Mitenhän tässä käy? Seurataan tässä threadissa asian etenemistä. "

10 minuuttia!? Wohoo, hyvä että ehdin edes tehdä tämän ketjun.Rambo-Ossi kirjoitti:Itsemurhalla uhkaillut Johanna Tukiainen on Seiskan tietojen mukaan poliisin huostassa.
http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a11 ... tukiaisen/
No kauanhan se kesti.
Eli mitä todennäköisimmin tuo nettikahvilahuhu piti paikkaansa. Siihen kun kuului se, että Tukiainen heitettiin ulos humalatilan takia. Ja juuri kun näin raportoitiin, loppui raportointi myös Facebookkiin.Bnobzzor kirjoitti:10 minuuttia!? Wohoo, hyvä että ehdin edes tehdä tämän ketjun.Rambo-Ossi kirjoitti:Itsemurhalla uhkaillut Johanna Tukiainen on Seiskan tietojen mukaan poliisin huostassa.
http://www.seiska.fi/viihdeuutiset/_a11 ... tukiaisen/
No kauanhan se kesti.
Ei, mutta läppämielessä.papa xhang kirjoitti:Ei ansaitsisi omaa aihetta edes hiekkalaatikolle.
Julkisuuttahan tuksu haluaa ja sitä se myös saa tempauksillaan.Jeppe kirjoitti: En vaan aina ymmärrä mitä kyseinen henkilö oikeasti hakee. Ensin hän kertoo katoavansa mediasta, lopettavansa meikinkäyön ja katoaa ulkomaille. Sitten hän onkin seuraavassa painetussa lehdessä taas meikit naamassa ja uudet kujeet menossa?!
Tukiainen perheineen on helluntailaisia. Itse kuvaisin helluntailaisen aika pitkälti näin (omien kokemuksieni mukaan, ei koske varmasti kaikkia!).Jeppe kirjoitti:Tuksu-Tukiainen ei minun mielestä kuvasta tällaista tosi ''uskovaa'' ihmistä.
Tuollainen meikki, pukeutuminen, itserakas käyttäytyminen ja muitten ihmisten tahallinen ''stauttaminen'' ei voi olla jumalan mielestä oikeutettu teko tai hyväksytty.
Rahaa ja palstatilaa.Jeppe kirjoitti:Tuskin Tuksu mitään tästä saa, paitsi palstatilaa? Saihan se täälläkin keskustelua aikaiseksi, niin ja huomiota tietysti
Puhutaan rouvasta, joka sanoi kihlatulleen häiden peruttua: "No money, no honey."Jeppe kirjoitti:Miten ihminen voi pilata itsensä saadakseen lisää rahaa?
Niin joo unohdinhan mä sen että kyseisellä naisella on kaiken lisäksi kallis maku.Kallista kuohuviiniä ja vaatteita mistä lien Miami reissuilta. Tässä ust mietin millaiset häät Tuksulla olisi mahdollisesti ollut? Veikkaat itse että kovin pinkkiset,ehkä joku valkoinen ratsu mikä on koristeltu pinkeillä kukilla ja pitkällä valkoisella harjalla? Kutsut häihin olisi tullut joko FB kautta tai tekstiviestillä? Kanerva olisi ollut tervetullut vaimoineen, samoin Anne-Mari Berg sekä Rakel Liekki.Rambo-Ossi kirjoitti: Puhutaan rouvasta, joka sanoi kihlatulleen häiden peruttua: "No money, no honey."
Ai luterilainen uskovainen? Vai minkä ryhmän uskovainen?Jeppe kirjoitti:Minun kuvani mukaan uskovainen ihminen on lämmin, rauhallinen ja mitään tai ketään satuttava ihminen.