öö sit ostin ekaa kertaa vaatteen anttilasta: shortsit.. ja öö sukat ostin kans

joo ja ne hintavimmat ostokset oli tietty MUUMIASTIAT!

loppujen lopuksi ostin vähän, mut mun vähöistä rahoista se kirpas paljon ;D
no jäi mulle jotain 60 euroo
Osta Unlimited siihen asti kun saat Galaxyn?Hole kirjoitti:Nyt on mietinnässä, että ostanko Spotify Unlimitedin vai Premiumin. Unlimitedin ostaisin muuten samantien, mutta saan sen Samsung Galaxy S II:n rippilahjaksi ja haluaisin siihen tuon Spotifyn. Mutta viitsinkö siitä sitten sitä 5e lisää maksaa..?![]()
Ei pysty. Ennen pystyi Premiumit jakamaan ainoastaan kutsuja ilmaispalveluun, nykyään ei niitäkään.Hole kirjoitti:Jos siis jollain on Premium, niin pystyykö hän antamaan jonkun koodin kaverille, että hänkin saa Premiumin? Jos jollain on sellainen koodi, otan semmoisen ilolla vastaan ja voin vaikka maksaakin siitä.
Erilaisista kampanjoista, esimerkiksi Soneralta 24 kk sopparin tekemällä on saanut 6 kk Premiumin.Hole kirjoitti:Mistä noita koodeja voi sitten saada? Kun siellä sivullahan voi antaa koodin.
Tuli tuosta mieleen, että olin sunnuntaina Jack & Jonesissa ja katselin siellä boksereita. Sitten katsoin hintaa ja kappas, nehän maksoivatkin vain sen 40 €. Jäivät bokserit hyllyyn.Sir A. Burnhill kirjoitti:Ja parit alushousut myös.