Minkäslaisia kokemuksia ipiläisillä on mokkuloista?
Itse käytän tällä hetkellä päätoimisena internet-yhteytenä TeleFinlandin yksimegaista mokkulaa ja olen vaihtamassa Saunalahti Nopsaan, jonka hinta/laatusuhdetta on kehuttu (0,4-14M, 13,90€/kk). Onko kenelläkään kokemuksia tästä tai nettitikuista ylipäätään? Millaisia ne ovat?
Itellä on läppärissä Soneran (rajaton) nettitikku, 16,90 e/kk.
Perussurffailu onnistuu aivan hyvin, esim. youtube videotkin latautuu ihan hyvin.
Nopeus perustuu ainakin tässä soneran tikussa siihen, kuinka paljon on käyttäjiä linjoilla.
Hitain aika on joskus klo.21.00 ja nopein 04.00
Itä-Helsingissä asuessani käytössä oli vielä tollanen Soneran mokkula, ei oikein voinu kyllä pelata cs kunnolla kun se netti katkeili ihan sanotaan 15minuutin välein, eikä sitten yhdisty uudestaan.. Hidaskin tuntui olevan, tiedä sitten minkälaisia ne on nykyään
hehee kun olin lapsenvahtina niin irrotin vahingossa mokkulan tietsikasta, no, laitoin takas, ja käski pin-koodin laittaa.. ei olul 1234 niin innostuin vähän kokeileen muitaki numeroyhdistelmiä :p
sit tarvittiin puk-koodi
kuulemma makso sen hankkiminen, kuulin näin jälkeenpäin :s
Suomi-Japp-Suomi Leona♥Rambo♥Ekku♥Iivo♥Oiva
We are sistas, we stand together ♥ Turksa, Japp, Burnis
Itellä on paikallisen operaattorin 2Mt nettitikku laajakaistan lisäksi, kun reissaan kuitenkin melko usein. Ihan tyytyväinen olen kun toimii kuin pitääkin ja maksaa vaan 5e kuussa.