Bannissa?
- mikko-pekka
- Viesti:
Re: Bannissa?
Mut bannattiin kerran yheltä SA-MP servulta kun olin mukamas "häksännyt" vaikka en ollu 

- StileTTI
- VIP
Tein jotain todella typerää, koitin näpistellä sieltä, mutta jäin kuitenkin kiinni.Kalervo kirjoitti:Mitä vıttua?StileTTI kirjoitti:Tänään tuli porttikielto Suomussalmen S-Markettiin.Mikäs häppeninki se siellä oli?
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #16
Stiletti sujahtaa salakavalasti persuksiin.
Stiletti sujahtaa salakavalasti persuksiin.
- lollorosso
- Kanta-asiakas
- Viesti:
Idioootttiii.. Sun pitää olla ammatti varas 1 kanttii olla iso huppari ja sinne survot 

-
- VIP
Onko asiat noin huonosti?StileTTI kirjoitti:Tein jotain todella typerää, koitin näpistellä sieltä, mutta jäin kuitenkin kiinni.

Nykyään olen aika hyvin välttänyt bannit monesta paikasta, koska en tuo enää mielipidettäni esille mistään asiasta. Ennen oli toisin.
- PSakari
- VIP
Varmaan kaikille mahdollisille sivuille
-
- VIP
Sulle pitäisi antaa bannit, kun haukut mitskua, helevetin roope-ankka.......lollorosso kirjoitti:Idioootttiii.. Sun pitää olla ammatti varas 1 kanttii olla iso huppari ja sinne survot
Tästä tulee poliisijuttu
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #4
- lollorosso
- Kanta-asiakas
- Viesti:
yyh
((((((((((((
Mutta olen bännissä habbo.fi :DD:DD:D:D:D:D

-
Omistan porttikiellon ainoastaan paikalliseen.
-
- VIP
Olen ollut porttikiellossa useille foorumeille useita kertoja.
Esimerkiksi foorumi ismolaitela.com, noin 20 porttikieltoa pituuksiltaan 1tunti-93 vuotta
Esimerkiksi foorumi ismolaitela.com, noin 20 porttikieltoa pituuksiltaan 1tunti-93 vuotta
- Wunderbaum
- Kanta-asiakas
- Viesti:
mull oli ollu kymmeniä ukkeleita bannissa habbos ku olin ala-asteel ja saattaa olla vielki kiellossa. x'DDlollorosso kirjoitti:yyh((((((((((((
http://youtube.com/theshadymobile
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #10
jengi inisee ku pelas omaisuutensa, silti ne haluu päivä päivältä suurempaa
- Turska
- Valvoja
Vuosia sitten sain Irc-Galleriaan viikon bannit. Se oli silloin hyvin rankka viikko...
We are sistas, we stand together ♥
Turksa, JAPP, Burnis
Ulmate Love: Ropin Huud ♥
Turksa, JAPP, Burnis
-
- Kanta-asiakas
Sama täälläTurska kirjoitti:Vuosia sitten sain Irc-Galleriaan viikon bannit. Se oli silloin hyvin rankka viikko...

- Turska
- Valvoja
Kaiken lisäksi muistelisin, että syy sihen oli joku ihan älytön, joku minkä takia ei kaiken järjen mukaan olisi kuulunut saada mitään banneja (ainakaan omasta mielestä).Matilda kirjoitti:Sama täälläTurska kirjoitti:Vuosia sitten sain Irc-Galleriaan viikon bannit. Se oli silloin hyvin rankka viikko...Tuli aika järkytyksenä, kun sain sen viestin ''Pääsysi irc-galleriaan on estetty viikon ajaksi.'' OHH NO!
We are sistas, we stand together ♥
Turksa, JAPP, Burnis
Turksa, JAPP, Burnis
-
- Kanta-asiakas
Niitä banneja annettiin, en tiedä annetaanko yhä, tosi tyhmistä syistä. ''Sanoit pahasti toiselle käyttäjälle''. Wot?Turska kirjoitti:Kaiken lisäksi muistelisin, että syy sihen oli joku ihan älytön, joku minkä takia ei kaiken järjen mukaan olisi kuulunut saada mitään banneja (ainakaan omasta mielestä).Matilda kirjoitti:Sama täälläTurska kirjoitti:Vuosia sitten sain Irc-Galleriaan viikon bannit. Se oli silloin hyvin rankka viikko...Tuli aika järkytyksenä, kun sain sen viestin ''Pääsysi irc-galleriaan on estetty viikon ajaksi.'' OHH NO!
- vazaa
Pitkästä aikaa! En jää näille foorumeille. Mut bannittais heti. Tunnen yhden ketä on bannissa. Se lopetti jo omat foorumit. kuulema päätti odottaa jotain.
vazaa
- Wunderbaum
- Kanta-asiakas
- Viesti:
en oo varma pitäskö tästä laittaa tähän topiciin mutt ku lueskelin tosta S-marketin jutusta nii aattelin sit itekin mainita pari juttua täällä:
oon ollu kiltisti mutt sain kuulla ett mun frendit oli hommannu ittelleen bannit Vantaan Flamingoon ku tekivät vessapaperijekun koko flamiin =D ja sit yks toinen sankari yritti näpistellä Red Devil-energiajuoman joka ei maksa 1,50e enempää MUTTEI saanu kuiteskaa porttikieltoa S-Marketiin vaan sai sen sijaan 60e sakot - alaikäinen kyseessä.
oon ollu kiltisti mutt sain kuulla ett mun frendit oli hommannu ittelleen bannit Vantaan Flamingoon ku tekivät vessapaperijekun koko flamiin =D ja sit yks toinen sankari yritti näpistellä Red Devil-energiajuoman joka ei maksa 1,50e enempää MUTTEI saanu kuiteskaa porttikieltoa S-Marketiin vaan sai sen sijaan 60e sakot - alaikäinen kyseessä.
http://youtube.com/theshadymobile