Luumupuu kirjoitti:Ei tavallaan, mutta ihan oikeasti ei kiinnosta katsoa ja hävettää katsoa kuinka satoja käyttäjiä rekisteröityy tänne vain jaksojen toivossa. Kyllä se on pois sinäänsä että tämä itse foorumi menettää uskottavuuden jos käyttäjiä on 5000 ja vain pari kymmentä postaa "Vähänkö toi ismolaitela.com on paska, mutta sieltä saa jaksoja".
Sinua ei kiinnosta katsoa? Minua taas ei kiinnosta katsoa, kun sinua ei kiinnosta katsoa. Aina jotakuta ei kiinnosta katsoa jonkun toisen juttuja. Totuus on se, että jos täältä ladataan jaksoja niin varsinkaan nyt uusilla palvelimilla siitä ei ole haittaa.
Luumupuu kirjoitti:En oikeasti tajua miten jotkut voi olla niin saamarin typeriä että ei mene se kaaliin miksi aluea lakkautetaan.
Jassoo

Kiitti vaan!
Luumupuu kirjoitti:Eihän se tietenkään ole kaikkien päävaiva kun ei monella ole kokemusta esimerkiksi omista nettisivuista. Moni ajattelee vaan omaa persettä.
Minulla on omat nettisivut, enkä kuollaksenikaan ymmärrä tätä logiikkaa, vaikka kovasti haluatkin Ismolaitela.comia puolustella. Itsehän en tänne jaksojen toivossa (vain niiden) rekisteröitynyt, kuten moni on varmaan huomannut.
Luumupuu kirjoitti:Oikea esimerkki olisi että menisivät jollekin kaverille vaan pelaamaan ja olet vain sillä koska on se uusi peli. Yhtä lapsellista.
Huono vertaus, ei liity tähän mitenkään. Jos menet kaverille pelaamaan pelin takia, niin se on hyväksikäyttöä. Jos tulet tänne lataamaan jakson, se on pelkkää käyttöä.
Luumupuu kirjoitti:Ärsyttävää kun pitää kerta toisensa jälkeen todistaa että miksi tässä ei ole järkeä.
Monta kertaa olet todistanut?
Luumupuu kirjoitti:Ja niille jotka sanovat että tämä foorumi kuolee ilman ennakkosalkkareita niin sallikaa miun nauraa, täällä on tarpeeksi keskustelua, olen nähnyt paljon hiljaisempia paikkoja.
Oikea asenne.