Netti on edelleenkin sökönä, kone ei löydä langattomia verkkoja enää laisinkaan (lieneeköhän koneessani vika, todennäköisesti). Luulin jo, että netti ei toimi enää edes johdon kanssa, kun niin hitaasti pelitti, mutta ei sentään: olin vahingossa jättänyt mokkulan päälle ja netti olikin koko ajan toiminut sitä kautta. Jotain hyvää sentään.
Mutta nyt onneksi muutaman päivän vapaa. Tiistaina jatkuukin suoraan koeviikko; järjestyksessään kokeet englanti, fysiikka, ruotsi, uskonto, saksa. Ma 12.4. myös saksan suullinen koe.
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015.Stay tuned!
We are sistas, we stand together♥ Turksa, Japp, Burnis
Olen alkanut suunnitella mihin itseäni miellyttävään kuluttaisin mahdollisesti tulevat rahani. Tämän hetken haave olisi ainakin xbox 360, GTA IV ja ehkä xbox live peliaikaa. Tällä hetkellä tosin ei ole varmaa paljonko rahaa olisi touko-kesäkuussa tulossa, mutta aika todennäköistä on että saan edes jotain.
Jjoo, huomenna kouluun.. Oon ollu koko päivän ihan sekasin, samaten perjantain ja torstain. Torstaina aattelin et on perjantai, perjantaina lauantai ja tänään on tuntunu ihan sunnuntailta. :--D
Onneks huomenna kuitenkin on jo tiistai, tulee paljon nopeempaa viikonloppu taas kun jos ajattelis et huomen on vasta maanantai. (: (olipa sekainen selitys 8>) Siinähän tämä pääsiäinen taas meni, seuraavaks sitten taitaakin olla vappu kolmen-neljän viikon päästä.. Hirveen tympeää aina pitkän loman jälkeen kouluun, vois olla vaikka semmonen pehemä laskeutuminen arkeen - olis nyt ensinnäkin vaikka neljän tunnin päivä tai jotain, mutta eih, heti pitkä päivä.. 8(
Nää arkipäivät menee ihan liian nopeaan. Just äskenhän kello oli kuus ja sillon suunnittelin tekeväni vaikka mitä, mutta en sitten "kerennytkään" yhtään mitään! Huomiselle ihan kivasti hommia kasaantu tossa sitte, hitto kun pitää koukuttua johonkin peliin nii että ei mitään muuta tule tehtyä.
Ruotsin koe oli tänään, meni yllättävän hyvin. Paitsi kokeen ainoa sanastotehtävä, maksimi 20 pistettä, ja tiesin ehkä puolet sanoista.
Huomenna uskonto, pakko mennä lukemaan siihen. En tahtoisi, että putki, joka alkoi 8. luokan keväältä, katkeaisi tähän. Ja tämä putki tarkoittaa siis sitä, että olen siitä lähtien saanut UE-kokeista jokaikinen kerta täyden kympin.
Tänään saatiin lopullisesti viitosjakso päätökseen ja huomenna alkaa sitten seniorivuoden viimeinen jakso. Nyt on hieman tavallisesta poikkeava jakso tiedossa, koska minulla siihen sisältyy hyppytunteja, ja suoritan saksan kurssin itsenäisenä ensimmäistä kertaa. Katsotaan, mitä tästä tulee.
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9 Madin Faniclubin (#9) jäsen
Luumukiisseli kirjoitti:suoritan saksan kurssin itsenäisenä ensimmäistä kertaa.
Onnea matkaan, en voi muuta sanoa.
Itse suoritin viime jaksossa kurssin SAA3 itsenäisesti. Ans kattoo miten käy, vielä ei ole arvosana tiedossa vaikka kaikki työt olenkin jo suorittanut.
Oon vaihteeks ihan sekasi, oon ihan lauantaissa ollu koko päivän.. Joka tapauksessa tänään on ollu ihan jees päivä, heräsin ysiltä ja siivosin pari tuntia, sitte kävin koirien kans melko pitkällä lenkillä, sen jälkeen siivoiltiin terassia ja muutenkin tehtiin pihahommia. Kun sitte istuin tietokoneen ääreen niin valitettavasti sitä tuli jämähdettyä tähän - tuntuu kun koko päivänä ei olis mitään muuta tehnytkään vaikka tosiasiassa enempi oon hommia paiskinu kun tietokoneella istunu. :--D Menin jo kerran ulos koneen kanssa mutta sitte loppu kannettavasta virta ja en jaksanu alkaa mitään jatkoroikkia virittelemään. Taitaapa mennä siis koko ilta taas tässä istuskellessa..