Tässä tuli alotettua juomahan nyt vasta 8 bisse menossa, mutta kun ottaa kellon huomioon nii huonosti menee. SYYSLOMA alkoi vihdoin =) ja sitä tässä nyt juhlistellaan kavereiden kanssa.
Mä en ole koskaan kunnon krapuloissa ollut. Jos herään rajun illan jälkeen krapula tuntumalla niin alan heti syömään muutaman ruisleivän. Se auttaa jotenkin kummasti mua.
Enemmin tulen helpommin krapuloihin monesta kaljasta kunnes taas viinasta.
Älkää sitten vaan suuttuko jos mulle nyt kirjoitus virheitä tullee. Pienet pärinät on ja väsymys päällä. Huhhuh...
HUmalassa ollaan ja kaveri sammunut lukittun vessaan. Ei saada ovea millään auki ja kaikilla pissahätä! Yrjöä lentää parvekkeelta, kun vei pääse pöntölle ja tosi kypsää meininkiä muutenkin.
Muita tännään juomatouhuissa? Emäntä viettämässä tyttöjen iltaa, meikäläisellä kalsarikännit menossa. Alla litra karhua, muutama hörppy mustikkaviiniä ja n. 5-7 paukkua missä tilkka vergiä ja loput tiivistemehua joka tietysti lantrataan veteen..
Mä oon vaan pari kertaa ollu juomassa, mutta ei mitään krapulaa ole tullu. Ja 6 kaljaa oon juonu maksimissaan, koska en varmaan ees pystyis enempää juomaa. Mulla kun tätä ikää ei ole vielä edes viittätoista.
Argh. Känni on jännä tila. Onneksi tunnen irrationaalisia tunteita vain sellaisia ihmisiä kohtaan, joita en muutenkaan kehtaa lähestyä kunnolla. Sitä erästä sijaismaikkaa, joka on vain viisi vuotta vanhempi ja tämän päivän kuullun juttelunsa vuoksi käsittämättömän samanlainen verbaalioksennuksensa kanssa kuin minä. Paha lähestyä, kun ainoa valttikortti on höpsö ja päällekäyvän absurdi retoriikka, jonka hän itsekin osaa. Fight fire with fire ei toimi. Eikä ole mitään todisteita, että se pitäisi naisista, mutta ihastuminen on niin absurdia ali-ihmisten hommaa joka tapauksessa. Eikä ihmistä saa ihastumaan itseensä vaikka kuinka kertoisi miten monta tuntia on tätä omassa päässään ihastellut, mutta sitä virhettä en tule tekemään. Olen yllättävän säälittävä ja sävyisä, kesy ihminen. Parasta onkin, ettei hän koskaan tule tietämään. Säästyypähän naisparka kaameilta häiritseviltä tunteilta, joita pystyn tuntemaan ja kaikista pahimmassa tapauksessa, lähettämään. En tule edes pyytämään kaveriksi, vaikka se on ainoa tapa, joka sallisi pidemmälle menemisen. Miksi naiset ovat näin syvältä ja kaiken tuottamansa ilon lopuksi suistavat sinut epätoivoon?
Silence I'm here
No words, no songs, no pain or doubts.