Kesä-Japp kirjoitti:tänään oli viimenen koulupäivä. No siis on ens viikon perjantainakin koulua, mut on vaan kevätjuhlaharjoitus
mut siis, huomenna alkaa joku tetti jossaki lollerossa kirjastossa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kiinnostaa mä ostan sinne evääksi kyl Marie-keksejä..
JA sit tulee se vielä pahempi ku toi tet. HAMMASLÄÄKÄRI. oon nähnyt nyt kahtenä yönä samaa painajasita hammaslääkäristä, ja tänään heräsin seittämältä pelkäämään hammaslääkäriä. Perjantaina siis koittaa eka hammaslääkäri
tosikivaa alottaa kesäloma ku saa pelätä sitä hammaslääkäriä -.-
kera ku olin hammas lääkäris sit se lääkäri otti jäätävän melan eiku siis poran ja se poras mua suora ikenee ja sit roisku verta paljon 666 \,,/ vertaaaa raaawr onnea koitokseen rakas ismo-sisko.
Kesä-Japp kirjoitti:tänään oli viimenen koulupäivä. No siis on ens viikon perjantainakin koulua, mut on vaan kevätjuhlaharjoitus
mut siis, huomenna alkaa joku tetti jossaki lollerossa kirjastossa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Kiinnostaa mä ostan sinne evääksi kyl Marie-keksejä..
JA sit tulee se vielä pahempi ku toi tet. HAMMASLÄÄKÄRI. oon nähnyt nyt kahtenä yönä samaa painajasita hammaslääkäristä, ja tänään heräsin seittämältä pelkäämään hammaslääkäriä. Perjantaina siis koittaa eka hammaslääkäri
tosikivaa alottaa kesäloma ku saa pelätä sitä hammaslääkäriä -.-
kera ku olin hammas lääkäris sit se lääkäri otti jäätävän melan eiku siis poran ja se poras mua suora ikenee ja sit roisku verta paljon 666 \,,/ vertaaaa raaawr onnea koitokseen rakas ismo-sisko.
mulla vituttaa se, et jos sanon ettten hyväksy homoja tai jtn tollasta niin tulee kauhiat valitukset -.- mie oysyn omassa kannassani ja sillä selevä! koulussa yks kaveri vaan kysy opettajalta et : kieltääkö raamattu muka homouden? ope sano et ei ( se on uskonnon ope) niin se kaveri et : noku sini vastustaa homoja et se ei ole oikein XDXD sit se opemsano et : no sillä on omat mielipeteet jtn tollasta :DD tiiän et ika pikkunen asia mut vituttaa silti!! :DD
sinzku kirjoitti:mulla vituttaa se, et jos sanon ettten hyväksy homoja tai jtn tollasta niin tulee kauhiat valitukset -.- mie oysyn omassa kannassani ja sillä selevä! koulussa yks kaveri vaan kysy opettajalta et : kieltääkö raamattu muka homouden? ope sano et ei ( se on uskonnon ope) niin se kaveri et : noku sini vastustaa homoja et se ei ole oikein XDXD sit se opemsano et : no sillä on omat mielipeteet jtn tollasta :DD tiiän et ika pikkunen asia mut vituttaa silti!! :DD
Mulla on yhtä suuri kiukuttelemisen syy;
Et opi kokemuksen kautta mitään. Opit vain pohtimalla kokemuksia.
sinzku kirjoitti:mulla vituttaa se, et jos sanon ettten hyväksy homoja tai jtn tollasta niin tulee kauhiat valitukset -.- mie oysyn omassa kannassani ja sillä selevä! koulussa yks kaveri vaan kysy opettajalta et : kieltääkö raamattu muka homouden? ope sano et ei ( se on uskonnon ope) niin se kaveri et : noku sini vastustaa homoja et se ei ole oikein XDXD sit se opemsano et : no sillä on omat mielipeteet jtn tollasta :DD tiiän et ika pikkunen asia mut vituttaa silti!! :DD
Mulla on yhtä suuri kiukuttelemisen syy;
Kyllä noi Kalinkat menee, mutta en niitä kaupasta ostaisi.
Arla-Ingmannin edustajat voivat ottaa minuun sähköpostitse yhteyttä lahjuksia tarjotakseen.
Youtuben kanssa jotain ihmeen ongelmia nyt. Videot eivät lataudu loppuun asti, ellei stoppaa niitä ensin vartiksi. Tätä jatkunut eilisestä lähtien, onko muilla esiintynyt samaa ongelmaa? Muuten on kyllä netti toiminut poikkeuksellisen hyvin.
allas kirjoitti:Youtuben kanssa jotain ihmeen ongelmia nyt. Videot eivät lataudu loppuun asti, ellei stoppaa niitä ensin vartiksi. Tätä jatkunut eilisestä lähtien, onko muilla esiintynyt samaa ongelmaa? Muuten on kyllä netti toiminut poikkeuksellisen hyvin.
Ittellä on sama juttu luulin vaan että se johtu tästä paskasta netistä mutta ei sitten ilmeisesti.
allas kirjoitti:Youtuben kanssa jotain ihmeen ongelmia nyt. Videot eivät lataudu loppuun asti, ellei stoppaa niitä ensin vartiksi. Tätä jatkunut eilisestä lähtien, onko muilla esiintynyt samaa ongelmaa? Muuten on kyllä netti toiminut poikkeuksellisen hyvin.
Waw, mulla ollu ihan samaa hommaa. Aina yhtäkkiä stopannu kesken
Sit ennen oli sitä että videon latautumisessa et se ylipäätänsä avas sitä vieota, niin meni useita minuutteja (nettiyhteys ihan hyvä), mutta nyt kun uus kovalevy koneessa niin eipä tota onkelmaa enään.
patinpapukaija kirjoitti:vitutta kun ismo laitelalla on liian iso maha, ja yritin laittaa käyttäjätunnuksekseni ismolaitela mutta se oli varattu. Samoin myös seppotaalasmaa.
Cool, mäki yritin aikoinaan niitä samoja, tosi perceest ku ne on jo käytös
MULLA ON KUUMETTA. olin viikon köhäsenä yms. ilman kuumetta, kaks päivää kurkkukivuton, ja nyt ihmettelin et mite se taas tuli. sit aloit miettiin ku kokoaja kylmä ja tulee kylmänväreet on eikai mul vaa oo kuumetta.. NO ON
Suomi-Japp-Suomi Leona♥Rambo♥Ekku♥Iivo♥Oiva
We are sistas, we stand together ♥ Turksa, Japp, Burnis
Siikapro kirjoitti:Joku v*tun sydämmetön typerys vaihtoi salasanani (jeps, olen siis fooni veljeni tunnuksilla(ihanluvallisesti))
En varmaan pääse enään ikinä chättiin
Ymmärsit varmaan, että voit tilata sähköpostiisi uuden salasanan?
Siikapro kirjoitti:Joku v*tun sydämmetön typerys vaihtoi salasanani (jeps, olen siis fooni veljeni tunnuksilla(ihanluvallisesti))
En varmaan pääse enään ikinä chättiin
Ymmärsit varmaan, että voit tilata sähköpostiisi uuden salasanan?
Noh, tämä valittaa että sähköpostiosoitetta tai käyttäjätunnusta ei ole olemassa tai jotai sellasta :<
No pöh huomenna alakaa TET. Joo moro ketä kiinnostaaaaaa, luojan kiitos vaan neljä päivää sitä! Joo en pääse ikinä ajoissa ylös, univelkaa on vieläki ihan liikaa leirikoulun ansiosta ja päläpölöääääää kaikki menee päin seiniä. Oisko vaikka aika normipäivä..?