Ovatko Ismolaitela.comilaiset laittaneet Lottoa tulevalle kierrokselle? Ennätyspotti 6,9 miljoonaa euroa odottaa voittajaansa (Osteri-Ossia).
Allekirjoittanut investoi kymmenen LottoPlus-riviä kyseiselle kierrokselle. Vaikka Loton palautusprosentti onkin vain 39,1%, niin pitäähän se nyt kokeilla.
Mennyt usko jo kauan sitten kaikkiin Veikkauksen peleihin, tosin ketutus nousee kahta kauheammin mikäli joku yksittäinen hlö tuon potin itselleen korjaisi. Se jää nähtäväksi.......
Eipä ole ikää moisiin osallistua, mutta isäukko pisti kyllä loton menemään ja olisihan se aivan uskomatonta, jos pääpotti tulisi, mutta saahan sitä aina haaveilla. Jos edes jotain tulisi, niin ei äidinkään tarvitsisi olla niin pettynyt, heh.
Mukana ollaan, viidellä rivillä. Minulla on tapana lotota aina kun potti on sen verran iso että se pääsee uutisiin asti Itse en ole ikinä voittanut mitään, mutta faija on voittanut joitain tuhansia.
"When I Die Bury Me Upside Down So The World Can Kiss My Ass"
Johnny kirjoitti:Mukana ollaan, viidellä rivillä. Minulla on tapana lotota aina kun potti on sen verran iso että se pääsee uutisiin asti Itse en ole ikinä voittanut mitään, mutta faija on voittanut joitain tuhansia.
Pitihän sitä sitten laittaa vielä 5 riviä lisää. Sen verran ainutlaatuinen tilaisuus (ihan kun meikäläinen mitään voittaisi)
"When I Die Bury Me Upside Down So The World Can Kiss My Ass"