Salkkareista yleisesti TV-tahtiin. Juonipaljastukset kuuluvat eri kategoriaan, ei niitä tänne. Kirjaudu foorumille nähdäksesi alueen juonipaljastuksille ja spekulaatioille.
Mä en ymmärrä miks ihmees piti tuoda Liisa mukaan...nyt Liisa ja Isabella juonittelee keskenään pahoja, ihan kuin yksi Isabella ei olis jo tarpeeks paha... Mua inhottaa toi Liisan asenne, tai käyttäytyminen... tai se miten se aina irvistelee (on hymyilevinään), ku sil on niin ärsyttävä hymy ja miten se nauraa itsekseen salaa kun se saa huijattuu Ismoo...
Lasten roolivaihto alkaa mietityttää, ku ennen ku nää meni joululomalle,nii Severihän oli vasta vauva, joka oppi vasta kävelemään - sitten loman jälkeen Severi onkin kasvanu tarhaikäisekseen, näyttää ainakin nyt 5-vuotiaalta ja sillä on rasittava ääni.
Underground kirjoitti:
Lasten roolivaihto alkaa mietityttää, ku ennen ku nää meni joululomalle,nii Severihän oli vasta vauva, joka oppi vasta kävelemään - sitten loman jälkeen Severi onkin kasvanu tarhaikäisekseen, näyttää ainakin nyt 5-vuotiaalta ja sillä on rasittava ääni.
Katsojiahan valmisteltiin täysin siihen. Severi oli pari viikkoa ihan kokonaan poissa ruudusta ennen joulutauolle jäämistä, ja hänestä puhuttiin kuin tarhaikäisestä.
Jaettu 2. sija innokkain käyttäjä-kategoriassa talvigaalassa 2010
Itseäni on alkanut ärsyttää Ossi. Uskomattoman typerä jätkä. Tarjolla olisi kiihkeä Cindy, jonka kanssa voisi purjehtia lemmen satamaan rakkauden laineiden keinuttaessa laivaa, niin tämä vässyköi jonkun tusina-Jennin kanssa. Aikanaan kun Ossi otti Helsingin haltuun ystävänsä Palikan (Riku) kanssa, niin ei taatusti olisi kaikenmaailman miss keittiöitä pokaillut.
Myös Niko voisi alkaa heräillä. Ihana lemmentohtori Katariina olisi autuaine herkkuineen valmiina, mutta tämä hakee lämpöä ja pusuttelua Peppi Pitkätus... Pepiltä.
Underground kirjoitti:
Katsojiahan valmisteltiin täysin siihen. Severi oli pari viikkoa ihan kokonaan poissa ruudusta ennen joulutauolle jäämistä, ja hänestä puhuttiin kuin tarhaikäisestä.
No mutt ei kai se paris viikos voi kasvaa jo tarhaikäseks! Mua kyl alkaa mietityttää ett miks lapset/teinit kasvaa niin nopeesti monta vuotta eteenpäin muutamas jaksos, mutt aikuishahmot ei kasva ollenkaan kun ne vaan lähtee tai pitää pitkän tauon roolistaan.
Underground kirjoitti:No mutt ei kai se paris viikos voi kasvaa jo tarhaikäseks!
No shit you f*ckin' Sherlock!
Mielummin tyydyn tähän, että lapset kasvavat aina joskus monta vuotta kerralla, kuin siihen että joutuu sarjaa katsomaan 10 vuotta että saadaan lapsista teinejä.
Viimeksi muokannut Hole, 28.1.2011 22:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mua ärsyttää Jenni, monta vuotta on sarjassa rimpuillut, mutta mitään ei aikaan ole saanut. Ärsyttää sekin että sarjan tekijät pitää noin 40-45vuotiasta Naista vielä jonain "etsin seikkailuja" "mä en haluu mitään vakavaa". Ja jos niko on noin 18-20? Ja kun niko oli vielä vauva Jenni naureskeli ajatukselle "Ami Jenni".
Ami esitti noin 20vuotiasta? joten eikös jennin pitäisi siinä tapauksessa olla silloin noin 30? joten päättelin siitä
Liisa ja jollain tavalla Katariinakin minua on pistänyt ärsyttämään. Jotenkin "irtonaamaisen" näköisiä?? : D ota tosta nyt selvää. Ja sitten tämä Snobias... voiei mitä näyttelytyötä ja jotenkin ällön olonen hahmo muutenkin.
Underground kirjoitti:No mutt ei kai se paris viikos voi kasvaa jo tarhaikäseks!
No shit you f*ckin' Sherlock!
Mielummin tyydyn tähän, että lapset kasvavat aina joskus monta vuotta kerralla, kuin siihen että joutuu sarjaa katsomaan 10 vuotta että saadaan lapsista teinejä.
Ei näistä ikäasioista kannata välittää. Olisiko sitten kiva, että esimerkiksi Niko olisi nyt sarjassa 10-vuotias lapsi? Mieluummin katselen Nikoa teininä. Ja tekijöiden on helpompi luoda yhtenäistä tarinaa (jos se nyt ylipäänsäkään on mahdollista) henkilöille, jotka ovat pienestä asti olleet sarjassa mukana ja joiden vanhemmat mahdollisesti ovat sarjassa mukana.
Mutta jottei menisi off topiciksi aivan täysin, niin Topi ärsyttää. Toistaiseksi varmaankin juuri siksi, että näyttelijä ei varsinaisesti loista roolissaan. Mutta Sami Sarjulallekin annoin aikoinaan aikaa, joten annan nyt tällekin.
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015.Stay tuned!
We are sistas, we stand together♥ Turksa, Japp, Burnis
Vaikka näinkin vähän aikaa vasta sarjassa ollut tuo Topi, niin kyllä siinä jonkinlaista kehitystä on nähtävissä. On se esiintyminen jo hieman luontevampaa kuin ihan alussa. Mutta se miten se vääntää sitä naamaansa puhuessaan on jotain niin rasittavaa.
el1as123 kirjoitti:Vaikka näinkin vähän aikaa vasta sarjassa ollut tuo Topi, niin kyllä siinä jonkinlaista kehitystä on nähtävissä. On se esiintyminen jo hieman luontevampaa kuin ihan alussa. Mutta se miten se vääntää sitä naamaansa puhuessaan on jotain niin rasittavaa.
Minun mielestäni Topi on kyllä kehittynyt, eikä ärsytä enää kovin paljoa.
Antti taas on aivan raivostuttava kestovirneineen!
el1as123 kirjoitti:Vaikka näinkin vähän aikaa vasta sarjassa ollut tuo Topi, niin kyllä siinä jonkinlaista kehitystä on nähtävissä. On se esiintyminen jo hieman luontevampaa kuin ihan alussa. Mutta se miten se vääntää sitä naamaansa puhuessaan on jotain niin rasittavaa.
Minun mielestäni Topi on kyllä kehittynyt, eikä ärsytä enää kovin paljoa.
Antti taas on aivan raivostuttava kestovirneineen!
No ei mun mielestä Antti raivostuta yhtää ku se on liian kiltti ja...tavallinen poliisi:D?