Mikä vituttaa
- Laatikko
- VIP
Re: Mikä vituttaa
VOEHAN VOE TÄTÄ FLUNSSAA.
- Sebastiann
- Kanta-asiakas
- Japp
- VIP
nyyh 
oli tänään hammaslääkäri, ja menin sinne iloisin mielin kun oon pitäny nyt tosi hyvää huolta hampaista.. Luulin et tulee hyviä uutisia: ei uusia reikiä.
mutta, MUL ON MUKA KUUS REIKÄÄ! mä en usko tätä
oon hinkannu hampaita n. 5 min aamuin illoin, odotan happohyökkäyksen, oon vähentäny karkkia, en juo mitää limsoja... KUU REIKÄÄ?!?!?!?!?!?!??!?!?!??!?!?!?! eihän tässä muuten mitää ongelmaa olis, paitti et pelkään kuollakseni hammaslääkäriä. tai sitä paikkausta....... ne ehotti mulle nukutustakin.
Ku siis ei se käy kipeetä, kyl mä sen tiiän, mutku mä oon iha paniikissa aina kun paikataan, tärisen siinä ja kuvittelenvarmaa sitä kipua.
No en mä mihkään nukutukseen lähde, joku raja sentään......... pakko mun on oppia vähä sietämään (olematonta) kipua. ehdotettiin myös esilääkitystä ennen paikkausta..... eli pilelrit naamaan ennen opereissonia ja sit siinä tokkurassa nuokutaan. :p
ärsyttää.. mistä noita reikiä tulee.. nyt mulle ostetaan sähköharja.
ja karkkilakko alko NYT.

oli tänään hammaslääkäri, ja menin sinne iloisin mielin kun oon pitäny nyt tosi hyvää huolta hampaista.. Luulin et tulee hyviä uutisia: ei uusia reikiä.
mutta, MUL ON MUKA KUUS REIKÄÄ! mä en usko tätä

No en mä mihkään nukutukseen lähde, joku raja sentään......... pakko mun on oppia vähä sietämään (olematonta) kipua. ehdotettiin myös esilääkitystä ennen paikkausta..... eli pilelrit naamaan ennen opereissonia ja sit siinä tokkurassa nuokutaan. :p
ärsyttää.. mistä noita reikiä tulee.. nyt mulle ostetaan sähköharja.
ja karkkilakko alko NYT.
Suomi-Japp-Suomi
Leona ♥ Rambo ♥ Ekku ♥ Iivo ♥ Oiva
We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Turksa, Japp, Burnis
- Luumukiisseli
- VIP
^Olen itsekin joutunut aina joskus kokemaan samanlaisen pettymyksen. Hampaat on harjattu huolellisesti, mutta silti on ollut reikiä. Sitten joillain kavereilla, jotka juomat energiajuomia päivittäin ja syövät myös karkkia, ei ole ollut yhtään reikiä. Toisille tulee reikiä helpommin kuin toisille, ei sille mitään voi, mutta älä nyt turhaan stressaa tuota hammaslääkäriä. Se on ihan pikku juttu. 

Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9
Madin Faniclubin (#9) jäsen
Tästä se lähtee.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9
Madin Faniclubin (#9) jäsen
Tästä se lähtee.
-
- Kanta-asiakas
^^Niitä hampaita ei tule missään nimessä "hinkata" täydellä voimalla eikä varsinkaan noin kauan, semmoinen tehokas 1-2 min. harjaus riittää mielestäni ihan hyvin. Minulla oli jotain häikkää hampaiden kanssa tuossa alkutalvesta (joku pöpö iski) ja käytyäni hammaslääkärillä hän opetti minulle oikean pesutekniikan ja blaa blaa, nyt on ollut jo pidemmän aikaa hampaat kunnossa enkä tunne kipua.
Vähän ketuttaa, kun oli liikunnassa futista ja vaikka pidänkin jalkapallon peluusta, niin ärsyttää, kun joukkueeni oli ihan surkea ja jouduin pelaamaan suurimman osan ajasta maalissa, enkä kyllä todellakaan ole mikään huippumokke.
Kentällä peli sujui vähän paremmin ja tein jopa maalin, mutta kunto on niin huono, niin ei kauheasti jaksanut päristä. Vähän siis oma huono kunto ketuttaa tällä hetkellä.
Vähän ketuttaa, kun oli liikunnassa futista ja vaikka pidänkin jalkapallon peluusta, niin ärsyttää, kun joukkueeni oli ihan surkea ja jouduin pelaamaan suurimman osan ajasta maalissa, enkä kyllä todellakaan ole mikään huippumokke.

- Japp
- VIP
No emmä nyt niitä hinkkaa, liiottelin vähän.. :p joskus pari vuotta sitte mä iha oikeesti hinkkasin ja välillä tuli verta, mutta nyt en kyl paina paljoo sitä harjaa... ei sitä ees aamulla jaksa hinkata
mut mä en voi olla stressaamatta sitä
saataispa vaa äkkiä nuo reiät pois, et pääsisin jatkamaan rauhallisesti kesää... siihen asti et tulee seuraavat reiäit -.- en halua kyl lomalla huolehtia ainakaa mistää paikkauksista, ennen sitä siis PLIIIIIS... muttei se kyl taida onnistua. 27.5 on suuhygienisti :o mikä se ees on 

Suomi-Japp-Suomi
Turksa, Japp, Burnis
Turksa, Japp, Burnis
- Laatikko
- VIP
Laukku-Japp kirjoitti:No emmä nyt niitä hinkkaa, liiottelin vähän.. :p joskus pari vuotta sitte mä iha oikeesti hinkkasin ja välillä tuli verta, mutta nyt en kyl paina paljoo sitä harjaa... ei sitä ees aamulla jaksa hinkatamut mä en voi olla stressaamatta sitä
saataispa vaa äkkiä nuo reiät pois, et pääsisin jatkamaan rauhallisesti kesää... siihen asti et tulee seuraavat reiäit -.- en halua kyl lomalla huolehtia ainakaa mistää paikkauksista, ennen sitä siis PLIIIIIS... muttei se kyl taida onnistua. 27.5 on suuhygienisti :o mikä se ees on
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=k5SzkO9q ... ure=relmfu[/youtube]
Suuhygienisti kertoo just miten hampaat harjataan.

-
- VIP
Tietokone lähti tänään huoltoon, kuulemma vaihtavat tuulettimen ja menee noin 2 viikkoa, miten mä selviin ku ei oo omaa konetta? 

-
- VIP
Mee säkin vaikka ulos, tekis sulle ihan hyvää vaan.Fooni kirjoitti:miten mä selviin ku ei oo omaa konetta?
- Japp
- VIP
nyyh, kuulin et äiti ei tuu kotiin ainakaa viikkoon..
kyllähän mä ilman äiti helposti pärjään, mut ois niin paljo kivempaa ku se ois kotona
Sillon on esim. ruokaa paljon. 
ja nyt on eka kerta mun elämässäni kun joudun kattoon euroviisut yksin! Oon karkkilakossa ja vielä jopa yksinkin
Mitä mä nyt teen.. pitää leipoa paljo kaikkea ihanaa lauantaiksi.. Ei se oo kyl varmaa mitenkää parempi, ku söisin pussillisen karsua 
mut jotenki euroviisuihin kuuluu se et kommentoidaan ja haukutaan muiden esitykset yhdessä. Nyt katon yksin niitä ku muut (veli ja isä) nukkuu.. en varmaa ees kuule mitää ku pitää olla pienellä volyymillä -.- Jos äiti ois kotona ni s vähät välittäis isän huudoista "pienemmälle!!!!!!!" :d
nojoo, aika tällänen vähäpitoinen asia mut kuitenki aika tärkee
ja onhan tässä myös nää kokeet. tai no ens viikolla on yks stressattava koe: kemia, mut se on se pieni koe. Huomen ois ranskaa, mut kyl mul on asiat iha hyvin hallussa, oon koittanu lukea ja tehdä nettitehtäviä. Äikän Kalevala koe on ti, mut ei siihen tarvii lukea. Matikkaa ois pe, ei siihenkään lueta. Sit se tän jakson tärkein koe on ma. Maantieto. Siihen pitäs lukea! Mut on oikeestaan vaan lauantai päivä ja automatkat sunnuntainan käytettävissä. Mummo muuttaa uuteen asuntoon, ja mennään muuttoavuksi siis su.
nyt kyl toivotaan et äiti tulee ennen luokkaretkeä takas. Se varmaan tajuaa, et siel tarvii sitä rahaakin jonkin verran.. Isä ei tajua muuta, ku et rahaa kulutetaan hyvin minimaalisesti

kyllähän mä ilman äiti helposti pärjään, mut ois niin paljo kivempaa ku se ois kotona

ja nyt on eka kerta mun elämässäni kun joudun kattoon euroviisut yksin! Oon karkkilakossa ja vielä jopa yksinkin

mut jotenki euroviisuihin kuuluu se et kommentoidaan ja haukutaan muiden esitykset yhdessä. Nyt katon yksin niitä ku muut (veli ja isä) nukkuu.. en varmaa ees kuule mitää ku pitää olla pienellä volyymillä -.- Jos äiti ois kotona ni s vähät välittäis isän huudoista "pienemmälle!!!!!!!" :d
nojoo, aika tällänen vähäpitoinen asia mut kuitenki aika tärkee

ja onhan tässä myös nää kokeet. tai no ens viikolla on yks stressattava koe: kemia, mut se on se pieni koe. Huomen ois ranskaa, mut kyl mul on asiat iha hyvin hallussa, oon koittanu lukea ja tehdä nettitehtäviä. Äikän Kalevala koe on ti, mut ei siihen tarvii lukea. Matikkaa ois pe, ei siihenkään lueta. Sit se tän jakson tärkein koe on ma. Maantieto. Siihen pitäs lukea! Mut on oikeestaan vaan lauantai päivä ja automatkat sunnuntainan käytettävissä. Mummo muuttaa uuteen asuntoon, ja mennään muuttoavuksi siis su.
nyt kyl toivotaan et äiti tulee ennen luokkaretkeä takas. Se varmaan tajuaa, et siel tarvii sitä rahaakin jonkin verran.. Isä ei tajua muuta, ku et rahaa kulutetaan hyvin minimaalisesti

Suomi-Japp-Suomi
Turksa, Japp, Burnis
Turksa, Japp, Burnis
- Sebastiann
- Kanta-asiakas
Vieläkin kipeänä ja tästä on mennyt jo viikko kovaa flunssaa pitää
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #32
-
- VIP
Voi vittu mun huone on täynnä jotain saatanan tittiäisiä siis hämähäkkejä 
NIit on varmaan vitun paljo ku äsken yritin tappaa jonku matikankirjalla sit ku olin pamauttanu sitä nii se ei näkyny mun kirjassa
Vittu käsken äitii siivoo huoneeni

NIit on varmaan vitun paljo ku äsken yritin tappaa jonku matikankirjalla sit ku olin pamauttanu sitä nii se ei näkyny mun kirjassa

- Wunderbaum
- Kanta-asiakas
- Viesti:
No älä.... mä oon saanu hämähäkeistä traumat siitä kun HÄMÄHÄKKI oli odottamas mua mun vieressä SÄNGYLLÄ kun heräsin..., sitten olin nähny 2 kertaa hämähäkin vessassa oven edessä, että en uskaltanut nousta ees pöntöstä niinpä jäin tyyliin puol tuntii siihe istuun kiljumassa... enkä jaksa ees muistaa miten ne hämähäkit tapettiin ennen ku uskalsin liikkuu vessasta pois... ja sänkytilanteesta mä vaa huitasin sen hämähäkin jonnekin enkä sen jälkeen nähny sitä enää... mä vaa tarkkailin mun huonetta pari päivää kunnes unohdin että se hämähäkki yllätti mua heräämästä =DD. eikä ne ollu mitään pieniä sellasia!Fooni kirjoitti:Voi vittu mun huone on täynnä jotain saatanan tittiäisiä siis hämähäkkejä
http://youtube.com/theshadymobile
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #10
jengi inisee ku pelas omaisuutensa, silti ne haluu päivä päivältä suurempaa
- Laatikko
- VIP
Aikamoisen krapulan sain ittelleni aikaseks. Eiköhän tästä selvitä rasvaisen ruuan ja limun voimalla.
-
- VIP
Euroviisut 
Onko turhempaa keksittykkään?

Onko turhempaa keksittykkään?

- Wunderbaum
- Kanta-asiakas
- Viesti:
Mikään videosoittimeni ei toimi videomuotona, vaan audiona!!! Oon yrittäny vLC playerii, BS Playerii ja jopa Windows Media Centeriä! täl Vistal ei oo ollu sitä perus Windows Media Playerii, enkä haluu ladata sitä vaan kokeillakseni että pyörittääkö se videoita toimivasti. Olen liian laiska reinstallaamaan näitä ohjelmia. iTunes on ainoa, joka toimii vidoeiden kanssa, mutt en mä jaksa aina jokaista ladattuani leffaa konvertoida mp4/ipod-muotoon.
Mese on kiusannut mua silleen, ettei näyttäny ketään kontaktia paikalla, eikä kontaktit nähneet mua paikalla vaikka olin selvästi online-statuksessa... kun käynnistin tietokoneen uudelleen ja kirjauduin taas meseen, niin se toimi taas kunnes se rupes pomppii offline-online-leikkiin ja jos mulla on asiaa jollekin, joka ei ole facebookissa niin silloin vasta kirjoitan ebuddy.com ja pääsen nykyään sitten sillä keskustelemaan. en mä aina jaksa kirjottaa ebuddy.comia ja kokonaista s-postiosotetta jos tiedän ettei kukaan tärkeämpi hklö ole paikalla
Mese on kiusannut mua silleen, ettei näyttäny ketään kontaktia paikalla, eikä kontaktit nähneet mua paikalla vaikka olin selvästi online-statuksessa... kun käynnistin tietokoneen uudelleen ja kirjauduin taas meseen, niin se toimi taas kunnes se rupes pomppii offline-online-leikkiin ja jos mulla on asiaa jollekin, joka ei ole facebookissa niin silloin vasta kirjoitan ebuddy.com ja pääsen nykyään sitten sillä keskustelemaan. en mä aina jaksa kirjottaa ebuddy.comia ja kokonaista s-postiosotetta jos tiedän ettei kukaan tärkeämpi hklö ole paikalla

http://youtube.com/theshadymobile
- Japp
- VIP
väsyttää. Euroviisujen takia nukuin puol kolmesta puol kasiin 
nyt lähtö tonne jonnekki mummon luo. Tänään pitää varmaan mennä nukkuun aikasin.
mut ev varmaan malta. myönnettään, mua kiinnostaa nähdä ruotsin voitto ;) sen verran, et haluun kuulla miten se päätty, mut en tod. sitä kato! liian tylsää!
nyt koitan ettiä jostain eurovisuulaulut ni kuuntelen niitä sit automatkalla.
ja tosiaan, huomenna maantiedon koe (:
kerran lukenut olen

nyt lähtö tonne jonnekki mummon luo. Tänään pitää varmaan mennä nukkuun aikasin.
mut ev varmaan malta. myönnettään, mua kiinnostaa nähdä ruotsin voitto ;) sen verran, et haluun kuulla miten se päätty, mut en tod. sitä kato! liian tylsää!
nyt koitan ettiä jostain eurovisuulaulut ni kuuntelen niitä sit automatkalla.
ja tosiaan, huomenna maantiedon koe (:
kerran lukenut olen

Suomi-Japp-Suomi
Turksa, Japp, Burnis
Turksa, Japp, Burnis
-
- VIP
Kyl tässä kans vähän väsyttää, silmäystäkään ehtinyt vielä nukkumaan. Kaveri tuli jonkun random pulsun kanssa tänne yöllä, lähti tossa vähän aikaa sitten.
Ruotsi mitään voita. ;) Kaikki nauramme sitten Ruotsille kun se on meille 10-0, tai vaihtoehtoisesti jostain 5-0 tilanteesta 5-6. Kiitos helppo!
Ruotsi mitään voita. ;) Kaikki nauramme sitten Ruotsille kun se on meille 10-0, tai vaihtoehtoisesti jostain 5-0 tilanteesta 5-6. Kiitos helppo!
- Laatikko
- VIP
Hei rakkaat aivot. Voisitteko mitenkään edes yrittää sitä Serotoniinia pistää tulemaan ihan omin avuin ?