.
Elikkä kuka on komein salkkarimies onko se Hunks-Ossi vai lätkäjoukkue-kapteeni Lari? Vai onko se Seppo kuka saa sut kuumaksi ja kenties kosteaksi tai viisarin värähtämään
Viimeksi muokannut Nipsu, 28.12.2012 02:42. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #35 BFF:sTurskajaRopsu♥
<00:05> <Strawr> Kaakkao: Sinä olet netin ilkein ihminen jonka olen koskaan täältä bongannut, hoitoon joutuisit <23:05> <Turska> Niin että kun joukossa on yksi tommonen töhö niin se kyllä nollaa fiksumpien käytöksen
Aaro oli paitsi myös tumma, komea ja urheilullinen. Hän oli myös taitava kieroilija ja olisikin hyvä vastus Liisalle. Aaro nyt äkkiä takas sarjaan ja riitelemään Liisan kanssa jostain.Tuomaan säpinää Liisan nykyiseen tylsään elämään.
Nipsu kirjoitti:Uh Joonatan ilman paitaa. Tätä herkkua katselis joka jaksossa samoin Lari ja Janne. Jannea tosin en ole nähny ilman paitaa, mutta Larikin on aika hot.
Janne oli ilman paitaa silloin kun kävi, Jannen sanoin, tuuppaamassa Heidiä.
We are sistas, we stand together ♥ Turksa, JAPP, Burnis
Nipsu kirjoitti:Uh Joonatan ilman paitaa. Tätä herkkua katselis joka jaksossa samoin Lari ja Janne. Jannea tosin en ole nähny ilman paitaa, mutta Larikin on aika hot.
Löytyykö youtubesta? en ole niitä jaksoja seurannut aloitin vasta 6.4.2012 ku mainostettiin. Oon luullu et Janne on ollu aina vaatteet päällä.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #35 BFF:sTurskajaRopsu♥
Löytyykö youtubesta? en ole niitä jaksoja seurannut aloitin vasta 6.4.2012 ku mainostettiin. Oon luullu et Janne on ollu aina vaatteet päällä.