Unien maailma, kuinka nukuit viime yönä?
- Burnis
- VIP
Re: Unien maailma, kuinka nukuit viime yönä?
Nukuinpa peräti miltei kaksi tuntia viime yönä, joista puolet jääkylmässä teltassa ja toisen puoliskon linja-autossa.
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015. Stay tuned!
We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Turksa, Japp, Burnis
- exa69
viime yö oli liskojen yö :DDd
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #34 ;)
- Laatikko
- VIP
Odotan niin paljon Team Fortresin Meet the Medic- pätkää, että nyt se perkele tunkeutui uniin. Olin niin onnellinen, kun vihdoinkin se tuli. DSADASD. Sitten herään karuun todellisuuteen.
- Burnis
- VIP
Tuli nukuttua oikein hyvät, pitkät yöunet. Vasta puoli yhden maissa heräsin.
Turksa, Japp, Burnis
Turksa, Japp, Burnis
- Wunderbaum
- Kanta-asiakas
- Viesti:
taisin nukkua viimeyönä tosi sikeesti, että yllättäen näin itteni kuolaavan sängyllä ku heräsin vaikkei mulle ees tullu mieleen miten hyvä uni se oli, että oikeen kuolasin kaiken lisäks ku kuolaaminen unissani on liian epätavallista mulle =DD
http://youtube.com/theshadymobile
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #10
jengi inisee ku pelas omaisuutensa, silti ne haluu päivä päivältä suurempaa
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #10
jengi inisee ku pelas omaisuutensa, silti ne haluu päivä päivältä suurempaa
- Laitela
- VIP
Ihan hyvät ja raikkaat unet nukuin. 

Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #25
'
'
- Japp
- VIP
Facebookissa on kysely jossa kysytään ärsyttävämpää? Hyttysen ininä vai kärpäsen surina?
NO KÄRPÄSEN SURINA! Hyttysen voi helposti nitistää yöllä kun se on niin hidas, mutta yritäppä tappaa kärpästä unenpöpperössä, ku en muutenkaa saa niit yleensä kiinni! Ihana kärpänen kiusas mua koko YÖN.
NO KÄRPÄSEN SURINA! Hyttysen voi helposti nitistää yöllä kun se on niin hidas, mutta yritäppä tappaa kärpästä unenpöpperössä, ku en muutenkaa saa niit yleensä kiinni! Ihana kärpänen kiusas mua koko YÖN.
Suomi-Japp-Suomi
Leona ♥ Rambo ♥ Ekku ♥ Iivo ♥ Oiva
Turksa, Japp, Burnis
Turksa, Japp, Burnis
- Japp
- VIP
ääk, kamala yö, kamalempi herätys :o kärpänen kiusas koko yön, ja näin unta ipilästä
ei-ihanaa unta! Siinä tehtiin joku ns vastarintaliike mua vastaan, jonka Jeppe alotti!
En muista tarkalleen sitä mut kaikki oli mua vastaan yhtäkkiä ja en päässy enää chättiin ja rambo muutteli mun nimiä siinä ku halus kiusata ja yarmo anto porttikieltoa, se oli kamala uni! 
sit näin toista unta jossa mun tyyny oli täytetty valkoisilla ohuilla madoilla.. nice..

sit näin toista unta jossa mun tyyny oli täytetty valkoisilla ohuilla madoilla.. nice..

Suomi-Japp-Suomi
Turksa, Japp, Burnis
Turksa, Japp, Burnis
-
- Kaikkien janoisten sankari
- Viesti:
Kuulostaa aika todelliselta.Maaseutu-Japp kirjoitti:ja näin unta ipilästäei-ihanaa unta! Siinä tehtiin joku ns vastarintaliike mua vastaan, jonka Jeppe alotti!
En muista tarkalleen sitä mut kaikki oli mua vastaan yhtäkkiä ja en päässy enää chättiin ja rambo muutteli mun nimiä siinä ku halus kiusata ja yarmo anto porttikieltoa, se oli kamala uni!

Kuukauden Rambo-Ossi (8/2011)
- Japp
- VIP
heh, nyt multa keskeyty tänään ihana uni. Olin siinä Helsingin tuomiokirkossa soittamassa panhuilulla Oi jouluyötä! 
siel oli kuuntelemassa kaikkia ihmisiä, mm mun kotikunnan kanttori.
sit siel soitti harppua joku kans. mut sit sisko herätti

siel oli kuuntelemassa kaikkia ihmisiä, mm mun kotikunnan kanttori.

sit siel soitti harppua joku kans. mut sit sisko herätti

Suomi-Japp-Suomi
Turksa, Japp, Burnis
Turksa, Japp, Burnis
- Enigma
- Valvoja
Todella sekavia unia tässä viime aikoina. Kyllä huomaa että on päässä vikaa.
"Sopimus ja sopimus... Haasta mut oikeuteen sen sopimukses kanssa ja juristia ei tarvii todellakaan ettii kaukaa!"
- Laitela
- VIP
Kamala päänsärky tuli nukkuessa joten ei kamalan hyvin
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #25
'
'
-
- Kanta-asiakas
Noin kahdelta nukkumaan ja ihanaakin ihanampi kissani piti minua hereillä about puol neljään ja kahdeksalta herätti minut oi kun ihanaa

- Japp
- VIP
näin taas outoa unta.. minä ja pari muuta perheenjäsentä juostiin myöhään syksyllä omalla pimeällä kotitiellä jotain karkuun.. en tiedä mitä.. jostain syystä kannoin muumikulhoa joka oli täynnä kuumaa mustikkasoppaa.. en tiiä miten toi kuumuskaan nyt mihinkää liitty myt se oli tulikuumaa
noniin, me siis juostiin, ja oltiin jo etupihalla, kun multa läikky vähän soppaa.. sitte äiti vetäs jostaki jonku siivousliinan ja alko pyyhkimään MAASTA sitä mustikkasoppaa! me kaikki yritettiin hoputtaa et "äiti meillä ois vähä kiire" mut se vaan pyyhki sitä ja pyyhki ja pyyhki.. viimein se lopetti ja juostiin sisälle ja kaikki ovet lukkoon. sit me seistiin ahtaassa eteisessä, ja mietittiin laitetaanko me valot päälle tai kiinni. tai siis mun veli halus laittaa kiinni. se rämpytti kokoajan niitä valoja ja mä sit huusin et "voi herranjumala" ja hätistin kaikki pois eteisestä ja laitoin ne valot päälle. ton kohdan muistan siitä parhaiten ku rideltiin
sit me kaikki mentiin tietsikalle, ja sit me tajuttiin, et jossaki oli joku paikka josta pääsee sisälle taloon, en tiiä mikä.. tai e ainakaa muista. sit me panikoitiin et nyt äkkiä mennään laittaa se jokupaikka kiinni/umpeen.. mut sit kuulu makuuhuoneen oven takaa naisen ääni joka sano "liian myöhäistä, ja sit se uni loppu
jännä cliffhanger, ois ollu kiva tietää mitä me juostiin karkuun ja miks.. ja kuka siel oven takana oli 
ehkä se jatkuu ens yönä

ehkä se jatkuu ens yönä

Suomi-Japp-Suomi
Turksa, Japp, Burnis
Turksa, Japp, Burnis
- Burnis
- VIP
Nukuin taas kerran pitkät ja hyvät unet. Puoli yhden maissa vasta heräsin.
Turksa, Japp, Burnis
Turksa, Japp, Burnis
- Hole
- VIP
Nyt on pari yötä mennyt niin heikoilla unilla, että pitää ens yönä nukkuakin kunnolla. Toissa yönä siis nukuin n. 5.30-12.00 ja viime yönä 03.00-12.30.
oksat pois
Vaahtera Herrasmies Klubin arvostettu jäsen
- Ropin Huud
- VIP
Ensin herätessäni yöllä olin aivan jäässä kun ikkuna oli ollut auki, noh, heitin peiton päälle ja vielä päiväpeiton sen lisäksi, että tulis lämmin ja nukahdin. Seuraavan kerran kun heräsin niin olinkin aivan hiestä märkä.. Koittaa ny siinä nukkua kun mikään ei ole sopiva.
Kuukauden sherwoodilainen 8/2011
Eiks naiset sitä paitsi sano aina, että ne pukeutuu vaan itseään varten?
Nojoo sanoo sanoo. Valetta koko juttu.
Sisters♥
Sisters♥
- Japp
- VIP
mä näin aas erikoista unta. Mentiin minä, mun veli, isä ja äiti autolla sinne äitin kotiin sotkamoon purkamaan uunia. sitku oli matkaa jäljellä viel noin 10 km, ne heitti mut ulos autosta ja käski kävellä! no, kävelin sitte sinne.
sit siel perillä, siel oli mun serkku, täti, äitin setä, ja me, ja iivo ja tiikeri, ja intersportista vuokrattu urheilukissa, jonka selässä oli kännykkä.. se leikki meidän kissosen kanssa siinä. sit se puhelin soi. (soittoäänenä oli iki-ihana anilmal hospitalin tunnusmusa) me mietittiin et kuka sieltä nyt soittaa.. sieltä soitti mun siskon työkaveri. me oltiin kuulemma luvattu ottaa sen työpaikalta hoitoon yhdeksi yöksi jarin ja minnan, ja ne oli kehitysvammaisia.. sit se kysy äitiltä, "vai ettekö otakkaan" ja sit äiti jostain syystä suuttu ja alko huutamaan sille siihen fooniin.. en muista siitä paljon muuta.
sit oli toinen uni, jossa menin talvella lenkille pelkkä pyyhe päällä. ajatuksena mennä uimaan. siinä sit tuli kaikennäköstä vastaan, esim. kaikki mun luokkalaiset, mut sen unen juju oli kai se et kahdesti lenkkeilin väärään paikkaan, ja lopulta ku pääsin uimarannalle, tajusin et on talvi-ilta ja tosi kylmä ja pimeä, ja menin takas kotiin.

sit oli toinen uni, jossa menin talvella lenkille pelkkä pyyhe päällä. ajatuksena mennä uimaan. siinä sit tuli kaikennäköstä vastaan, esim. kaikki mun luokkalaiset, mut sen unen juju oli kai se et kahdesti lenkkeilin väärään paikkaan, ja lopulta ku pääsin uimarannalle, tajusin et on talvi-ilta ja tosi kylmä ja pimeä, ja menin takas kotiin.
Suomi-Japp-Suomi
Turksa, Japp, Burnis
Turksa, Japp, Burnis
- Ropin Huud
- VIP
Oli tosi kiva mennä nukkumaan, kun huomasin että olin unohtanut märän pyyhkeen sängyn päälle
oli viel kaiken lisäks uimapyyhe, eli oli järvivettä sänky täynnä.

Kuukauden sherwoodilainen 8/2011
Sisters♥
Sisters♥
- Hole
- VIP
Tosi hyvin. Menin nukkumaan klo 07.00 ja loput voitte päätellä. Sen voin sanoa että päätä jomottaa.
oksat pois