Pistin yksityisviestiä, en kyl oo 100% lähtikö, mut joo luultavasti? Vielä, et tuleeko nykyään jos kuuntelen vaikka jotain metallia niin yhtäkkia mainoksia, et iskee jotai paskaa poppia soimaa 30 sekuniksi yms..?Rambo-Ossi kirjoitti:tonixxx kirjoitti:voisiko joku laittaa minulle kutsun. En ole vielä spotifyy päässyt käyttämään kun ei ole kutsua ollut.Laittakaa sähköpostiosoitteet yksityisviestillä, niin lähetän kutsut molemmille.papa xhang kirjoitti:Mulle vois joku IHANA laittaa kutsua yksityisviestillä. Oon valmis antaa vaikka johonki torrent-sivustoille kutsuu takas jos sun kutsu TOIMII.
Aikoinaa tein proxyn kautta tunnuksen, mut en muista enää nikkii/passuu vittu.
Spotify - Ei-niin-ilmainen musiikkipalvelu
- papa xhang
- Kanta-asiakas
Re: Spotify - Ilmainen musiikkipalvelu
Snort cocaine and take bites of human flesh.
-
- Kaikkien janoisten sankari
- Viesti:
Lähetin kutsun (kuten myös tonixxx:lle).papa xhang kirjoitti:Pistin yksityisviestiä, en kyl oo 100% lähtikö, mut joo luultavasti? Vielä, et tuleeko nykyään jos kuuntelen vaikka jotain metallia niin yhtäkkia mainoksia, et iskee jotai paskaa poppia soimaa 30 sekuniksi yms..?Rambo-Ossi kirjoitti:tonixxx kirjoitti:voisiko joku laittaa minulle kutsun. En ole vielä spotifyy päässyt käyttämään kun ei ole kutsua ollut.Laittakaa sähköpostiosoitteet yksityisviestillä, niin lähetän kutsut molemmille.papa xhang kirjoitti:Mulle vois joku IHANA laittaa kutsua yksityisviestillä. Oon valmis antaa vaikka johonki torrent-sivustoille kutsuu takas jos sun kutsu TOIMII.
Aikoinaa tein proxyn kautta tunnuksen, mut en muista enää nikkii/passuu vittu.
Mainoksia tulee jonkin verran, muttei ainakaan minua häirinnyt. Premiumiin siirryin, jotta sain Spotifyn toimimaan kännykällä.
Kuukauden Rambo-Ossi (8/2011)
- Hotsi
Mainoksia ei tule kesken biisien,vain ennen tai jälkeen
Madin Faniclubin (#27) Jäsen.
-
Olisiko mahdollista saada invitee? Monta viikkoo oon ehtiny kaikkialta eikä oo löytyny ja haluaisin todella päästä tätä ohjelmaa käyttämään.
-
Moikka!
Saisinkos mieki yhden kutsun, mikäli niitä on viel tarjolla?
Saisinkos mieki yhden kutsun, mikäli niitä on viel tarjolla?
- StileTTI
- VIP
Tännekkin saa lähettää kutsun.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #16
Stiletti sujahtaa salakavalasti persuksiin.
-
- Viesti:
Stiletti, laita sähköpostiosoitteesi yksityisviestillä niin laitan kutsun.StileTTI kirjoitti:Tännekkin saa lähettää kutsun.
EDIT: Kutsu lähetetty.
- StileTTI
- VIP
Kiitoksia R-O:lle kutsusta! 

Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #16
-
- VIP
Mikähän spotifyä nyt vaivaa? Avaan ohjelman ja pääsen onlineen mutta kun menen soittolistaan niin siellä saattaa olla vain pari biisiä sellaisia että niitä voi soittaa. Loput crashaa ohjelman. Kun yritän mennä jonkun bändin biiseihin, ei siellä ole mitään. Aina kun ohjelma crashaa ja se kysyy sitten että haluatko lähettää virheilmoituksen, ilmoittaa että virheilmoituksen lähettämisessä oli virhe.
( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
- Joonas
- VIP
Hyvä tuo Spotifyn uusi versio. Monimutkaisemmaksi muuttunut hieman, mutta toimii paremmin verrattuna vanhaan versioon.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #11.
-
- VIP
http://www.mikropc.net/rss/article406796.ece
Ne joilla ei ole kutsua voivat nyt sitten kuunnella biisejä kahdenkymmenen tunnin verran kuukaudessa.
Ne joilla ei ole kutsua voivat nyt sitten kuunnella biisejä kahdenkymmenen tunnin verran kuukaudessa.
( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
-
Voisko kukaa heittää invitee, oon tommost ny 20 päivää varmaa ettiny..
- papa xhang
- Kanta-asiakas
Nykyää ku pistää päälle nii lyö heti virhettä ja täytyy sammuttaa. Vasta parin kerra jälkee toimii. 

Snort cocaine and take bites of human flesh.
-
Mullekkin voi laittaa kutsun pistän sähköpostin pm:nä sille,joka voi lähettää:)
Olen useita kuukausia yrittänyt etsiä koodeja,mutta turhaan ja proxysivutkaa eivät ole toimineet. Että kutsu olisi enemmän kuin tervettullut ja tässä sähköposti ouli_94@hotmail.com
Olen useita kuukausia yrittänyt etsiä koodeja,mutta turhaan ja proxysivutkaa eivät ole toimineet. Että kutsu olisi enemmän kuin tervettullut ja tässä sähköposti ouli_94@hotmail.com
- HiivaLihaKiisseli
- Kanta-asiakas
Onko kukaan muu kiinnittänyt huomiota Digsterin mainokseen minkä perässä lukee "pervo"?
Laitetaan kaikki punaselle.
-
- VIP
Itse en ole huomannutkaan tuota sillä en anna biisien soida täysin loppuun niin että mainos ehtisi alkaa. Täytyypä pistää spotify päälle ja etsiä tuo mainos.HiivaLihaKiisseli kirjoitti:Onko kukaan muu kiinnittänyt huomiota Digsterin mainokseen minkä perässä lukee "pervo"?
- Hotsi
Olen,naureskelin itsekkin samaaHiivaLihaKiisseli kirjoitti:Onko kukaan muu kiinnittänyt huomiota Digsterin mainokseen minkä perässä lukee "pervo"?

Madin Faniclubin (#27) Jäsen.
-
Jos jollain vielä ois tollasta kutsua niin tonne vois laittaa ----> Nepo@luukku.com
- Japp
- VIP
Mä oon ihan toivoton ettimään tollasta kutsua, ku tuli uus tietsikka ni täshän ei ole sitä Spotifya.. Missä niitä kutsuja voisi olla? :s
Suomi-Japp-Suomi
Leona ♥ Rambo ♥ Ekku ♥ Iivo ♥ Oiva
We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Leona ♥ Rambo ♥ Ekku ♥ Iivo ♥ Oiva
We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
-
- Viesti:
Sulle voin tarjota kutsun. Pistäppäs mulle sähköpostiosoitteesi yksityisviestinä.Japp kirjoitti:Mä oon ihan toivoton ettimään tollasta kutsua, ku tuli uus tietsikka ni täshän ei ole sitä Spotifya.. Missä niitä kutsuja voisi olla? :s