Salkkareille kilpailija, Uusi päivä
-
- VIP
Re: Salkkareille kilpailija
Minkähän takia YLE tuhlaa rahojaan tähän jo flopanneeseen moskaan jonka katsojaluvut tippuvat koko ajan? Omaksi huvikseenko?
( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
- Burnis
- VIP
Jotenkin huvittavaa, kun "Uusi päivä" ja "Kotikatu" kävivät Facebookissa kilpailua siitä, kumpi saa aikaisemmin rikottua 2000 fanin rajan rikki. Salkkareilla ei ole virallista Facebook-sivua, mutta suosituimmalla niistä epävirallisista on yli 90 000 fania. Kertoo varmaan suosiosta jotakin..? 

IsmoLaitela Goes Eurovision 2015. Stay tuned!
We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Turksa, Japp, Burnis
- pöllöilijä
- VIP
"Olen Askonaattori! Tulen tulevaisuudesta!" 

Silence I'm here
No words, no songs, no pain or doubts.
No words, no songs, no pain or doubts.
-
- Kanta-asiakas
Mä oon myös sitä mieltä et se ylen ohjelma tulee olee kieltämättä varmaan aika paska. Ja varsinkin jos se laitetaa salkkareiden kilpailijaksi, niin epäilen, ettei sillä ohjelmalla ole montakaan katsojaa. Kyllä salkkarit vetää ihmisiä niin paljon puoleensa, ja muutenki sehän viihdyttää monia tuhansia ihmisiä eripuolella maailmaa. :-)
Mä ehkä parikertaa sen katson, mut näääh. Salkkarit riittää mulle ihan hyvin!
mikä boogie
-
- VIP
Kyseinen ohjelma on alkanut jo lokakuussa.elsa kirjoitti:Mä oon myös sitä mieltä et se ylen ohjelma tulee olee kieltämättä varmaan aika paska. Ja varsinkin jos se laitetaa salkkareiden kilpailijaksi, niin epäilen, ettei sillä ohjelmalla ole montakaan katsojaa. Kyllä salkkarit vetää ihmisiä niin paljon puoleensa, ja muutenki sehän viihdyttää monia tuhansia ihmisiä eripuolella maailmaa. :-)
( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
- Burnis
- VIP
Mutta oikeassa kuitenkin olit siinä, että kyseinen ohjelma on aika paska ja vaikkei tulekaan samaan aikaan kuin Salkkarit, niin ei sillä juuri katsojia ole.pazi kirjoitti:Kyseinen ohjelma on alkanut jo lokakuussa.elsa kirjoitti:Mä oon myös sitä mieltä et se ylen ohjelma tulee olee kieltämättä varmaan aika paska. Ja varsinkin jos se laitetaa salkkareiden kilpailijaksi, niin epäilen, ettei sillä ohjelmalla ole montakaan katsojaa. Kyllä salkkarit vetää ihmisiä niin paljon puoleensa, ja muutenki sehän viihdyttää monia tuhansia ihmisiä eripuolella maailmaa. :-)
Turksa, Japp, Burnis
Turksa, Japp, Burnis
-
- Kanta-asiakas
Aijaa :'DD Mä en jaksanu ees tsiigata et millo tää kyseinen ohjelma alkaa/alko. Ni et en ihmettele vaik tulin vähä jälkikäteen.
mikä boogie
- Enigma
- Valvoja
^ Sie oot hulvaton. 
Itselleni riitti ihan neljä jaksoa tätä sarjaa.

Itselleni riitti ihan neljä jaksoa tätä sarjaa.
"Sopimus ja sopimus... Haasta mut oikeuteen sen sopimukses kanssa ja juristia ei tarvii todellakaan ettii kaukaa!"
- Torsti
- Valvoja
Haha, katsoin eilen puoli yhdentoista aikaan jonkun uusinnan. Aivan naurettavaa kuraa kyllä 

- Burnis
- VIP
Ai että kun tuntuu makoisalta, kun ohjelma ei edelleenkään ole katsojia löytänyt. Ei mahtunut viime viikollakaan TV2:n 20 katsotuimman ohjelman joukkoon eli katsojia vähemmän kuin 269 000. Ja Salkkareilla taas parhaimmillaan 840 000 katsojaa. Hyvin pyyhkii UP:llä.

Mutta varmaan syyskauden viimeiset jaksot on pakko katsoa, koska pidän usein näistä hyväntuulisten sarjojen joulujaksoista. Ja Uudessa päivässä vietetään joulua.

Mutta varmaan syyskauden viimeiset jaksot on pakko katsoa, koska pidän usein näistä hyväntuulisten sarjojen joulujaksoista. Ja Uudessa päivässä vietetään joulua.
Turksa, Japp, Burnis
Turksa, Japp, Burnis
- Turska
- Valvoja
Juonet tiivistettyinä:
- suhdesoppaa, väärinkäsityksiä ja väärinkäsityksiä.
- Ainolla, eli tällä Askon äidillä on melanooma epäily
- Suner (eli tuo Virtauksen suuryritys) saattaa laajentua Intiaan
Turksa, JAPP, Burnis
Ulmate Love: Ropin Huud ♥
Turksa, JAPP, Burnis
-
- VIP
No eipä kyllä kuullosta kovin mielenkiintoiselta.turskan_kallo kirjoitti:Juonet tiivistettyinä:
Kuinkas monta jaksoa tuota ohjelmaa on nyt tullutkaan?
- Turska
- Valvoja
Tänään tullu 24. jaksopazi kirjoitti: Kuinkas monta jaksoa tuota ohjelmaa on nyt tullutkaan?
Turksa, JAPP, Burnis
Turksa, JAPP, Burnis
- Burnis
- VIP
Kaikesta huolimatta päätin tänään sitten kuitenkin katsoa UP:n, ensimmäistä kertaa kokonaisen jakson sitten osan X.
Tiukkaa teki, että pystyin siinä sitä puolta tuntia istumaan. Se myötähäpeän tunne, mikä sitä katsoessa syntyi, oli valtava. Näyttelijät jopa kuuluisaa Salkkaritasoa alempia, suurin osa hahmoista todella ärsyttäviä (Aino ja Ottokin olivat mukavampaa katsottavaa) ja se visuaalinen ilme on jotakin niin järkyttävää. Siihen yhdistettynä kolme flashbackia menneisyyteen, joissa kahdessa näyttelijät puhkesivat esittämään repliikkinsä laulaen, niin tuli oikein hyvä kaaos.
Karsea.
Tiukkaa teki, että pystyin siinä sitä puolta tuntia istumaan. Se myötähäpeän tunne, mikä sitä katsoessa syntyi, oli valtava. Näyttelijät jopa kuuluisaa Salkkaritasoa alempia, suurin osa hahmoista todella ärsyttäviä (Aino ja Ottokin olivat mukavampaa katsottavaa) ja se visuaalinen ilme on jotakin niin järkyttävää. Siihen yhdistettynä kolme flashbackia menneisyyteen, joissa kahdessa näyttelijät puhkesivat esittämään repliikkinsä laulaen, niin tuli oikein hyvä kaaos.
Karsea.
Viimeksi muokannut Burnis, 27.12.2010 18:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Turksa, Japp, Burnis
Turksa, Japp, Burnis
- Turska
- Valvoja
Olin just tulossa sanomaan tästäMr. Korppi kirjoitti: Siihen yhdistettynä kolme flashbackia menneisyyteen, joissa kahdessa näyttelijät puhkesivat esittämään repliikkinsä laulaen, niin tuli oikein hyvä kaaos.

Siis aivan karmeaa, onneksi sentään edes Salkkarit ei ole vajonnut noin alas.
Suora linkki jaksoon: http://areena.yle.fi/video/1535678
Turksa, JAPP, Burnis
Turksa, JAPP, Burnis
-
- VIP
En ole vieläkään yhtään jaksanut tätä katsoa. Enemmistön mielestä taso jopa salkkareita alempana, mutta eipä se ole ennenkään vaikuttanut siihen katsonko jotain vai en, edelleen vaan sitä mieltä että salkkarit riittää. Pitää katsoa pari jaksoa...
- Burnis
- VIP
YLE ei aikaile: koko Uusi päivä tulee alusta alkaen uusintana jo ensi kesänä.
Turksa, Japp, Burnis
Turksa, Japp, Burnis
-
- VIP
Musta ei oo missään vaiheessa tullut tän uuden päivän fani. Parikin kaveria + jätkä on yrittäneet saada mua katsomaan, mutta ehei. Olen yhden jatkon vilkaissut, eikä ollut mun silmään ollenkaan kiinnostava... En tiedä jotenkin, ei oikeanlainen ohjelma just mulle.
Jaettu 2. sija innokkain käyttäjä-kategoriassa talvigaalassa 2010
Salkkariblogini: http://salatutelamat.pointblog.fi/
Salkkariblogini: http://salatutelamat.pointblog.fi/
- Burnis
- VIP
UP:n jonkun tulevan jakson nimi on "Kell' onni on, se onnen kätkeköön". Salkkareissa oli kerran melkein vastaava nimi; "Kel Onni on, se onnen kätkeköön". Ja kumpi veti voiton omaperäisyydellään? Suora copypaste sananlaskusta vai ovela muutos onnesta Onniksi?
Nyt vähän omaperäisyyttä näihin jaksonimiin, UP, joohan?
Nyt vähän omaperäisyyttä näihin jaksonimiin, UP, joohan?
Turksa, Japp, Burnis
Turksa, Japp, Burnis
- Turska
- Valvoja
http://areena.yle.fi/video/1589718
Anteeksi, mutta mitä ...?
Anteeksi, mutta mitä ...?
Turksa, JAPP, Burnis