Onko kiva kun koulussa on ruokalaremontti ja sen takia joutuu menemään syömään vanhalle yläasteelleen? Ei. Onko kiva kun joku tuntematon kyselee ohimennen asioita, jotka ei sille kuulu:
- Ootsä lukiolainen?
Mulla ei ole tapana vastata randomien kysymyksiin, joten... jatkoin vain eteenpäin. Takaa kuului vielä:
- Noni, mähä sanoin et se on vammanen.
- Just ton takia mä en mee lukioon.
Kuukauden sherwoodilainen 8/2011 Eiks naiset sitä paitsi sano aina, että ne pukeutuu vaan itseään varten?
Nojoo sanoo sanoo. Valetta koko juttu. Sisters♥
Fooni kirjoitti:En tänä vuonna enää pääse kevarin selkään, ei vituta
Hö, tyhmä! Tänne piti kertoa mikä vituttaa, ei sitä mikä ei vituta.
Ja itseäni vituttaa se, että olen tullut sairaaksi. No, eipähän tarvitse mennä huomenna kouluun. Toisaalta enpähän voi sitten mennä huomenna minnekkään muuallekkaan.
höh, meikäkin alkaa tulla kai kipeeksi ku niistän joka sec välein, nenä iha tukossa ja ei pysty hengittää kunnol ja n-kirjain kuulostaa ihan d-kirjaimelt mun suusta. ei oo kivaa heti koulun alottaessa.
Taiteiden yö on perjantaina ja oon menossa, muttei oikein huvita mennä sateeseen juomaan not my thing. Paljon mielummin olisin himassa ja kattoisin peiton alta jotain hyvää leffaa.. No, onhan se ihan kiva nähä vanhoja kavereita!
Kohta alkaa liikunta ja siel on yleisurheilya jotenki en vaan osaa heittää sitä kuulaa oikealla tekniikalla, enkä keihäsyä. Ja ainiin, sehän on tirtusti TYÖNTÄÄ KUULAA sanon ite varmaan heittää ku heitän sitä, en osaa työntää ei mua ne juoksut häiritte, koska niissä pärjään omasta mielestä tosi hyvin
Suomi-Japp-Suomi Leona♥Rambo♥Ekku♥Iivo♥Oiva
We are sistas, we stand together ♥ Turksa, Japp, Burnis
Enkun kuuntelu meni taas penkin alle. Pari pistettä paremmin kuin viimeksi tosin (ja avoista 9/10), mutta ei hyvältä näytä kirjoituksia ajatellen. Jopa ruotsin kuuntelut menee paremmin.
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015.Stay tuned!
We are sistas, we stand together♥ Turksa, Japp, Burnis
Eilen illalla nettiyhteys jotenkin sekosi, eikä vieläkään toimi omalla koneella. Ei kun siis toimii, ei kun ei toimi, toimii, siis ei toimi. Tai no siis toimii, mutta korkeintaan jotain 2 minuuttia, ja sitten saa taas odottaa puoli tuntia että lataa jonkun sivun loppuun asti.
allas kirjoitti:Eilen illalla nettiyhteys jotenkin sekosi, eikä vieläkään toimi omalla koneella. Ei kun siis toimii, ei kun ei toimi, toimii, siis ei toimi. Tai no siis toimii, mutta korkeintaan jotain 2 minuuttia, ja sitten saa taas odottaa puoli tuntia että lataa jonkun sivun loppuun asti.
Minua vituttaa täsmälleen sama asia. Mitä operaattoria käytät? Itselläni pätkii Saunalahti "Nopsa".
Burnis kirjoitti:Enkun kuuntelu meni taas penkin alle. Pari pistettä paremmin kuin viimeksi tosin (ja avoista 9/10), mutta ei hyvältä näytä kirjoituksia ajatellen. Jopa ruotsin kuuntelut menee paremmin.
Tänään oli taas enkun kuuntelu. Monivalinnat meni tällä kertaa ihan kohtuullisesti (50/60), mutta avot menikin sitten ihan päin hittoja. Ja niin meni myös ruotsin kuuntelu.
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015.Stay tuned!
We are sistas, we stand together♥ Turksa, Japp, Burnis
allas kirjoitti:Eilen illalla nettiyhteys jotenkin sekosi, eikä vieläkään toimi omalla koneella. Ei kun siis toimii, ei kun ei toimi, toimii, siis ei toimi. Tai no siis toimii, mutta korkeintaan jotain 2 minuuttia, ja sitten saa taas odottaa puoli tuntia että lataa jonkun sivun loppuun asti.
Minua vituttaa täsmälleen sama asia. Mitä operaattoria käytät? Itselläni pätkii Saunalahti "Nopsa".
Sonera. Tänään ei ole enää ollut ongelmia sen kanssa, mutta ei ollut edes ensimmäinen kerta kun ei pariin päivään toimi.