Hyi viime yönä näin kyllä inhottavia unia

Siinä jouduin sairaalaan, ja tuli selville, että mulla on syöpä, jota ei oo huomattu ajoissa, ja mulla ei oo paljoa elinaikaa jäljellä..

Mä siinä sitten itkin että en halua kuolla yms. ja kävin sairaalassa mm. täälläkin kertomassa, että kuolen! Sitten heitin läppärin lattialle, ja yhtäkkiä uni vaihtui.
Olin jollain ihme armeijaalueella, jossa oli vedessä kolme hirveen isoa kiikkua, ja niissä kilpailtiin et kuka pysyy kauiten siinä, kun siinä on hirmuvauhdit, mäkin olin siellä kilpailussa, ja se oli aivan kamalan tuntosta ku roikuin siinä kiikussa ja huusin, mutta voitinpa kuitenki! Ja sitte kun voitin, selvis että mun pitää haastaa edelliset voittajat.. Siinäpä sitte kilpailtiin muutaman kerran, oli kamalan tuntosta.. Sitten kun oltiin kilpailtu vähän aikaa, yhtäkkiä karkasin sieltä armeijaalueelta, ja olin tullut..
..Vanhalle ala-asteelleni, joka oli ihan muuttunut, se oli sellanen iso torni, jossa oli joka kerroksessa yks luokkahuone. Mä kiipelisin ylöspäin sitä tornia, ja välillä kävin luokissa, ja ne oli just samanlaiset, ku sillon kun mä kävin siellä koulua. Sitten yhtäkkiä ilmesty portaista yläkoulun biologian ope, joka ei opeta mulle mitään. Se otti käestä kiinni ja sano että meidän pitää juosta täältä pois, sitte me juostiin ne kaikki portaat alas pihalle, ja siitä maantielle, jossa odotti pieni punainen lelukärry. Ahtauduttiin siihen kummatkin, ja lähettiin maantietä pitkin alas. Siin koulun kohdalla on just hirmu iso mäki, joten me kuljettiin aivan hirveet' vauhtia.. Sitten sieltä mäenhuipulta alko tulla mopoilla kaikkia mahdollisia pahiksia kaikista elokuvista ja TV:stä, kuten Voldemort, Narnian jääkuningatar, Näsä, AARO, ja jotain aika tutun näkösiä olioita, mutten tiedä mitä ne oli... Ne ajo meitä takaa, muttei ehtiny ajaa kauaa takaa, koska yhtäkkiä mun ja open kärry kaatui, ja heräsin. Siinä vaiheessa kello oli vähän yli 7 aamulla. Jatkoin vielä unia, mutten ainakaan muista nähneeni unta.
Kamalia unia kaikki

Mä nään tosi usein tosi kummallisia tai pelottavia unia, tai sitten en nää ollenkaan mitään!