Salkkareista yleisesti TV-tahtiin. Juonipaljastukset kuuluvat eri kategoriaan, ei niitä tänne. Kirjaudu foorumille nähdäksesi alueen juonipaljastuksille ja spekulaatioille.
fakki kirjoitti:Hyvät ihmiset ostelkaa noita bokseja... Se on 20 euroa 3x vuodessa noin, onko se niin paha hinta? Älkää suosiko noita hiton pellejä uppaajia,jotka on niitä laittanut nettiin, jos oikeesti kaikki alatte kattomaan niitä netistä. Ostajat alkaa olemaan vähissä ja niitä ei enään julkastaisi.
Samaa mieltä. Itse tosin pidän Salkkari-DVD:itä täysin kesäviihteenä, en vain jotenkin jaksa katsoa kun uudet jaksot pyörivät. Kolmosboksin jäi heti kesken kun syyskuu koitti.
Onko jotain ostajamääriä muuten julkistettu vai spekuloitko vain?
Mustakin on typerää että näitä jaellaan netissä ilmaiseksi, kohta kukaan ei osta näitä ja sitten on turha ihmisten valittaa, että miksei bokseja enään tule lisää..
Itse olen ainakin ostanut nuo boksit, ja tottapuhuen nuo maksavat naurettavan vähän, parikymppiä ei tunnu lompakossa missään (:
<00:05> <Strawr> Kaakkao: Sinä olet netin ilkein ihminen jonka olen koskaan täältä bongannut, hoitoon joutuisit <23:05> <Turska> Niin että kun joukossa on yksi tommonen töhö niin se kyllä nollaa fiksumpien käytöksen
Missään ei ole mitään tietoa enää tulevista julkaisuista.! Ja näistä neljästä julkaisusta on scanboxin sivuilla lukenut monta kuukautta. Järjellä tämä merkitsee sitä, että neljäs salatut elämät julkaisu DVDnä on viimeinen
Todella toivon, että tuossa ei ole perää, mutta pahoin pelkään että on
Missään ei ole mitään tietoa enää tulevista julkaisuista.! Ja näistä neljästä julkaisusta on scanboxin sivuilla lukenut monta kuukautta. Järjellä tämä merkitsee sitä, että neljäs salatut elämät julkaisu DVDnä on viimeinen
Todella toivon, että tuossa ei ole perää, mutta pahoin pelkään että on
Eipä taida ylipäänsä ensi vuoden julkaisuista tiedotettu missään mitään. En vielä huolestuisi, vaikka epäilyksiä on..
We are sistas, we stand together ♥ Turksa, JAPP, Burnis
Yarmo kirjoitti:Kaksi boxia olen ostanut, mutta valitettavasti odottavat vielä avaamista. 2. kausi on edelleen muoveissa.
Bokseja onjo kolme
No mitä sitten, mitä järkeä Yarmon on ostaa kolmatta, jos 2.boksikin on katsomatta?
Itse olen ostanut kaikki nuo 3, mutta edelleenkin tuo uusin on lähes kokonaan katsomatta.
<00:05> <Strawr> Kaakkao: Sinä olet netin ilkein ihminen jonka olen koskaan täältä bongannut, hoitoon joutuisit <23:05> <Turska> Niin että kun joukossa on yksi tommonen töhö niin se kyllä nollaa fiksumpien käytöksen
Wunderbaum kirjoitti:saaks tätä uusinta dvd:tä nyt viel halvemmalla (ei alkuperänenkää hinta oo ongelma) ja tyyliin Jumbon cittarist/prismast?
Noissa kaupoissa taitaa 2 ja 3 olla vielä normaalihintaisia. Ainakaan kolmosta ei halvempaan hintaan vielä saa. PAITSI Hulluilla Päivillä näkyi olevan kaksi uusinta suunnilleen 12 eurolla.
Mun matikkapäällä 3. tuotantokauteen (alkaen jaksosta 261) päästäisiin boxissa 6, mikäli sellaista tulee. Laskin siis että yksi boxi on keskinmäärin 45 jaksoa.
Nelosboksin kuvaus: Lauralla riittää vipinää, mutta yhden miehen suhteen hän ei pysty vastustamaan kiusausta. Ulla tahtoo saada Sepon syömään terveellisemmin, mies karsastaa kasviksia, mutta onneksi Ullalta eivät keinot lopu kesken. Vanhan kaveruuden merkeissä Aleksi ja Kari ryhtyvät yhtiökumppaneiksi ja päättävät perustaa autokorjaamon Jukan vastustuksesta huolimatta, kummasta tulee pomo ja kummasta pelkkä juoksupoika? Uhkaava ilmapiiri varjostaa Hannan kotiinpaluuta, saadaanko kaikki mennyt palautettua ennalleen?
Nähdäänkö legendaarinen Suppo Taalasmaa, herra peräpuikko -kohtaus?
Jos et huomannut mokaa niin siellä lukee, että Timo Jurkka, Johanna Nurmimaa ja Anneli Ranta näyttelisivät, vaikka noissa bokseissa nuo 3 eivät näyttele
Itse kyllä joudun ostamaan vasta torstaina, koska koulun jälkeen menen harkkoihin ja illalla ei enään kerkeä käydä ostamassa. Torstaina sitten koulun jälkeen suorinta tietä citymarkettiin ;)