Upea kuva varsinkin tuo ensimmäinen.Bnobzzor kirjoitti:Paikallinen lampi oli jäätynyt, mitä siihen muuta enää sanomaan. Tässä pari otosta:

Upea kuva varsinkin tuo ensimmäinen.Bnobzzor kirjoitti:Paikallinen lampi oli jäätynyt, mitä siihen muuta enää sanomaan. Tässä pari otosta:
Kiitokset.Joonas kirjoitti:Upea kuva varsinkin tuo ensimmäinen.Bnobzzor kirjoitti:Paikallinen lampi oli jäätynyt, mitä siihen muuta enää sanomaan. Tässä pari otosta:
[kuva]
[kuva]
Hienoja kuvia. Nyt odotellaan järkkärikuviaHubacco kirjoitti:
Siinä on kaksi kuvaa, mitkä oon ottanut tänä kesänä vanhalla Canon Ixuxella. Tykkää tosta vihreestä, koska tykkään niistä eri vihreän sävyistä.
VERY NICE PIC...Hubacco kirjoitti:Tässä on eka järkkärikuva, jossa onnistuin melko hyvin ton tarkentaa tohon etukukkaan. taisin keskiviikkoiltana ottaa kuvan.
Saako udella että ostitko ihan Suomesta vai jostain muualta? Koska jos sä sen Suomesta ostat niin kylhän siinä pitäs ohjeetkin olla ihan på finska.Japp kirjoitti:Kai tuossa Canon EOS 1000D voi valita jonkin korostettu väri? Ku tänäänkin otin kuvia värikkäistä lehdistä, ni nehän on ihan haaleita! Facebookissa on yhdellä kamullani sama kamera, ja sen kuvissa on ihanan kirkkaat ne värit. Mulla ei ole ohjekirjaa.Kyllähän sen netista saisi kai..
Joo Japp, jos et saanut ostaessa suomenkielistä ohjekirjaa, niin pyydä myyjältä. Hänellä on velvollisuus se sinulle toimittaa.pinse. kirjoitti:Saako udella että ostitko ihan Suomesta vai jostain muualta? Koska jos sä sen Suomesta ostat niin kylhän siinä pitäs ohjeetkin olla ihan på finska.Japp kirjoitti:Kai tuossa Canon EOS 1000D voi valita jonkin korostettu väri? Ku tänäänkin otin kuvia värikkäistä lehdistä, ni nehän on ihan haaleita! Facebookissa on yhdellä kamullani sama kamera, ja sen kuvissa on ihanan kirkkaat ne värit. Mulla ei ole ohjekirjaa.Kyllähän sen netista saisi kai..
Itse olen hankkimassa myös järkkäriä, mahdollisesti juuri tuota Canon EOS 1000D:ta, joten jos viitsisit mitenkään kertoa hieman omia kokemuksiasi ko. laitteesta, käyttö, ergonomia yms. Ja tuossa ei ilmeisesti ole siis videokuvausta ollenkaan? Aika paljon myös videokuvailen, olis se tottakai kätevämpää jos samassa laitteessa olis kumpikin toiminto ettei erikseen videokameraa tarviis raahata mukanaToinen vaihtoehto mulla olis Nikon D3000, josta videokuvaus kyllä löytyy ja mitä nyt googletellu oon, niin porukka on sitä mieltä että kyllä Nikon olis parempi hankinta. Mutta tosiaan jos omia kokemuksiasi viitsisit Canonista hiukan kertoilla, olisin kiitollinen. (:
Niin ja todella hieno kuva tuossa hieman ylempänä!
Sun kannattas kokeilla tarkennuspisteen sijainnin vaihtoa, eli ihan täysautomaattinen mutta vaihdat tarkennus pisteen vaikka juurikin vasempaan laitaan.Japp kirjoitti:Sehän sinä on kun pitäs ruveta osaamaan säätää ne asetukset itse!Tossa kamerassa ei ollut mukana suomenkielistöohjetta, mutta sen kyllä löydän netistä sitten kun jaksan sen ladata. Tossa kuvassa käytin lähikuva-asetusta. Se automaattinen tarkennus ei noissa lähikuvissa tarkenna kovin tarkasti. Maisemissa ja ihmissä kyllä erinomaisesti.
Joo mulla oli sama, kun ostin EOS 7D:n. Mutta ihan Verkkokaupasta pyytämällä ne lähettää ohjekirjan joko sähköpostilla tai suoraan tulostettuna kotiin.Japp kirjoitti:ostin verkkokaupasta, ja siellä oli ranska ja hollanti ainakin.ei edes englantia.