Japp tulee poirot-kirjoissa olleesta James Japp nimisestä scotland yardin pollarista! ei suinkaa Japp-patukasta, en ees tienny/muistanu et niitä on ku keksin ton..
ja mun nimi on Laukku-Japp, koska oon tottunu jo Jappiin, ja Laukku ois yksin liian tylsä :p
Suomi-Japp-Suomi Leona♥Rambo♥Ekku♥Iivo♥Oiva
We are sistas, we stand together ♥ Turksa, Japp, Burnis
Laukku-Japp kirjoitti:Japp tulee poirot-kirjoissa olleesta James Japp nimisestä scotland yardin pollarista! ei suinkaa Japp-patukasta, en ees tienny/muistanu et niitä on ku keksin ton..
ja mun nimi on Laukku-Japp, koska oon tottunu jo Jappiin, ja Laukku ois yksin liian tylsä :p
Tämä siis selittää sen alkukantaisen allekirjoituksen Japp Scotland Yardista!
Et opi kokemuksen kautta mitään. Opit vain pohtimalla kokemuksia.
Minäkin oli mmmammmutti, mutta sitten Fooni sanoi, että minua ei haluta tänne, ja tuli muidenkin kanssa jutellessa ilmi, että mmmammmutti on kamala, joten vaihdoin nimimerkkiä. Ropin Huud tulee siitä salkkarijaksosta, missä Sergei sanoi Pepille ''Luuletsä olevas joku ropin huud vai?'' Ja saa korjata, jos ei tuo repliikki ihan noin mennyt. Mun päässä asiat yksinkertaistuu.
Kuukauden sherwoodilainen 8/2011 Eiks naiset sitä paitsi sano aina, että ne pukeutuu vaan itseään varten?
Nojoo sanoo sanoo. Valetta koko juttu. Sisters♥
Ropin Huud kirjoitti:Minäkin oli mmmammmutti, mutta sitten Fooni sanoi, että minua ei haluta tänne, ja tuli muidenkin kanssa jutellessa ilmi, että mmmammmutti on kamala, joten vaihdoin nimimerkkiä. Ropin Huud tulee siitä salkkarijaksosta, missä Sergei sanoi Pepille ''Luuletsä olevas joku ropin huud vai?'' Ja saa korjata, jos ei tuo repliikki ihan noin mennyt. Mun päässä asiat yksinkertaistuu.
Ropin Huud kirjoitti:Minäkin oli mmmammmutti, mutta sitten Fooni sanoi, että minua ei haluta tänne, ja tuli muidenkin kanssa jutellessa ilmi, että mmmammmutti on kamala, joten vaihdoin nimimerkkiä. Ropin Huud tulee siitä salkkarijaksosta, missä Sergei sanoi Pepille ''Luuletsä olevas joku ropin huud vai?'' Ja saa korjata, jos ei tuo repliikki ihan noin mennyt. Mun päässä asiat yksinkertaistuu.
Ja mun Pontso ei kelvannut?!
Et opi kokemuksen kautta mitään. Opit vain pohtimalla kokemuksia.
Ja mun Pontso ei kelvannut?!
Anteeks.. Pontso kuulosti ihan kivalta, mutta mun itsetuntoni ois kokenu kolhuja moisesta
Kuukauden sherwoodilainen 8/2011 Eiks naiset sitä paitsi sano aina, että ne pukeutuu vaan itseään varten?
Nojoo sanoo sanoo. Valetta koko juttu. Sisters♥
Mustekala on suoraan englanniksi Inkfish, vaikka oikeastihan mustekala on englanniksi octopussy. Joskus vuonna 2004 minä vain keksin tämän nickin ja siitä lähtien olen tätä käyttänyt.
Kaipa se on aika avata oman nimimerkkinikin taustat:
Aikaisemmin esiinnyin täällä turskan_kallo nimellä, joka tuli SMG:n Naurava turskan kallo biisistä. Alkuvuonna tuo alaviiva sitten alkoi ärsyttämään ja nimi lyheni pelkkään Turskaan.
We are sistas, we stand together ♥ Turksa, JAPP, Burnis
La la love on mun ja Ekun yks lemppari euroviisuista vuonna 2912
Samoin ekku halus et oisin taas 4 letter, ja nyt vähän niinku oon, pienellä lisätwistillä
..Oh oh oh, I feel the energy between you and me, baby it’s so right
Oh oh oh, I feel the energy just taking over me, over me
How I’ve been waiting for this
Jaja jajajajajajajajajajajajajaja Japp
Oh I’ve been waiting for this
Jaja jajajajajajajajajajajajajaja Japp..
Suomi-Japp-Suomi Leona♥Rambo♥Ekku♥Iivo♥Oiva
We are sistas, we stand together ♥ Turksa, Japp, Burnis