Ismon Takahuone (sivusto)
-
- Kanta-asiakas
Ismon Takahuone (sivusto)
Tee sitten tänne joku "Remix-materiaali"-osio 

Viimeksi muokannut LocoRoo, 5.6.2009 21:17. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #18
- Yarmo
- Ylläpitäjä
Re: Ismon Takahuone (sivusto)
Tätä foorumia ei ylläpidetä tälläisiä organisaatioita varten, joten joudutte järjestämänä sen jossain muualla.
Et opi kokemuksen kautta mitään. Opit vain pohtimalla kokemuksia.
- Levykevandaali
Tosiremixaajat ei käytä tätä paikkaa.
Mulle nää lyhyet hameet on vaa esiriippui onnelle.
-
- Kaikkien janoisten sankari
- Viesti:
Tosiremixaajat dubbaavat äänet itse imitoiden?Levykevandaali kirjoitti:Tosiremixaajat ei käytä tätä paikkaa.
Kuukauden Rambo-Ossi (8/2011)
-
- Luumukiisseli
- VIP
Hiiva kirjoitti:Kujamonhan lopettaa tuon sivun lähiaikoina?
Tämä on siis Takahuoneen tilanne.Takahuone sai kuitenkin vielä läjän pienikokosia äänipaketteja jonka jälkeen niitä ei todennäköisesti enään lisätä tänne, sillä lahjoituksia on tullut liian vähän ylläpitokuluihin verrattuna ja joudun todennäköisesti sulkemaan koko takahuoneen kesän aikana. Nyt on viimeinen mahdollisuus auttaa jos haluatte että webissä on tulevaisuudessakin paikka josta ladata salkkariääniä yms. remix-matskua.
Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9
Madin Faniclubin (#9) jäsen
Tästä se lähtee.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9
Madin Faniclubin (#9) jäsen
Tästä se lähtee.
-
- VIP
No ei vissiin haittaa ketään, kun filesfrontista ne äänet kuitenkin ladataan, ei takahuoneesta.
-
Kujamon on kyllä aika paljon noita ääniä tehnyt, jos yhdessäkin paketissa on yli 100 ääntä.
-
- VIP
Yli 100? Aika monessa on paljon enemmän, esim. ismo 2 paketissa yli 800 ääntä.
Olen muuten itse hankkinut näistä salkkarit ennakkoon videoista yhteensä päälle 3000 ääntä
lähes kaikilta henkilöiltä. Helpottaa todella paljon remixien tekoa kun voi melkein joka kohdasta remixiä tehdä.
Olen muuten itse hankkinut näistä salkkarit ennakkoon videoista yhteensä päälle 3000 ääntä

-
No huh! Kerropa millä ohjelmalla niitä on helppo tallentaa MP3-muotoon?SALLA kirjoitti:Yli 100? Aika monessa on paljon enemmän, esim. ismo 2 paketissa yli 800 ääntä.
Olen muuten itse hankkinut näistä salkkarit ennakkoon videoista yhteensä päälle 3000 ääntälähes kaikilta henkilöiltä. Helpottaa todella paljon remixien tekoa kun voi melkein joka kohdasta remixiä tehdä.
-
- Kanta-asiakas
SeppoHej kirjoitti:No huh! Kerropa millä ohjelmalla niitä on helppo tallentaa MP3-muotoon?SALLA kirjoitti:Yli 100? Aika monessa on paljon enemmän, esim. ismo 2 paketissa yli 800 ääntä.
Olen muuten itse hankkinut näistä salkkarit ennakkoon videoista yhteensä päälle 3000 ääntälähes kaikilta henkilöiltä. Helpottaa todella paljon remixien tekoa kun voi melkein joka kohdasta remixiä tehdä.

Esim. Audacityllä?
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #18
- R1ku
- VIP
Itsekin silloin tällöin, kun ei satu olemaan muuta tekemistä, napsin Audacityllä salkkarijaksojen ääniraidoista yksittäisiä repliikkejä, esim. Kari Taalasmaan repliikkejä löytyy koneelta tällä hetkellä n. 200 kpl, ja monessa remix-videossani on Karin puhetta editoitu. Helpottaa huomattavasti remix-videoiden tekoa, kun näkee luettelon reploista.
Ja Levykevandaali, sen jälkeen mitä sanoit, odotan innolla että teet remix-videon, jossa ei ole yhtäkään kujan takahuoneesta otettua repliikkiä, ja että video saa 4-5 tähden keskiarvon.
Ja Levykevandaali, sen jälkeen mitä sanoit, odotan innolla että teet remix-videon, jossa ei ole yhtäkään kujan takahuoneesta otettua repliikkiä, ja että video saa 4-5 tähden keskiarvon.