Musta tulee isona kansanedustaja, mun markkinointilause on ''jytky''
Eli oppositiossa ovat vain perussuomalaiset ja keskusta - vaalien todellinen voittaja ja vaalien todellinen häviäjä.Rambo-Ossi kirjoitti:No niin. Hallituskokoonpanoksi tullee sitten Kokoomus, SDP, RKP, Vihreät, Vasemmistoliitto ja Kristillisdemokraatit. Varsinainen takinkääntäjien-hallitus, etten sanoisi.
Ihan tosissaanko näin voi demokratiassa tehdä? Noista edellä mainituista takinkääntämisen maailmanmestareista en tule mitään enää äänestämään. Enkä myöskään Keskustaa. Vaihtoehdot ovat vähissä.
Olen järkyttynyt.
Aina vaan paraneeLuumukiisseli kirjoitti:http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/kesku ... 48464.html
Herranjestas mitä siellä tapahtuu.
JepLaitela kirjoitti:Aina vaan paraneeLuumukiisseli kirjoitti:http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/kesku ... 48464.html
Herranjestas mitä siellä tapahtuu.
Saadaanpa lisää takinkääntäjiä tähän hallitusmuodostamiseen.Sir A. Burnhill kirjoitti:EDIT: Mutta luonnollisesti keskusta lähteen mukaan hallitukseen. Kiviniemi tulee toteamaan jotakin tyyliin "On meidän velvollisuutemme Suomen kansalaisia kohtaan muodostaa maahan ihmisten etua tukeva enemmistöhallitus".
Kansanedustajien palkkoja ja naurettavia etuuksia olisivat voineet myös leikata vähän isommillakin saksilla.Sir A. Burnhill kirjoitti:Ei vastannut tämä Kät€is€n uusi hallitusohjelma ihan minun hallitusohjelmaani. Paljon siellä on kaiken maailman höpöhöpöjuttuja, eikä tämä nyt oikein siltä vaikuta, että Suomi olisi muutaman vuoden päästä velaton maa.
Mutta tekiväthän ministeri toki niin supermahtavaihQesimerkkiteon: ministereiden palkkoja leikataan viidellä prosentilla. Neuvotteluissa sovittiin, että leikkaukset koskevat myös päättäjiä, ja ministerin palkkoja leikkamaalla näytetään esimerkkiä. Esimerkkiä kenelle? Päättäjäthän niitä leikkauksia tekevät.
Faktahan on valitettavasti se, että Soinikaan ei saisi näistä aineksista kasaan hyvää soppaa. Ei ole vallassa tarpeeksi samanmielisiä edustajia ja 20% kannatuksella ei ihmeitä tehdä.Sir A. Burnhill kirjoitti:Katsellaan sitten loppusyksystä/alkukeväästä 2012, että miltä näyttää Soini I:n hallitusohjelma.