Pepsi vai Coca-cola?
-
- Kanta-asiakas
Re: Pepsi vai Coca-cola?
no Coca-Cola Zeroon oon jääny viime aikoina koukkuun, ja nykyisin tavallinen cokis maistuu ihan
- tsirppa
- Kanta-asiakas
Kröhöm. Zero ja lightihan on hyvin pitkälti samaa tavaraa eri nimellä.nonnu11 kirjoitti:no Coca-Cola Zeroon oon jääny viime aikoina koukkuun, ja nykyisin tavallinen cokis maistuu ihan
Coca-Cola light
Coca-Cola Lightia alettiin myydä Suomessa jo vuonna 1984. Se on vuodesta 2006 makeutettu sukraloosilla‚ mutta sitä ennen se makeutettiin aspartaamilla. Vaihdokseen syynä oli maku, sillä sukraloosi sokerista valmistettuna kevytmakeuttajana toi juomaan täyteläisemmän maun. Coca-Cola light tuomittiin liian naisellisenalähde? ja sen takia lanseerattiin tuote Coca-Cola Zero.
Vuoden 2009 alussa Coca-Cola Lightin makeutusaine sukraloosi muutettiin takaisin aspartaamiksi tuntemattomista syistä. Näin ollen nykyään myynnissä olevat Coca-Cola Light ja Coca-Cola Zero ovat lähes täysin sama tuote eri etiketillä. Ainoana erona juomien välillä ovat käytetyt happamuudensäätöaineet: Coca-Cola Lightissa käytetään mononatriumfosfaatti E339:ää, Coca-Cola Zerossa mononatriumsitraatti E331:tä.
Lähde tietysti wikipedia.
Kelpaako pitsa? Ja tuplajuustolla tietenkin!
- Torsti
- Valvoja
Aika paha. Laitetaan ääni kuitenkin Coca-Colalle, positiivisemmat mielikuvat siitä. Vähän olen molempiin kyllä jo kyllästynyt.
- Joonas
- VIP
-
Coca-cola, mutta juon pepsiä koska cocacola on niin pirun kallista. Toisanaan ostan Raindow colaa, maistuu muuten just samalle ku oikea.
-
Aito Coca-cola sen voiton vie.
-
Makuasioistahan ei voi kiistellä, mutta mutta Coca-Cola 

-
Kyllä se vaan on niin että Pepsi tuntuu niin "halvalta" wanhan kunnon Cokiksen rinnalla.
Mutta jos Pepsi on tarjouksessa niin kyllä sitäki joskus menee.
Mutta jos Pepsi on tarjouksessa niin kyllä sitäki joskus menee.
Madin Faniklubin #51 jäsen
- pinse.
- Kanta-asiakas
Mulla oli vähän tylsää niin yritin -huom, siis ainakin yritin- laskea pisteet Coca-colan ja Pepsin välille, ja mikäli kaikki viestit oikein tulkitsin, niin tilanne on:
Pepsi: 9 ääntä
Coca-cola: 35 ääntä
laskin tuohon jo oman ääneni (eli Coca-cola ehdottomasti!) sekä myös Pepsi Max, Coca-cola Zero jne. tuli laskettua.
Pepsi: 9 ääntä
Coca-cola: 35 ääntä
laskin tuohon jo oman ääneni (eli Coca-cola ehdottomasti!) sekä myös Pepsi Max, Coca-cola Zero jne. tuli laskettua.
- DataBase
- Kanta-asiakas
Pepsi Max!
Life's more painless for the brainless, why think too hard when it's so soothing
- Ekku
- VIP
Cokis välillä, Pepsi välillä.. Cokis hiukan parempaa..
Tänne vaan, muiden pervojen sekaan juhlimaan.
- Enigma
- Valvoja
En juo kumpaakaan.
"Sopimus ja sopimus... Haasta mut oikeuteen sen sopimukses kanssa ja juristia ei tarvii todellakaan ettii kaukaa!"
-
- Kaikkien janoisten sankari
- Viesti:
Mä oon vaihtanut lempparin Pepsistä Colaan. Sen takia, että liian usein nykyään Pepsi-pulloissa on liian vähän hiilihappoja.
Tuotevalvonta, missä pelaa?
Tuotevalvonta, missä pelaa?

Kuukauden Rambo-Ossi (8/2011)
- Japp
- VIP
Hiiteen kaikenlaiset colajuomat. Fanta/sprite on ainoa oikea. Ja pirkan hedelmäsokerilla maustetut vissyvedet, etehnkin pomelon.. 
Mun jos ois pakko valita kumpaa joisin loppu elämäni, ni se ois Coca-cola. Sillä on kivempi logo.

Mun jos ois pakko valita kumpaa joisin loppu elämäni, ni se ois Coca-cola. Sillä on kivempi logo.

Suomi-Japp-Suomi
Leona ♥ Rambo ♥ Ekku ♥ Iivo ♥ Oiva
We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Leona ♥ Rambo ♥ Ekku ♥ Iivo ♥ Oiva
We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
-
- Kanta-asiakas
- Luumukiisseli
- VIP
Edelleen pidän Coca Colaa hieman parempana juomana, vaikka merkittävää makueroa Cociksen ja Pepsin välillä ei mielestäni ole. Pepsiä juon enemmän, koska sitä meillä useammin sattuu olemaan.
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9
Madin Faniclubin (#9) jäsen
Tästä se lähtee.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9
Madin Faniclubin (#9) jäsen
Tästä se lähtee.
-
Sama juttu ääni pepsi maxilleKersu kirjoitti:Pepsi Maxia mennee melko lahjakkaasti alas.

YouTube accounttieni osoitteet:
http://www.youtube.com/user/Xanaronno (jäädytetty/bannattu käyttöoikeuksien takia
ja
http://www.youtube.com/user/XanaronnoV6
http://www.youtube.com/user/Xanaronno (jäädytetty/bannattu käyttöoikeuksien takia
ja
http://www.youtube.com/user/XanaronnoV6
- nikiii
Eihän noita voi edes verrata, niin erimakusia! molemmat menee mutta bojoingit lähtee kyllä kokikselle
Madin Faniclubin (#71) Jäsen
Mansikkaa ja sen sellaista.
Mansikkaa ja sen sellaista.