Minulla on viime aikoina ollut tautointeihin liittyviä unia melko usein. Mistäköhän mahtaa johtua?
Uneni menee siis jotenkin näin:
Poikaystäväni oli lähdössä töihin, joka aamuiseen perusrumbaan kuuluu työvaatteiden pukeminen. Huomasin että alavatsassa näkyi tatuointi. Ihmettelin miksi poikaystäväni oli halunut peitellä sen minulta? Kysyin mikä tatuointi se oli ja miksi se siihen oli tupsahtanut. Vastauksena sain vain ''se on vaan sellainen''. Tatuointi oli perus 80-luvun tyyliin tehty. Sydän miekka ja nauha missä luki Toukola. Ihmettelin mikä tämä Toukola juttu oikein oli (pääkaupunkiseudulla olevat luultavasti tietävät missä kyseinen paikka sijaitsee). Pääni sisällä jokin kertoi että kyseessä oli luultavasti jokin alamaailmojen joukko ja perustunnus. Nämä pahikset siis hallitsivat jollain tapaa Toukolaa.
Olisin tahtonut samanlaisen mutta poikaystäväni oli edelleen aika hilainen asiasta. Sillä aikaa hän oli ehtinyt pukea työvaatteensa ylle ja oli lähdössä jo ovesta ulos.
Kinusin miksi hänellä oli tatuointi ja miksi hän oli ollut niin negatiivinen minun tatuointi ideoilleni jos hänelläkin oli sellainen. Sain luvan hankkia tauoinnin ''Joo,Joo teet mitä teet'' oli vastaus. Heti oven mentyä kiinni avasin koneeni ja aloin surffailla millaisen tatuoinnin haluaisin. Olin edelleen sitä mieltä että tämä Toukolan alamaailman tatuointi olisi ollut minunkin mieleeni. Olisi komeasti korostanut habaa