Talo jossa asut?
- DataBase
- Kanta-asiakas
Re: Talo jossa asut?
Omakotitalossa, suuri piha, lähin naapuri 200 metrin päässä. Kauppaan jne matkaa 4,5km.
Life's more painless for the brainless, why think too hard when it's so soothing
- SINÄTURPAKIINNINYT
- Kanta-asiakas
Semmonen vanha omakotitalo ja ehkä turhan iso kahdelle asuttava (asun siis isälläni), mutta muuten mukava ja pihamaata riittää.
STKN
-
- Kanta-asiakas
Omakotitalossa aika rauhallisella alueella, "kaupungille" matkaa sellaiset 3-4km.
-
- VIP
Kerrostalossa edelleen, nyt vaan 5. kerroksessa.
Viimeksi muokannut allas, 4.7.2011 23:47. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Enigma
- Valvoja
...
Viimeksi muokannut Enigma, 11.6.2011 22:41. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
"Sopimus ja sopimus... Haasta mut oikeuteen sen sopimukses kanssa ja juristia ei tarvii todellakaan ettii kaukaa!"
-
- VIP
Omakotitalossa rauhallisella alueella. Kauppaan ja ''kylälle'' noin 2,5km.
- PSakari
- VIP
Rivitalossa. Palvelut noin 1-5km päässä. Neliöitä löytyy 150m^2
-
- Kaikkien janoisten sankari
- Viesti:
Kerrostalossa kaksiossa Helsingin kantakaupungissa. 
Naapureina lähinnä mukavia ikäihmisiä, niin ei ole mitään meluhaittoja jne.

Naapureina lähinnä mukavia ikäihmisiä, niin ei ole mitään meluhaittoja jne.
Kuukauden Rambo-Ossi (8/2011)
- Japp
- VIP
Asun siniharmaassa melko isossa ja aika vanhassa omakotitalossa joen varrella 
unelmakoti, rakastan mun kotia, niinku varmaan useimmat tekee
siis omaa kotiian 
täs vieressä nyt onmuutama talo, ja tollanen sale on parin kilsan päässä. Varsinainen keskusta sitten noin 11 km päässä. on täs ympärillä jotain isän peltoja ja sn semmosta. ja aka monta ulkorakennusta.

unelmakoti, rakastan mun kotia, niinku varmaan useimmat tekee

täs vieressä nyt onmuutama talo, ja tollanen sale on parin kilsan päässä. Varsinainen keskusta sitten noin 11 km päässä. on täs ympärillä jotain isän peltoja ja sn semmosta. ja aka monta ulkorakennusta.
Suomi-Japp-Suomi
Leona ♥ Rambo ♥ Ekku ♥ Iivo ♥ Oiva
We are sistas, we stand together ♥
Turksa, Japp, Burnis
Leona ♥ Rambo ♥ Ekku ♥ Iivo ♥ Oiva
Turksa, Japp, Burnis
- Luumukiisseli
- VIP
Minä asun edelleen täällä samassa lähiössä kerrostalossa muutaman kilometrin päässä kaupungin keskustasta. Tuossa sadan metrin päässä on pari ruokakauppaa ja pitseeriaa, joten peruspalvelut ovat mukavan lähellä.
Kai sitä tulee muutettua omilleen muutaman vuoden sisällä.
Kai sitä tulee muutettua omilleen muutaman vuoden sisällä.

Vaahtera Herrasmies -Klubin arvostettu jäsen
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9
Madin Faniclubin (#9) jäsen
Tästä se lähtee.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #9
Madin Faniclubin (#9) jäsen
Tästä se lähtee.
- Laitela
- VIP
....
Viimeksi muokannut Laitela, 13.9.2011 00:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Osteri-Ossi Faniklubin jäsen #25
'
'
- SamTheMan
- Kanta-asiakas
Punatiilisessä kerrostalossa ylimmässä kerroksessa. Lähimmälle ratikkapysäkille ja merenrantaan yhtä pitkä matka (n. 300m).
Kauppa ja muut palvelut vähän lähempänä...
Kauppa ja muut palvelut vähän lähempänä...
- Hole
- VIP
Asun sellasessa vanhassa talossa. Tää on joskus ollu joku juna-aseman ratapäällikön rakennus tms. 

oksat pois
Vaahtera Herrasmies Klubin arvostettu jäsen
- Ropin Huud
- VIP
Asuin 10-vuotiaaksi maaseudulla semmoisessa ihanassa punaisessa tiilitalossa, meillä oli joskus omia peltoja, ym, mutta ne myytiin, kun se ei ollut niin kannattavaa hommaa. Se oli oikein semmoinen unelmien koti, haittapuoli oli vain, että se oli niin pirun kaukana kaikesta.
SItten silloin 10-vuotiaana porukat eros, nyt ei ole kummallakaan paljoa mitään rahaa. Iskä on eläkkeellä ja sairastaa syöpää, joten sillä ei ole ollut enää pitkään aikaan rahaa elatusmaksuihin (minusta se ei niitä tosin maksaisi enää muutenkaan, mutta minulla on siskokin, jonka elättäminen maksaa).
Äiti taasen jobbailee lähihoitajana, eikä sillä kauhiasti rikastu. Lopputulos on siis, että asutaan kerrostalon 3.kerroksessa, mulla on pikkusiskon kanssa yhteinen huone
Kylpyhuoneessamme on todennäköisesti hometta, eikä siellä vaihdu ilma. Äiti on mulle pari sataa velkaa
Ja ei, en valita, vaikka tämä saattoi siltä kuulostaakin
Hyvin me pärjätään, silti sitä aina kaipailee ja haikailee niitä ihania aikoja. Voi kun ois joskus itelläki varaa isona semmoiseen kivaan elämiseen.
Tänään juuri totesin, että oon asunut liian kauan jo kerrostalossa, kun iski pakokauhu, kun yökkö lensi ikkunasta sisään, en mä niitä ennen hätkähtäny.
SItten silloin 10-vuotiaana porukat eros, nyt ei ole kummallakaan paljoa mitään rahaa. Iskä on eläkkeellä ja sairastaa syöpää, joten sillä ei ole ollut enää pitkään aikaan rahaa elatusmaksuihin (minusta se ei niitä tosin maksaisi enää muutenkaan, mutta minulla on siskokin, jonka elättäminen maksaa).
Äiti taasen jobbailee lähihoitajana, eikä sillä kauhiasti rikastu. Lopputulos on siis, että asutaan kerrostalon 3.kerroksessa, mulla on pikkusiskon kanssa yhteinen huone

Ja ei, en valita, vaikka tämä saattoi siltä kuulostaakin

Tänään juuri totesin, että oon asunut liian kauan jo kerrostalossa, kun iski pakokauhu, kun yökkö lensi ikkunasta sisään, en mä niitä ennen hätkähtäny.
Kuukauden sherwoodilainen 8/2011
Eiks naiset sitä paitsi sano aina, että ne pukeutuu vaan itseään varten?
Nojoo sanoo sanoo. Valetta koko juttu.
Sisters♥
Eiks naiset sitä paitsi sano aina, että ne pukeutuu vaan itseään varten?
Nojoo sanoo sanoo. Valetta koko juttu.
Sisters♥
- CutCognac
- Kanta-asiakas
Omakotitalo Keski-Suomessa pienen joen yläpuolella olevassa rinteessä, rinne on älytön ryteikkö, joessa ei voi uida koska sekin on älytön ryteikkö ja pirun matala. Mukava paikka silti
Metsää on tuossa ympärillä paljolti, lähinnä mäntymetsää ja lähin naapuri on noin 70-100m päässä pienen metikön takana.

Minulla ei ole jaksoja.
- Hole
- VIP
Mahdatkohan asua samassa talossa minun kanssani?CutCognac kirjoitti:Omakotitalo Keski-Suomessa pienen joen yläpuolella olevassa rinteessä, rinne on älytön ryteikkö, joessa ei voi uida koska sekin on älytön ryteikkö ja pirun matala. Mukava paikka siltiMetsää on tuossa ympärillä paljolti, lähinnä mäntymetsää ja lähin naapuri on noin 70-100m päässä pienen metikön takana.

oksat pois
- Burnis
- VIP
Rivitalossa asustelen porukoiden kanssa mukavassa, pienehkössä taajamassa. Lähimpään kauppaan n. 1 km ja lähimmän kaupungin keskustaan matkaan autolla noin vartti eli palvelut hyvin saatavilla. 
Varmaan tästä tulee viimeistään parin vuoden päästä muutettua jo sitten omilleen. Tuskin kuitenkaan sitä aikaisemmin.

Varmaan tästä tulee viimeistään parin vuoden päästä muutettua jo sitten omilleen. Tuskin kuitenkaan sitä aikaisemmin.
IsmoLaitela Goes Eurovision 2015. Stay tuned!
Turksa, Japp, Burnis
Turksa, Japp, Burnis
-
- Kanta-asiakas
Omakotitalossa Helsingin keskustassa. Ei ne kaupungin melut pahasti haittaa 

- CutCognac
- Kanta-asiakas
Jaa-aHole kirjoitti:Mahdatkohan asua samassa talossa minun kanssani?CutCognac kirjoitti:Omakotitalo Keski-Suomessa pienen joen yläpuolella olevassa rinteessä, rinne on älytön ryteikkö, joessa ei voi uida koska sekin on älytön ryteikkö ja pirun matala. Mukava paikka siltiMetsää on tuossa ympärillä paljolti, lähinnä mäntymetsää ja lähin naapuri on noin 70-100m päässä pienen metikön takana.

Minulla ei ole jaksoja.
- Sapwe