Olut
- Vesikortsu
- VIP
Re: Olut
Päällisin puolin aika tussumainen ja karvanen maku, mitä nyt harvoin on tullut Lapin kultaa juotua...Laitela kirjoitti:Lapin kulta on muuten ihan vitun yököttävän makusta. En suosittele
Mutta onhan tämä tietysti mielipide kysymys...
Mitä muuten porukka on mieltä tästä Karhu Korpisavusta? Maku? Onko vaskan makuista? Kannattaako ostaa? Sopiiko hyvin saunakaljaksi?

- Vesikortsu
- VIP
Koemaistajan ura. Voisihan sekin olla yksi vaihtoehto...Huumeita kirjoitti:Jardin varmaan osais vastata tuohon. Jätkän pitäis mennä panimolle töihin oluita maistelemaan ;)

AV opinnot tietysti ensin loppuun...

- Johnny
- VIP
Viimeaikoina on tullut juotua Fostersia. Ei ole pahan hintaista, ja pieksee monet suomalaiset olutmerkit mennen tullen.
"When I Die Bury Me Upside Down So The World Can Kiss My Ass"
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #8
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #8
-
taisin pari sivua aiemmin mainita sanasen tästä, mutta mun mielestä tuo maistui ns. poron paskaltaVesikortsu kirjoitti:Mitä muuten porukka on mieltä tästä Karhu Korpisavusta? Maku? Onko vaskan makuista? Kannattaako ostaa? Sopiiko hyvin saunakaljaksi?Laitela kirjoitti:Lapin kulta on muuten ihan vitun yököttävän makusta. En suosittele
- Huumeita
- Kanta-asiakas
Fosterssia kehutaan kyllä todella paljon. Pitänee itsekin maistaa.Johnny kirjoitti:Viimeaikoina on tullut juotua Fostersia. Ei ole pahan hintaista, ja pieksee monet suomalaiset olutmerkit mennen tullen.
"Kun olen ampunut yksisilmä-Jackin,
otan paukut viskiä ja vedän käteen" - Pekkos Bill
otan paukut viskiä ja vedän käteen" - Pekkos Bill
- Laitela
- VIP
Aika moni suomalainen mies on sitten neiti..Steppa kirjoitti:Olut ja siideri on neitien ja muitten pikku teini poikien juomaa.
Viina on miesten juomaa.
Vaikka no Siideri on naisten juomaa Olut on kyllä omasta mielestäni tosimiesten juomaa

Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #25
'
'
-
Laitela kirjoitti: Aika moni suomalainen mies on sitten neiti..
Vaikka no Siideri on naisten juomaa Olut on kyllä omasta mielestäni tosimiesten juomaa
Ei neitejä, vaan pikku teini poikia jotka esittää vaan niin kauheasti aikuista. Kyllä olutta rahvaat miehetkin juo mutta perse homeessa lähimmässä bubissa.Steppa kirjoitti:Olut ja siideri on neitien ja muitten pikku teini poikien juomaa.

- Laitela
- VIP
No missä ne suomalaiset rahvaat miehet juo viinaa..Steppa kirjoitti:Laitela kirjoitti: Aika moni suomalainen mies on sitten neiti..
Vaikka no Siideri on naisten juomaa Olut on kyllä omasta mielestäni tosimiesten juomaaEi neitejä, vaan pikku teini poikia jotka esittää vaan niin kauheasti aikuista. Kyllä olutta rahvaat miehetkin juo mutta perse homeessa lähimmässä bubissa.Steppa kirjoitti:Olut ja siideri on neitien ja muitten pikku teini poikien juomaa.![]()

Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #25
'
'
- Vesikortsu
- VIP
Tuonlaisia pikku teinejä on ihan täälläkin päin tullut nähtyä.Steppa kirjoitti:(Kuva)

Esittää että ollaa kännisä parista pullosta kotikaljaa tai sitten jotenkin ihmeellisesti tullaan myös känniin ES energy drinkistäkin.
- Enigma
- Valvoja
Joskus nuorempana tuli maisteltua enemmänkin kaikenlaista olutta, mutta nyt se on jäänyt huomattavasti vähemmälle. Minulla oli tuossa yhdessä vaiheessa yli vuoden tauko kaikesta alkoholista.
"Sopimus ja sopimus... Haasta mut oikeuteen sen sopimukses kanssa ja juristia ei tarvii todellakaan ettii kaukaa!"
- R1ku
- VIP
Kuten jo 2009, myös nykyään kaikista alkoholijuomista tulee useimmiten juotua ihan perus-Koffia tölkistä. Lähimmässä kaupassa siinä on litrahinta kolmosoluista halvin. Lahden Sininen 24-packissa oli halvempi kuin Koffin 24-pack mutta siinä on vastaavasti vähemmän alkoholia. Laskin että tulee kannattavammaksi ostaa sitä Koffia. Lahden Sinisen maussa ei tosin mitään vikaa ole, känninhankintaan tosin meni hieman kauemmin aikaa kuin kolmosoluella.
Olen viime aikoina pyrkinyt sillointällöin hankkimaan kaupasta jotain erikoisempaa olutta mitä en ole ennen maistanut. Välillä on mukaan sattunut hyviäkin olutelämyksiä, nimiä en tähän hätään muista. Yksi olut mistä tykkään, ja joita olen muutaman marraskuun aikana juonut, oli jokin jouluolut, en muista merkkiä, mutta olisiko ollut Hartwallin? En ole siitäkään varma, oliko kyseessä uusi olutelämys sillä noita jouluoluita tuli useita testattua vuonna 2007 ja voi olla että tuotakin tuli silloin juotua.
Olen viime aikoina pyrkinyt sillointällöin hankkimaan kaupasta jotain erikoisempaa olutta mitä en ole ennen maistanut. Välillä on mukaan sattunut hyviäkin olutelämyksiä, nimiä en tähän hätään muista. Yksi olut mistä tykkään, ja joita olen muutaman marraskuun aikana juonut, oli jokin jouluolut, en muista merkkiä, mutta olisiko ollut Hartwallin? En ole siitäkään varma, oliko kyseessä uusi olutelämys sillä noita jouluoluita tuli useita testattua vuonna 2007 ja voi olla että tuotakin tuli silloin juotua.