Näin taas eriskummallista painajaista, mutta tää oli pisin kaikista. Alkua en enää muista kunnolla mutta kavereitten kanssa siinä oltiin
Elikkä oltiin ajelemassa tyttöystvän

kanssa ympäri Suomea ja meille tuli riita. Sanoin sille et mitä tekisi jos joutuisin palavaan taloon. Hän purskahti itkuun ja kysyi miksi oot noin ilkee

No sitten näimme pellolla palavan talon josta juoksi ihmisiä pois. Yhtäkkiä olinkin siellä palavan talon sisällä

Ja yritimme muiden kans räkiä tulta sammuksiin

vihdoin tuli saatiin sammuksiin oven edestä ja päätin syöksyä kyseisestä ovesta lujaa pois. Talo romahti siitä kohtaa. Juoksin tyttöystäväni syleilyyn ja oltiin onnellisia kun selvittiin.
Mulla olisi pitäny olla aika hypnotisoijalle

Mutta senki toimisto oli palanu. Sovittiin etten mene huomenna kouluun, koska olin järkytyksestä sekaisin. Aamulla kuitenkin katoin et meneekö muut kouluun ja päätin sittenkin mennä. No koulu alko mukavasti kunnes sinne tuli ampuja

kaikki oli vaa kauhusta jäykkänä koska viereises luokas se oli. Otin pulpetin käteen ja hajotin ikkunat. Huomasin pihalla poliisit, rehtorin ja muutamamn oppilan. Ope meni ensin ulos sitten minä ja muut tuli kiljuen perässä. Pikkuhiljaa me saatiin koko koulu pois sisältä. Yksi oppilas vaa haahuili käytävillä. Yritimme huitoa et tuu pois mut se meni kellaritiloihin.
Pian ampuja meni ohi sisältä käytävää pitkin ja huomas meidät ulkona. Jotkut irvisteli sille. No se tuli ulos ja nauraen. Se leikki et kenet meistä olisi kiva ampua. Mä olin kaukana ja hivuttauduin koko ajan kauemmas. Se huomas sen ja alkas saartamaan mua. Hän ampui Mua ottaan ja kääntyi muita kohti. Nyppäsin luodin pois ottastani ja lähin täysiä pinkomaan karkuun

ampuja lähti perääni ja jätti muut rauhaaan

heräsin siihen kun jouduin pysähtymään risteyksessä ja huomasin sen jahtaavan vielä Mua...