Oikeastaan Ursus Maritimukset ovat yksi Maailman kiehtovimmista eläimistä, ellei jopa salaperäisin.
Miten tälläinen mysteeri voi jollain tavalla ärsyttää sinua?
Se eilinen kermavaahto ei ollutkaan hyvää
Sitten mua vituttaa, kun aina kun mä leikkaan täytekakkua, niin se jotenkin vittumaisesti kaatuu siihen mun lautaselle!
argh
hate
that
Miksei se vaan voi ikinä mennä oikein päin?!?
voi helveTTI
Syttyi sitten tuossa paskassa moottorin varoitusvalo palamaan
Nyt sitten on moottorissa jonkinlainen häiriö ->En saa ajaa enää ja pitää viedä jonnekki jälleenmyyjälle
Eilen illalla pumppasin pyörän kumit täyteen ilmaa, ja tänä aamuna etukumi oli tyhjänä. Saattoi olla, että pumppasin siihen liikaa ilmaa tai sitten ilmat pääsivät ulos venttiilin kautta. Toivottavasti kävi jälkimmäisella tavalla, ettei tarvitse ruveta paikkaushommiin/ostaa uutta kumia.
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9 Madin Faniclubin (#9) jäsen
Burnis kirjoitti:Syksyn ensimmäinen enkun kuuntelukoe, ja päin persettähän se tietenkin meni.
No se oli vasta ensimmäinen. Sitkeyttä vaan.
Itseäni ottaa päähän se, että en sitten millään pysty menemään arkena aikaisin nukkumaan, vaikka pitäisi. Päivällä sitten töiden jälkeen väsyttää monesti niin paljon, ettei jaksa tehdä paljon mitään.
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9 Madin Faniclubin (#9) jäsen
Kuukauden sherwoodilainen 8/2011 Eiks naiset sitä paitsi sano aina, että ne pukeutuu vaan itseään varten?
Nojoo sanoo sanoo. Valetta koko juttu. Sisters♥