Nyt laittelen tänne aina tuoreimpia ostoksiani, ja sitten voi myöhemmin katsoa että mitä turhaa onkaan tullut ostettua
ja sen kautta "ehkäisemään" näitä vääriä ostoksia
Huom: Tässä on sitten vain omia ostamiani asioita, ei siis sellaisia mitä muut ovat ostaneet mulle.
<00:05> <Strawr> Kaakkao: Sinä olet netin ilkein ihminen jonka olen koskaan täältä bongannut, hoitoon joutuisit <23:05> <Turska> Niin että kun joukossa on yksi tommonen töhö niin se kyllä nollaa fiksumpien käytöksen
One waysta hieno neulepaita, Micsistä (tai mikä se on) kaks teepaitaa ja yks pitkähihanen teepaita. Ja tonnikalasubi. Nii ja oon pitkään halunnu hajuveen, ja nyt löysin hyvän hajusen espritin, makso vaan reilu 25 euroo.
Nii ja eilen ostin rilliö, siihe laitoin 40 e
Ja bensaa kympillä
Suomi-Japp-Suomi Leona♥Rambo♥Ekku♥Iivo♥Oiva
We are sistas, we stand together ♥ Turksa, Japp, Burnis
Neuletakki ja v-aukko t-paita, 20e neuletakki ja t-paita 7e, H&M
Warpin paita 30e, Stadium
Chinot 50e, Jack and Jones kauppa
Converset 80e, Intersport
Adidaksen lenkkarit 50e, Topsport
Pinkin hupparin! Mulla oli pitkähihaiset todella vähissä, joten tuota tulee varmasti käytettyä paljon. Ja elämäni ensimmäiset urheiluliivit, pitäähän niitäki päästä testaamaan, joten hyvä syy lähteä taas lenkille.
Kuukauden sherwoodilainen 8/2011 Eiks naiset sitä paitsi sano aina, että ne pukeutuu vaan itseään varten?
Nojoo sanoo sanoo. Valetta koko juttu. Sisters♥
Nikekengät, sellaset mustat, mutt valkoset pohjat ja valkonen värinen Niken merkki kengän kyljessä (en siis muista tarkalleen tuotteen nimee) 66,50e ALE (normaali hinta oli 95e) Jumbon InterSportista
Ostin eilen Sokoksen 3+1 -päiviltä punaoranssit housut, ruskeanharmaan topin ja beigen neuleen. Ihanaa! Periaatteesta halusin ostaa nyt jotain muita värejä kuin mustaa, niin saa vähän väriä vaatteisiin. Ostin myös vihreän käsikorun, kun sellainenkin osui silmään. Ah, olen niin odottanut, että löytäisin edes jotain ostamisen arvoista!
Niin ja siis noita värikkäitä housuja olen kuolannut jo puolisen vuotta, mutta nyt vihdoin uskaltauduin sellaiset ostamaan. Vielä kevääksi/kesäksi on pakko hankkia jostain pinkit housut