Huumeita kirjoitti:Suosittelen kyllä menemään lääkäriin, ellet halua varpaastasi samanlaista kuin mulla oli kesällä. Hanki antibioottikuuri, ettei pääse tulehtumaan.
Lääkärissä kävin jo eilen ja nyt 10pv antibioottikuuri menossa, tuskin auttaa. Leikkausoperaatiota odotellessa.
Ja tuon lisäksi vituttaa se että youtube accounttini suspendattiin taas. Sinne meni subbaajat ja viewsit. Nollilta aloitetaan taas kerran.
Huomenna luistelua/jääkiekkoa tms kaheksalta aamulla enkä osaa ollenkaan
Pakko kai kuitenkin mennä pitkästä aikaa liikuntatunnille ettei hylättyä tule
perseestä tämä että vieläkin on pakollista liikuntaa vaikka sain siitä jo tarpeekseni persuskoulussa
Vaikka saksan koe, maantiedon testi ja äidinkielen sivistyssanakoe menivätkin tänään hyvin, niin pelottaa, että huominen fysiikan koe menee päin persettä. Koealue ei tosiaankaan ole kovinkaan pitkä ja asiat eivät ole hirveän monimutkaisia, mutta turhan usein käy niin, että koetta tehdessä unohtaa kaiken. Noh, ei pidä ottaa stressiä, kyllähän minä tästäkin päivästä selviydyin.
Rahat näkyy vasta ens yönä myyjän pankkitilillä, radioskanneri lähtee postiin vasta huomenna ja tulee oletettavasti ensi viikon alussa, vaikka olisi voinut tulla jo perjantaina
Pääasia kyllä on, että edes saan sen. Ollu jo muutama "tappelukin" siitä, näytti joskus viikko kaks sitten etten sais sitä ollenkaan.
Meni taas vähän myöhäiseksi, klo 7 viimeistään "pitäisi" herätä. Kotiin tulen jäämään 100% varmuudella. Viimeisin vierailuni koulussa taisikin olla marraskuun puolella, lähes kuukausi sitten. Mutta minkäs teet kun on motivaatio (ja elämä) hukassa...
Salla kirjoitti:Meni taas vähän myöhäiseksi, klo 7 viimeistään "pitäisi" herätä. Kotiin tulen jäämään 100% varmuudella. Viimeisin vierailuni koulussa taisikin olla marraskuun puolella, lähes kuukausi sitten. Mutta minkäs teet kun on motivaatio (ja elämä) hukassa...
Itse en ole käynyt tunneilla syyskuun jälkeen, mutta tammikuussa olisi kuitenkin tarkoitus yrittää vielä kerran palata 'normaaliin' opiskelurytmiin.
"Sopimus ja sopimus... Haasta mut oikeuteen sen sopimukses kanssa ja juristia ei tarvii todellakaan ettii kaukaa!"