Laukku-Japp kirjoitti:SIIS IKINÄ EI LAITETA VOI REIÄLLISELLE PUOLELLE!
ei ikinä! se voi paakkuuntuu niihin reikiin ja yök!
Näin
Rambo-Ossi kirjoitti:Siltä karhealta puolelta! Ei tulisi mielenkään voidella siltä sileältä (!= reiätön) puolelta. Maistuukin aivan erilaiselta niin. Niin väärältä...
Lääkkeet?
Et opi kokemuksen kautta mitään. Opit vain pohtimalla kokemuksia.
Laukku-Japp kirjoitti:SIIS IKINÄ EI LAITETA VOI REIÄLLISELLE PUOLELLE!
ei ikinä! se voi paakkuuntuu niihin reikiin ja yök!
Näin
Rambo-Ossi kirjoitti:Siltä karhealta puolelta! Ei tulisi mielenkään voidella siltä sileältä (!= reiätön) puolelta. Maistuukin aivan erilaiselta niin. Niin väärältä...
Lääkkeet?
Vertasin tuossa kokemuksiani näkkileipiin, joita itse olen useiten syönyt kouluaikoinani. Näissä toinen puoli on karhea ja toinen on sileä. Reiät on sileällä puolella. Siksi sanoin, että sileä != reiätön.
Mitä? Mä taas laitan ensimmäiseksi kinkkua, sitten juustoa, must on hauskaa ett kaikki näkyis siinä leivän päällä, kun juustohan sentään kinkkua pienempi.
Ite voitelen ihan karhealta puolelta (mä ja kaverit aina kinasteltiin ennen, että kumpi on se oikea/väärä puoli, mistä pitäisi voidella =D) ja mun mielestä karheampi puoli on se "oikee"!
Yksi mahdollisuus, mitä itsekin silloin tällöin käytän on sellainen, että laittaa ensin juuston, sitten näkkileivän johon kinkkua jonka päälle margariinia. :---)))
Hole kirjoitti:Yksi mahdollisuus, mitä itsekin silloin tällöin käytän on sellainen, että laittaa ensin juuston, sitten näkkileivän johon kinkkua jonka päälle margariinia. :---)))
Anteeksi, siis mitä??
Laitat juuston näkkileivän alle?? ??
eli
Juusto
-
Näkkileipä
-
kinkku ja margariini?
Hole kirjoitti:Yksi mahdollisuus, mitä itsekin silloin tällöin käytän on sellainen, että laittaa ensin juuston, sitten näkkileivän johon kinkkua jonka päälle margariinia. :---)))
Anteeksi, siis mitä??
Laitat juuston näkkileivän alle?? ??
eli
Juusto
-
Näkkileipä
-
kinkku ja margariini?
Pieni kuva havainnollistamaan asiaa:
Kannattaa kokeilla, maistuu erittäin hyvälle ja helppo pitää käsissä.