Salkkareista yleisesti TV-tahtiin. Juonipaljastukset kuuluvat eri kategoriaan, ei niitä tänne. Kirjaudu foorumille nähdäksesi alueen juonipaljastuksille ja spekulaatioille.
Tatti1234 kirjoitti:Salla kyllä välillä ärsyttää TODELLA paljon, mutta kyllä Ulla oli rasittavampi ennen... Ja pahus, se tulee takas
Ulla on minusta juuri hauskalla tavalla ärsyttävä, ja siksi aivan loistava hahmo Salkkareissa. Sallan ärsyttävyys ei puolestaan mielestäni ole kovinkaan hauskaa.
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9 Madin Faniclubin (#9) jäsen
Tatti1234 kirjoitti:Salla kyllä välillä ärsyttää TODELLA paljon, mutta kyllä Ulla oli rasittavampi ennen... Ja pahus, se tulee takas
Ulla on minusta juuri hauskalla tavalla ärsyttävä, ja siksi aivan loistava hahmo Salkkareissa. Sallan ärsyttävyys ei puolestaan mielestäni ole kovinkaan hauskaa.
Molemmat ovat kyllä ehdottomasti yksiä ärsyttäväimmistä hahmoista, mutta silti niin pirun hyvin osaavat näytellä roolinsa.
Ullan Sherlock Holmes -style poikkeaa hieman Sallan tavasta juoruilla ja piinata Ippea, mutta hyvin samankaltaisia ovat silti.
Et opi kokemuksen kautta mitään. Opit vain pohtimalla kokemuksia.
Jep, Sampo on nykyään ärsyttävä. Ennen pidin sitä ainoana siedettävänä Kaukovaarana mutta taitaa mennä ei-siedettävien joukkoon. Olenko muuten ainoa ketä ärsyttää tuo Katariina?
Sampoa en myöskään ennen pitänyt kovin ärsyttävänä, mutta nykyään...hohhoijaa. Se on vakaasti päättänyt nyt sitten perustaa perheen Pepin kanssa sen enempää asiaa harkitsematta tai kyselemättä Pepiltä
Salla kirjoitti:Olenko muuten ainoa ketä ärsyttää tuo Katariina?
Minua ei Katariina pahemmin ärsytä. Ihan hyvä tyyppi hän mielestäni on. Mielummin hänelle Miikan soisin kuin Jennille, joka on ikuinen häslääjä.
Sampo tosiaan on nyt ruvennut ärsyttämään, kun heti on perhettä perustamassa kuulematta Pepin mielipidettä. Sampon "Meistä tulee perhe" ärsytti tämän päivän jaksossa suunnattomasti.
Salla kirjoitti:Olenko muuten ainoa ketä ärsyttää tuo Katariina?
Minua ei Katariina pahemmin ärsytä. Ihan hyvä tyyppi hän mielestäni on.
En kysynytkään onko se sun mielestä hyvä tyyppi vaan oonko ainoo ketä se ärsyttää
No joo, ehkä ilmaisin asian vähän väärällä tavalla. Katariinassa ei ole siis mielestäni mitään ärsyttäviä piirteitä, ja näin ollen hän ei ärsytä minua. Uudeksi hahmoksi hän vaikuttaa ihan hyvältä tyypiltä, mutta jokainenhan hahmo joskus Salkkareissa käyttäytyy ärstyttävästi ja oman luonteensa vastaisesti.
Mua Katariina ärsyttää mielettömästi. Sen S-kirjaimen lausuminen on semmosta vitun sössöttämistä.
"Shhshhshshsh" Sitten Sallakin ärsyttää. Se sais vaikka kuolla. Paulakin ärsyttää, semmonen tekopyhä.