1970-luvun tasakattoinen tiilitalo, muutettiin tähän puoli vuotta sitten kun tehtiin ns. vaihtokauppa veljen ja veljen vaimon kesken (ne muutti meidän entiseen taloon maalle ja me niiden entiseen tänne rauhalliselle esikaupunkialueelle). Remontoitiin täysin tossa muuttoa ennen, perusilmeeltään hyvin nykyaikainen, käytetty paljon valkoisen ja tummien värien, kuten harmaan ja mustan kontrastia. Muuta väriä tuo sitten kaikki muut elementit kuten verhot, tekstiilit yms. Mun huone on tässä talon keskellä keittiön ja vanhempien makuuhuoneen välissä. Toisella seinällä musta Vallilan tapetti ja toisella harmaa perustapetti, ovi- ja ikkunaseinät valkoiseksi maalattu paljas tiiliseinä, johon on laitettu se joku rappaus tms. päälle eli se on siis sileä. Itse olen valinnut värit ja sisustanut tämän, huoneessa on Ikean mustanruskea kirjahylly/tv-taso, jossa on musta Samsungin laajakuvatelevisio, ja lokeroissa DVD:itä, kirjoja ja musta XBOX360 Slim. Töllön alla pikkulokerikossa lepää vanha kunnon äänentoistoa tarjoava DVD-soittimeni, josta lähtee äänentoisto 4 tornikajariin, subwooferiin sekä pieneen pöytäkajariin (joku aikanaan ostettu LG:n kotiteatteripaketti). Aivan alla isoimmissa lokerikoissa on niitä Ikean irtolaatikostoja valkoisena. Hyllyn päällä on vanha 50-luvun antiikkiradio, jonka sain radioita keräävältä isältäni sisustuselementiksi tänne. Kirjoituspöytinä 2 Ikean mustaa kirjoituspöytää, jossa on niin ikään valkoiset laatikot. Pöydän päällä on Ikean valkoinen seinähylly, jonka olen kuitenkin kääntänyt pöydälle ikään kuin torniksi. Siinä säilytän pelejäni ja keräilemiäni Simpsons-dvd-bokseja ja muuta Simpsonit-aiheista tavaraa (mm. Duff-olutpullo

). Pöydän edessä on yksi meidän ruokapöydän mukana tulleista tuoleista, jonka piti alun perin olla väliaikainen ratkaisu mutta on ollut jo pidemmän aikaa. Tiedä häntä hennonko tästä enää luopuakaan. Valaistusta antaa sellainen kiva pöytälamppu jossa on oksien kuvia, Philipsin väriä vaihtava pallolamppu, kattovalo, jossa on sellainen ruskea "puun oksiston" näköinen pallovarjostin (en osaa selittää

) sekä vanha musta jalkalamppu jossa on himmenninkytkin. Hyvin on palvellut. Verhot ovat lattiaan asti ulottuvat mustat ja punaiset silkiverhot, ja ikkunan yläpuolella roikkuu isän ostama Turkin tuliainen eli "onnenamuletti" jossa on elefantteja

. Ikkunalauta on maalattu harmaaksi ja tuuletusikkunassa roikkuu näin joulunajan kunniaksi joulutähtivalo. Koulukirjat lepäävät tyylikkäästi pöydällä, datauspisteeni vieressä

Kone on tosin kätketty alakaappiin kun on niin ryökeän näköinen ja massiivinen. Sängyssä on harmaa päiväpeitto, 3 massiivista tyynyä ja mukava porokuvioinen viltti, jälleen kohtapuoliin alkavan joulunajan kunniaksi. Mitäs muuta vielä? Julisteita olisi mutta pitäisi ostaa niille kehykset ja porata seinään paikat

Lattialla on punainen räsymätto. Ja viimeisenä muttei vähäisimpänä : suuri nahkanojatuoli jonka sain veljen vaimolta toimii televisionkatselussa ja pelaamisessa hyvänä istuimena.
Anteeksi hyvin epäselvä viestini, olen hieman väsynyt mutta ajattelin mennä nukkumaan tämän jälkeen. Ja en ole mikään porvari/lellipentu, vaikka tuosta viestistä voi saada sen kuvan