En nyt tiedä, huulikiilto useissa kuvissa tekee niistä loistokkaat jos käyttää salamaa.Suoneiti kirjoitti:+ Suu on jälkimmäisessä jotenkin outo.
Olisit tehnyt kaunottarelle pienen korun kaulaan.

En nyt tiedä, huulikiilto useissa kuvissa tekee niistä loistokkaat jos käyttää salamaa.Suoneiti kirjoitti:+ Suu on jälkimmäisessä jotenkin outo.
Windowsin mukana tulevalla Paintilla voi tehdä tuon pienennöksen. Paint-ohjelman valikosta etsit muuta kokoa (voi olla muullakin nimellä), ja sitten syötät uuden koon. Avatarin maksimimitat on 90x90 px. Tallenna avatar .jpg, .png tai .gif -muotoon, älä .bmp muotoon.Hemuri kirjoitti:MITEN KUVAA VOI PIENENTÄÄ AVATRKOKOISEKSI?Sanokaa vaan se helpoin tapa. Haluan uuden avatarin, mutten löydä mistään valmiiksi pientä kuvaa.
Avaa kuva Paintissa ja sitten tallenna nimellä, ja laitat kuvan muodoksi JPG, GIF tai PNG.Hemuri kirjoitti:Miten voin muuttaa mun tulevan avatarin sitä muotoa? se on nyt BMB, ja sellasena ei voinu laitaa.
Aika iso avatariks?тдššзl kirjoitti:Täs oon nyt opetellut tekemään avatareja GIMP:illä ja tässä minun ensimmäinen tuotos: