1. Paras tosi-tv sarja ja miksi?
Noniin, korjaus edelliseen (ja pahoittelen). Eli vastaus tulee tässä..
Jersey Shore, en tiedä miksi. Jollain saraalla tavalla olen jäänyt ohjelmaan kiinni. Kasa bimboja, talossa, viinaa, salia ja rusketusta. Vaikka kyllä se jaksaa viihdyttää paremmin kun suomen bb
2. Oletko järjestelmällinen?
Osittain ja osittain en, riippuu tietysti millainen päivä ja vireystila takana. Voin sanoa olevani miestäni vähemmän järjestelmällinen. Hiukan taiteilijasielu, mutta työssä (tai tärkeissä tehtävissä) olen hyvinkin järjestelmällinen. Teen to-do listoja, aikataulutan ne ja käyn lähes ylikierroksilla jos aikataulusta poiketen olen jäljessä 5-10 minuuttia. Miehen synttäreita valmistaessa oli to-do lista aikatauluineen. Ja olin pettynyt kun aikataulusta poiketen olin 10 minuuttia myöhässä.
3. Pidätkö itseäsi siistina ihmisenä?
En, tämäkin on niin kiinni jaksamisesta ja viraydestäni. Joskus haluan paikkojen olevan tip-top ja välillä suljen silmäni. Etenkin kun pölyjä pitäisi kerran, kaksikin päivässä pyyhkiä mustista huonekaluista.
4. Nukutko tarpeeksi?
Nukun kun haluan tai tunnen olevani väsynyt. Kun on päivät pitkät kotona voi torkahtaa milloin tahansa. Ja kyllä tämä tilanikin syö vireyttä aika lailla. Vaikka tilanteen vaatiessa voin hyvinkin valvoa sen 21h putkeen jos tarve. Kuten perjantaina-lauantaina.
------------------------------------------------------------------------------------
1.Jos olisit rikas, ja joutuisit valitsemaan kenelle lahjoittaisit 100.000 euroa. Lahjoittaisitko sen,
suomessa köyhyysrajan alapuolella eläville vai
kehitysmaissa asuville ihmisille?
2. Suomessa elinkautinen on 12 vuotta, psyykkisisistä syistä vanki voidaan määrätä elin-ikäiseen pakkohoitoon.
Pitäisikö suomessa elinkautista pidentää, ja jos mikä olisi sopiva rangaistus. 15,20,30v vai rangaistus vangin kuolinhetkeen asti.
3.
Saavatko nykyajan lapset liian kalliita ja liian monta joululahjaa, ja onko joululahjojen merkitys yhteiskunnassamme muuttunut hyvään vai huonoon suuntaan tämän myötä?
4.
Kumpaan uskot enemmän ihmisten vai eläiten taivaaseen?