Salkkareista yleisesti TV-tahtiin. Juonipaljastukset kuuluvat eri kategoriaan, ei niitä tänne. Kirjaudu foorumille nähdäksesi alueen juonipaljastuksille ja spekulaatioille.
Kyselyssä vain 1/5 oli sitä mieltä, että jakso oli liian raju. Eikö siitä pitäisi ennemminkin vetää se johtopäätös, että 75% kansasta vaatii vieläkin rajumpia käänteitä. ;D
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015.Stay tuned!
We are sistas, we stand together♥ Turksa, Japp, Burnis
Turska kirjoitti:Esko Kovero ja Susanna Mikkonen vierailivat tänä aamuna Huomenta Suomessa: http://katsomo.fi/?treeId=33001003(tuolta löytyy kaks eri pätkää tämän päivän kohdalta 29.8.)
Susanna näyttää paljon kauniimmalta tossa haastattelussa, kun itse Salkkareissa! mistä lie johtuu..
Nyyh, mä en pysty katsomaan tota videota. Video vaan lataa ja lataa..
Edit: Nyt näkyy! Aika jännät suunnitelmat. Tai, eihän lapsen hankkimisessa ole mitään erikoista, mutta kennelin perustaminen.. Ehkä se vauvakuume kuitenkin yltyy, kun Kirsi pääsee kuvaamaan lisää jaksoja sen söpön pikkuvauvan kanssa ;)
Edit: Nyt näkyy! Aika jännät suunnitelmat. Tai, eihän lapsen hankkimisessa ole mitään erikoista, mutta kennelin perustaminen.. Ehkä se vauvakuume kuitenkin yltyy, kun Kirsi pääsee kuvaamaan lisää jaksoja sen söpön pikkuvauvan kanssa ;)
Kyllä kai se puolessa vuodessa olisi tullut, jos olisi siitä vauvasta tullakseen. Tai mistä minä tiedän
We are sistas, we stand together ♥ Turksa, JAPP, Burnis
Kyllä kai se puolessa vuodessa olisi tullut, jos olisi siitä vauvasta tullakseen. Tai mistä minä tiedän
Jep jep.. Tai ehkä Kirsi sanoo vaan, että ''lapsia tulee jos on tullakseen'', vaikka tietää ettei halua/pysty saamaan omia lapsia. Sitä leimataan heti huonoksi ihmiseksi, jos ei halua lapsia, ja lapsettomuudesta on varmasti ikävä puhua medialle.