Itse taidan seurata jos asukkaat ovat mieleeni. Itse toivon että tänä vuonna olisi talossa enemmän tervejärkisiä Matti ja Maija Meikäläisiä. Ei mitään seiskan vanhoja bikinibeibejä, futareitten tai Granlundin salarakkaita. Eikä todellakaan julkisuudenhakuisia lättätissisiä naisia jotka haaveilevat ilmaisista silikonirinnoista.
Vähemmän dokaamista, enemmän rääkkiä. Viikkotehtävätkin voisivat olla hiukan enemmän aivotyöskentelyjä vaativia. Gastronautin yms roskan olisi hyvä poistaa tulevalta kaudelta. Takaisin se vanha pieni kioski. Sillä mikä olikaan sen mukavampaa viihdettä kun saa katsella kuinka porukka joutuu laskutusmokasta palauttamaan lähes kaiken ostamansa takaisin?
Lisäksi haluaisin että asukkaita huijattaisiin aivan suoraan päin pläsiä. Miltä kuulostaa huone jossa BB:llä ei olisi mahdollisuutta kuvata tai kuunnella mitä asukkaat puhuvat. Todellisuudessa tämä kaikki näkyisi ja kuuluisi telkkarissa. Ilman että asukkaat tietäisivät siitä mitään. Haluaisin nähdä tippuneitten kasvot kun he huomaisivat tämän.
Juonittelu ja toistensa ulospelaaminen voisi olla hyväksyttyä, sillä ''kansahan'' sen päättää kuka tippuu ja kuka ei? Mitä pahaa siinä olisi jos Maija haukkuisi Matille kuinka ärsyttävä ämmä Mervi onkaan? Ei mitään, sillä ''kansa'' sen päättää
(Kyllä, olen tietoinen ettei ''kansa'' todellisuudessa voittajaa valitse vaan tuottajat)