Ps. Eu-Wowarmory linkkiäkin voi laittaa..
Kuja kirjoitti:Ite oon about 4 vuotta pelaillu ja charruja on ollu monellakin realmilla, mut aina kun charrut alkaa olee parasta tasoa niin oon myyny accon ebayssä. Tosi tuottava sijotus jos vaan jaksat/pystyt hommaamaan korkeimman levun ja parhaat varusteet ja helvetin ison pinon kultaa
Tota en kyllä ihan allekirjottais. Itse taisin pelata cs:ää ekan kerran 13-vuotiaana, mutta en mä vielä silloin oikein jaksanut innostua siitä. Joskus 15-16v:nä sitten kokeilin uudelleen, jolloin jäin koukkuunismooo kirjoitti: CS 11-16v,
Suosittelisin sinulle Guild Warssia. Peli on alunperin suunniteltu niin, että se sisältää mahdollisimman vähän grindaamista ja vaatii pelaajalta taitoja. Tottakai myös pelaajan varusteet ja skillit vaikuttavat, mutta eivät läheskään niin paljon kuin esim. tässä wowissa. Peli on hyvin pvp-painoitteinen, ja tämän takia tasokatto on 20. Näin vaikka 10 tasoinen voisi helposti voittaa 20-tasoisen, kunhan vain pelitaidot ovat kohdallaanArgonnath kirjoitti:Musta siinä ei ole järkeä jos pelissä hahmon Taidot ja kamat merkkaa enemmän kuin pelaajan pelitaidot. Ja en oo vielä yhtään MMORPG peliä nähnyt jossa ei grindata koko ajan.....
Toinen syy miksi en MMO pelejä pelaa on hinta. Kun kummiskin olen ns Sunnuntaipelaaja. Eli pelaan muutaman tunnin päivässä. Ei olisi järkeä tuhlata 10 euroa esim kolmeenkymmeneen pelituntiin.
Kolmas syy on se että kukaan ei osaa oikeasti roolipelata eli eläytyä hahmoon. Esim oblivionia olen pelannut satoja tunteja vain 20€ hinnalla. Ilman törttöileviä kanssa pelaajia ja roolipelannut joka hetki.