Pipo on vain se pakollinen talvivaruste, ainakin itselleni. Kesällä ei niinkään tule päähineitä käyteltyä, mutta talvella jotenkin alaston olo ilman lämmintä ja paksua pipoa. Tällä hetkellä käytän tätini tukholmasta tuomaa värikästä Old School -Pipoa, jonka sivuilta tulee kaksi nauhaa (tiedätte sen mallin!).
Minkälaista Pipoa te käytätte ja suosittelette? Hillitty vai hedelmäinen? Normi vai kortsu? Tupsulla vai ilman? Keskustelua Pipoista. Pipo kirjoitetaan muuten nyt isolla alkukirjaimella, koska Pipo on .
Kyllähän se Pipo täytyy talvisin päässä olla. Itse käytän huomaamatonta mustaa pipoa, joka on täysin kursailematon. Ei tupsuja, ei mitään. Ja hyvin pysyy pää lämpimänä.
"Pipo päähän joka säähän, ettei mene järki jäähän."
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015.Stay tuned!
We are sistas, we stand together♥ Turksa, Japp, Burnis
Joku tavallinen musta pipo on itselläni käytössä. Tuo on kyllä pirun vanha pipo, kun varmaan joskus vitosluokalla sen sain. Yläasteella oli tosin jonkin aikaa erilainen pipo, mutta siirryin takaisin tuohon, kun on yksinkertaisuudessaan niin hyvä.
Mr. Korppi kirjoitti:Kyllähän se Pipo täytyy talvisin päässä olla. Itse käytän huomaamatonta mustaa pipoa, joka on täysin kursailematon. Ei tupsuja, ei mitään. Ja hyvin pysyy pää lämpimänä.
Juuri tällainen pipo minullakin on käytössä. Ei ole tullut ostettua uutta nyt pariin vuoteen, enkä varmaan uutta tarvitsekaan.
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9 Madin Faniclubin (#9) jäsen
Ite kudottuja pipoja löytyy muutama. Niitä sitten käytän, mutta nyt käytössä on lipallinen musta pipo johon kaupassa rakastuin heti.
Yhdessä itse kudotussa pipossa on jumalattoman iso tupsu. Se sitten aiheuttaa sen, että pipo meinaa tippua päästä. : D
Mä en hirveesti pipoa pidä (jotenkin se vaan aina jää pistämättä päähän). Kuitenkin jos päässä on pipo, se on musta ja edessä on vaaleanharmaa pääkallokuvio. Ei ole kovin lämmin pipo, eikä peitä korvia kokonaan.
Jaettu 2. sija innokkain käyttäjä-kategoriassa talvigaalassa 2010