Kuoleeko Ismo?
- Burnis
- VIP
Re: Kuoleeko Ismo?
Väitän, ettei suurin osa Salkkareiden katsojista katso sarjaa vain Ismon/Esko Koveron takia. Ainakaan minä en katso. Hahmoja on tullut ja mennyt koko sarjan historian ajan ja katsojaluvut ovat tippuneet jo muutenkin viime vuosien ajan.
Enkä sitä paitsi usko, että Ismoa ainakaan vielä tapettaisiin.
EDIT: Pakko vielä lisätä tämä. Jos Esko Kovero on tehnyt sopimuksen, että on sarjassa esimerkiksi vuoden 2009 loppuun asti (ruudussa siis kevään 2010 loppuun asti) eikä enää halua jatkaa, ei siinä tuotantoyhtiön haluamisilla ole sananvaltaa. Miksi tuotantoyhtiö sitten olisi tappanut Ismon, sitä en tiedä. Voiha olla, että Kovero on näin itse vaatinut. Ainakin esim. Hannan näyttelijä vaati roolihahmonsa tappamista.
Enkä sitä paitsi usko, että Ismoa ainakaan vielä tapettaisiin.
EDIT: Pakko vielä lisätä tämä. Jos Esko Kovero on tehnyt sopimuksen, että on sarjassa esimerkiksi vuoden 2009 loppuun asti (ruudussa siis kevään 2010 loppuun asti) eikä enää halua jatkaa, ei siinä tuotantoyhtiön haluamisilla ole sananvaltaa. Miksi tuotantoyhtiö sitten olisi tappanut Ismon, sitä en tiedä. Voiha olla, että Kovero on näin itse vaatinut. Ainakin esim. Hannan näyttelijä vaati roolihahmonsa tappamista.
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015. Stay tuned!
We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
-
- Kanta-asiakas
Ismon mahdollinen kuolema ei vaikuta katsojalukuihin millään tavalla. Ismo on kuitenkin kultti asemassa sarjassa, joten näyttelijän ehdoilla mennään, joten häntä tuskin kirjoitettaisiin ulos ilman Koveron tahtoa. Näin uskoisin..
-
En usko että kuolee. Olen saanut sellaisen käsityksen että Esko Kovero pitää Ismon näyttelemisestä ja haluaa olla mukana niin pitkään kuin mahdollista.
- 30euroa
- Kanta-asiakas
Niinhän sen Ismon kohtalon saisi selville etukäteen, jos näkisi sarjan kuvauksia jossain kadulla. Jos Ismo on mukana niissä, niin sitten ei ole kuollut.
Paketti hiivaa, sokeria kuutisen kiloa. Tekijälle paljon iloa.
-
- VIP
Tänä vuonna heinäkuussahan ne kuvaukset alkavat joten helsingissä asuvat voi mennä huvilakadulle katsomaan että olisiko kovero siellä näyttelemässä.
( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
-
- Kanta-asiakas
Minulla on vielä yksi teoria. Kevätkausi kirjoitettiin valmiiksi sinä aikana kun ei vielä ollut vielä tehty sopimusta sarjan jatkosta, joten käsikirjoittajat jättivät Ismon kohtalon auki.
En tiedä pitääkö tämä paikkansa tai ollenkaan mihin tahtiin sitä juonta raapustellaan, mutta näin ainakin uskoisin asian laidan olevan.
En tiedä pitääkö tämä paikkansa tai ollenkaan mihin tahtiin sitä juonta raapustellaan, mutta näin ainakin uskoisin asian laidan olevan.
-
- VIP
Mikäli tuo on totta niin kässäritiimihän varmaankin kirjoitti sitten tuon kohtauksen koska ei ollut varma miten ismolle kävisi. Oltaisiinkohan koko onnettomuuttakaan tehty mikäli kässäritiimi olisi tiennyt että kovero jatkaa syksyllä tai poistuu syksyllä? Kysymyksiä on muttei vastauksia.
( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
-
- VIP
Re: Ismo ei kuole
Ismo on kyllä alkuperäishahmo mut eihän se tällä kaudella enää niin hirveesti ollu faniensa suosiossa joten katsojaluvut tuskin tippuis hirveästi. Ja kun sinne salkkareiden studiolle ei pääse lehtien toimittajat kyselemään tosta vaan että "joo poistuukos ismo sarjasta?" Niillähän pitää olla sinne hyvä syy.
-
- VIP
Eikös tästä olisi voinut puhua tuolla 'Kuoleeko Ismo?' topassa ?
Jaettu 2. sija innokkain käyttäjä-kategoriassa talvigaalassa 2010
Salkkariblogini: http://salatutelamat.pointblog.fi/
Salkkariblogini: http://salatutelamat.pointblog.fi/
-
- VIP
Varmaan joo mutta käyttäjä "Chatti" kun nyt teki tälläisen aiheen. Mieluiten tän koko aiheen vois poistaa ettei joku luulis et mä oisin tän aiheen tehny.MiroHolm kirjoitti:Eikös tästä olisi voinut puhua tuolla 'Kuoleeko Ismo?' topassa ?
-
- Kaikkien janoisten sankari
- Viesti:
Yhdistin aiheet.pazi kirjoitti:Varmaan joo mutta käyttäjä "Chatti" kun nyt teki tälläisen aiheen. Mieluiten tän koko aiheen vois poistaa ettei joku luulis et mä oisin tän aiheen tehny.MiroHolm kirjoitti:Eikös tästä olisi voinut puhua tuolla 'Kuoleeko Ismo?' topassa ?
Kuukauden Rambo-Ossi (8/2011)
- perunaseppo
se kenen päälle ajettiin ei ollut ismo vaan hismael joka piti ismoa vankina amandan huoneessa. ismo oli päässyt huoneesta pois ossin komeiden lihaksien ansiosta joka sitten varasti heiskasen moottorikelkan ja ajoi hismaelin päälle,PISTE
- Huumeita
- Kanta-asiakas
Ihan mielenkiintoinen teoria sulla.
"Kun olen ampunut yksisilmä-Jackin,
otan paukut viskiä ja vedän käteen" - Pekkos Bill
otan paukut viskiä ja vedän käteen" - Pekkos Bill
-
Tuskin kuolee, mutta luulen että halvaantuu.
- Laatikko
- VIP
Oma äiskäni käy töissä välillä Huvilakadulla ja oli tuossa kevättalvella nähnytkin Talotaikureiden auton, Esko Koveron, Jarmo Kosken sekä kuvausryhmän täydessä touhussa. : o
Eli Ismoa tullaan ilmeisesti näkemään vielä.
Eli Ismoa tullaan ilmeisesti näkemään vielä.
- RumaVeli
Jos Ismo kuolee, niin Salkkarit ei ole realistinen sarja, oikeestaan Salkkarit ei ole ikinä ollutkaan realistinen. Koska millä todennäköisyydellä yhden kerrostalon, yhden rapun asukkaista kymmenen kuolee 11 (?) vuoden aikana. Veikkaan, että Ismo ei kuole.
-
- VIP
Realistinen ja salkkarit ei sovi samaan lauseeseen.
Itselleni on ihan sama kuoleeko Ismo vai ei, hahmolla ei kuitenkaan ole vaikutusta sarjan nykyiseen erittäin korkeaan tasoon.
Itselleni on ihan sama kuoleeko Ismo vai ei, hahmolla ei kuitenkaan ole vaikutusta sarjan nykyiseen erittäin korkeaan tasoon.
-
- VIP
Minun mielestäni taas ismon kuolema vaikuttaa sarjan tasoon, onhan kyseessä alkuperäishahmo.Salla kirjoitti: Itselleni on ihan sama kuoleeko Ismo vai ei, hahmolla ei kuitenkaan ole vaikutusta sarjan nykyiseen erittäin korkeaan tasoon.
-
- VIP
Totta, mutta ei mikään hahmo ole korvaamaton. Onhan lähes kaikki muutkin alkuperäiset hahmot sarjasta poistuneet. Vanhat lähtee ja uudet tulee, niin se aina menee.pazi kirjoitti: Minun mielestäni taas ismon kuolema vaikuttaa sarjan tasoon, onhan kyseessä alkuperäishahmo.
-
Toivottavasti Ismon aika ei ole lähteä vielä! Onko kenelläkään tietoa, onko Ismo kenties menossa toiseen sarjaan?
Kiinnostaako yleinen keskustelu? Salakapakka tarjoaa mahdollisuuden!