Mies ja alaston ase trikologian katsoin pari päivää sitten ja kyllä jokaisessa leffassa sai nauraa oikeen kunnolla on se Leslie Nielsen sen verran loistava näyttelija.
Mies ja alaston ase 1: Varmaan paras näistä kolmesta leffasta eniten sai varmaan nauraa 9/10
Mies ja alaston ase 2½: Hyvä nauruelokuva tämäkin mutta ehkä vähän huonompi kuin 3 ja 1. Jotakin vaan jäi puuttumaan tästä leffasta vaikka aika päätöntä menoa olikin. 8-/10
Mies ja alaston ase 33 1/3: Loistava leffa parempi kuin 2 ja aikalailla tasoissa on myös 1 kanssa. Molemmat on varmaan parhaita komediaelokuvia mitä oon ikinä nähnyt. 9/10
Ps: Tiedän että nämä elokuvat on ikivanhoja mutta todellakin laatukomedia elokuvia. Olen jokasen näistä kattonu varmaan 10 kertaa mutta aina jaksaa naurattaa.
Itse annan tuolle varmaankin 3/5. Ihan hauska juoni ja hauskoja kohtia muutenkin, mut junnaa ehkä liikaa paikallaan ja hitusen liian pitkä, muuten jees !
Speed - Kuoleman kyydissä tuli katsottua. Elokuvassa psykopaatti asentaa bussiin pommin. Bussin nopeus ei saa laskea alle 80km/h tai muuten pommi räjähtää.
Tämä oli yksi niitä harvoja leffoja, joissa oli samaan aikaan hauskuutta, jännitystä ja mielenkiintoakin. Oli kyllä siinä keskivaiheilla hieman tylsä, mutta annan elokuvalle kuitenkin 4,5/5.
Accepted
Ei ollut kyllä niin hyvä kuin odotin, yleensä jenkkicollege leffat menee, mutta tämä oli huonoimmasta päästä.. Komediaksi aika vähän nauratti..
Luin joskus kaverilla tuon sarjakuvan. No eilen törmäsin leffadivarissa tuohon
lehfaan ja oli pakko vilkaista samantien pois alta. Elokuva käy hyvän maun rajoilla
muutaman otteseen ja osa erikoisefekteistä oli aika kuraa, mutta silti hyvä lehfa.
"Laugh and the world laughs with you. Weep and you weep alone. "